Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 738 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 50  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Adwenczery
PostNapisane: 2020-12-11 14:58:53 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2318
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
Niedługo powinien pojawić się odświeżony Tiger 1200, na zdjęciach szpiegowskich miał koło 21" i lzejszą sylwetkę. Dla kogoś kto podróżuje głównie asfaltami ze sproradycznym zjazdem na ubite drogi szutrowe to może być idealny przecinak. Obecny Tiger 1200 to tez kozacki sprzęt, ale to już nie jest klasa lekkich, średnich adv.

[ img ]

Jeśli ma być sylwetka adv ale dobre zdolności szosowe / duże prędkości przelotowe z masą zbliżoną do 900 i łańcuchem to jest jeszcze versys 1000.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Re: Adwenczery
PostNapisane: 2020-12-11 14:58:53 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

 Tytuł: Re: Adwenczery
PostNapisane: 2020-12-11 15:11:29 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2016-03-01 21:03:14
Posty: 1475
Lokalizacja: Warka
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Ready to remont
sfazowany
Tylko po co te szprychy i 21'' jak ma to byc asfaltowy przecinak?
Takie trochę SUV podejście.
Te czołgi na takich kołach i oponach śmiało dają rade na bezdrożach, ale jeśli to ma jeździć tylko po asfaltach europy to wolałbym wersję na alu i gładkich oponach.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Adwenczery
PostNapisane: 2020-12-11 15:39:35 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2019-10-01 16:23:53
Posty: 1073
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: F800GS
tuzmen napisał(a):
Takie trochę SUV podejście.


to jest generalne podejście, większość osób nawet moto z potencjałem do terenowej jazdy porusza się na szosowych oponach i nie zjeżdża z utwardzonych szlaków
dlatego uważam, że jeśli nie jeździ się po nieutwardzonych drogach to lepiej mieć motocykl turystyczny w starym znaczeniu tego słowa, który zapewnia nam maksymalny komfort na asfalcie, dlatego właśnie kupiłem k1600 a nie GS-a


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Adwenczery
PostNapisane: 2020-12-11 15:52:35 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2016-03-01 21:03:14
Posty: 1475
Lokalizacja: Warka
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Ready to remont
marcingda
GSa można kupić na "nornalnych" kołach tak jak i tygrysa 1200 i nie mieć problemów z pękającymi szprychami :)
co do k1600 to już przegięcie w drugą asfaltową stronę hyhyhyhy


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Adwenczery
PostNapisane: 2020-12-11 17:12:26 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2318
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
Otóż właśnie... Tiger nie musi byc na szprychowanych, tak samo jak GS. Ale jesli ktos jedzie kilka tysięcy km zeby tam pojezdzic po zadupiach z wyrwami w asfalcie wielkosci owcy to wielkie koło szprychowane ma większą szansę przetrwania daleko od domu i lawety. Nie jezdzilem moto zagranicą ale samochodami troszkę tak, i pamietam ze piekne miejsca mają czasem fatalne drogi, w sumie im piekniejsze miejsce, tym bardziej utrudniony dojazd. Moto z silnikiem zdolnym na autostrady ktore daje radę na fatalnych drogach to swietne połączenie. Stąd popularność GSów. Wszyscy na asfaltowych drogach zachodnich się z nich smieszkują, tylko tam gdzie inni na szosowkach sprawdzają czy nie zgięli na dziurze felgi, na GSach tylko unoszą pupcię żeby klejnoty nie dzwoniły i jadą dalej nawet nie zwalniając. Tak, wiem że wiekszosc gsów nie zjezdza z asfaltu.. niektorym zwyczajnie podoba się ten styl. Kwestia ekipy, moi koledzy z południa nie stronią od dróg dalekich od asfaltu, liczę na to że zmienię na adv i do nich dołączę na tych bezdrożach, a z silnikiem klasy 1200 wygodnie do nich dojadę :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Adwenczery
PostNapisane: 2020-12-11 18:30:08 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2016-03-01 21:03:14
Posty: 1475
Lokalizacja: Warka
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Ready to remont
sfazowany
Zapraszam na http://www.tigerforum.pl/ dużo wiedzy o tygryskach


