Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 738 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 50  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Adwenczery
PostNapisane: 2021-08-26 16:52:01 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2016-03-01 21:03:14
Posty: 1475
Lokalizacja: Warka
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Ready to remont
sfazowany napisał(a):
odkrywanie różnic...

hehe rozbawiło mnie to, bo ja też tak kiedyś miałem
A teraz? Kilka dni temu miałem propozycję zamiany mojego tt1050 na hajkę na kilka kmów, ale podziękowałem :) jazda na scyzoryk już mnie nie kręci


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Re: Adwenczery
PostNapisane: 2021-08-26 16:52:01 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

 Tytuł: Re: Adwenczery
PostNapisane: 2021-08-26 17:02:36 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2020-01-05 20:24:48
Posty: 484
Lokalizacja: Wrocław
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 S