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Adwenczery
PostNapisane: 2020-12-11 20:01:51 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2318
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
Jestem tam pod nickiem andbold, bylem na ostatnim zlocie tigera w Bieszczadach, morhot organizator to właśnie człowiek z paczki z południa z którą jeżdżę ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Adwenczery
PostNapisane: 2020-12-12 18:23:45 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2019-10-01 16:23:53
Posty: 1073
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: F800GS
sfazowany napisał(a):
Moto z silnikiem zdolnym na autostrady ktore daje radę na fatalnych drogach to swietne połączenie. Stąd popularność GSów.


Dlatego tego typu motocykle są tak bardzo popularne. Niestety ta ich uniwersalność jest okupiona tym, że w żadnym środowisku nie są idealne. Uważam, że duży GS mimo wszystko ma większe predyspozycje do jazdy w terenie niż szybkich przelotów po europejskich autostradach. Co z tego że do dyspozycji jest wielki silnik jak ochrona przed wiatrem jest kiepska. Żaden motocykl bez owiewek chroniących całe nasze ciało nie będzie dawał dobrej ochrony przed wiatrem. Praktycznie nie poruszam się nieutwardzonych drogach, dlatego wybrałem motocykl który daje mi maksimum wygody, osiągów i bezpieczeństwa na asfalcie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Adwenczery
PostNapisane: 2020-12-12 22:33:49 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2016-03-01 21:03:14
Posty: 1475
Lokalizacja: Warka
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Ready to remont
marcingda
Ja myślę że masz moto skrojone pod siebie i tyle. Ale są ludzie którzy lubią tę wszechstronność kosztem nie idealnośći w jednej dziedzinie.
Ja wolę wolniej na autostradzie (myślę że 150 spokojnie da rade) ale za to zwinniej po bułki do sklepu, taniej do roboty, itd. gdzie motocykl służy do wielu zadań GS w większości będzie lepszy od GTka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Adwenczery
PostNapisane: 2020-12-12 23:03:09 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2019-10-01 16:23:53
Posty: 1073
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: F800GS
tuzmen napisał(a):
Ja wolę wolniej na autostradzie (myślę że 150 spokojnie da rade) ale za to zwinniej po bułki do sklepu, taniej do roboty, itd. gdzie motocykl służy do wielu zadań GS w większości będzie lepszy od GTka


Dokładnie tak jest, to tak samo jak z dominacją na rynku samochodów - SUV-ów
Nie jestem przekonany czy BMW zaprezentuje następcę GT, być może zostanie bo to klasa sama w sobie i jest sporo ortodoksyjnych klientów
co raz mniej jest typowych motocykli klasy GT, zniknęła przynajmniej z Europy świetna Honda ST 1300, nie ma też Kawasaki GTR 1400, Triumph-a trophy, czy nawet sprint 1050. FJR1300 też jakoś zaniedbano. Ostatnia nowość w tej klasie to R1250RT.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Adwenczery
PostNapisane: 2020-12-13 00:07:01 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2318
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
Oslona przed wiatrem jest dobra jak jest zimno, jak przejechalem sie kolegi gs adventure w goracy dzien to po 10 minutach czulem ze zaczynam dostawać udaru, jak wrocilem na swoj to z ulgą rozpedzilem sie czujac jak znow dociera powietrze do kasku i wentylacji w ciuchach. I to jest GS na ktorym ma nie byc dobrej ochrony przed wiatrem, to na GT bym chyba zemdlał z upału.

Mimo wszystko, jak na swoje zdolnosci terenowe, GS nadal calkiem nieźle spisuje się na trasach szybkiego ruchu. Tenere 1200 i Tiger 1200 są jeszcze lepsze na asfalcie ale kosztem tych zdolnosci terenowych.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Adwenczery
PostNapisane: 2020-12-13 11:00:11 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2019-10-01 16:23:53
Posty: 1073
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: F800GS
Nie będę przekonywać do uniwersalności GT, bo to nie jest motocykl uniwersalny :lol: ale konstruktorzy prawie o wszystkim pomyśleli; ciepło nam jest to opuszczamy szybę i mamy cały strumień powietrza na klacie i głowie a jeśli jest nam nadal ciepło to ustawiamy kierownice powietrza które kierują strumień na tułów.


Załączniki:
20201107_135715 (2)_Easy-Resize.com.jpg [397.93 KiB]
Pobrane 144 razy
Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Adwenczery
PostNapisane: 2020-12-13 11:30:16 
Legenda forum

Dołączył(a): 2011-02-15 15:47:22
Posty: 3823
Lokalizacja: 3miasto
Płeć: Pół człowiek pół muffin
Obecne moto: tiger 800
marcingda napisał(a):
Uważam, że duży GS mimo wszystko ma większe predyspozycje do jazdy w terenie niż szybkich przelotów po europejskich autostradach. Co z tego że do dyspozycji jest wielki silnik jak ochrona przed wiatrem jest kiepska. Żaden motocykl bez owiewek chroniących całe nasze ciało nie będzie dawał dobrej ochrony przed wiatrem.


tylko że nie wszyscy latają z prędkościami autostradowymi. sam adąc gdzieś nie widze problemu z pogonieniem motocykla na autostradzie i zgadzam się z toba że dobra ochrona robi robotę. ale jak jadę z żona to ona nawet na autostradzie nie przekracza 150, a i to tylko podczas wyprzedzania, a prawdę mówiąc przy tej predkości to mi nawet na golasie jest komfortowo.

kazdy ma inne potrzeby :) myślę że np ja przesiadając sie z pełnego nakeda (nawet szybki brak) na takiego adventure uznałbym że ochrona przed wiatrem jest genialna i ganiałbym nim po autostradzie jak głupi. Ktoś kto nie jest tak tępy jak ja i uporawia turystykę na bardziej do tego przystosowanym motocyklu niż fz6n pewnie popukałby tylko palcem w czoło i powiedział dokładnie to co ty.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Adwenczery
PostNapisane: 2020-12-13 12:04:16 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2318
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
Dlatego rozważałem triumpha scrablera 1200 jako następnego turystyka z luftem na ciele, ale niestety akcesoryjnie jest bida ze stelażami pod kufry itp, trzeba by rzeźbic coś własnego a zagranicą przy jakiejś kolizji jak jakiś upierdliwy policaj znajdzie ze to samoróbka bez homologacji to może być niepotrzebne zamieszanie.

Przy większości adv można albo całkiem zdjąć szybkę, przyciąć oryginalną albo walnąć cos podobnego do deflektora i mieć w upały wiatr i muchy na klacie.

[ img ]
[ img ]

Nawet jesli nie planuję narażać moto ryzykowną jazdą w terenie i chcę tylko zjechać po trawie pod wiatę ogniskową nad rzeką, to lubię mieć ten komfort że jesli paciak nastąpi to producent przewidział że sprzęt bedzie leżał i odpowiednio zaprojektował elementy tak żeby się nie urwały przy byle "parkingówce".


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Adwenczery
PostNapisane: 2020-12-13 17:31:35 
Legenda forum

Dołączył(a): 2011-02-15 15:47:22
Posty: 3823
Lokalizacja: 3miasto
Płeć: Pół człowiek pół muffin
Obecne moto: tiger 800
sfazowany napisał(a):
ale niestety akcesoryjnie jest bida ze stelażami pod kufry itp, trzeba by rzeźbic coś własnego a zagranicą przy jakiejś kolizji jak jakiś upierdliwy policaj znajdzie ze to samoróbka bez homologacji

a gdzie ty na stelarzach givi masz wybitą homologację?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 738 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 50  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org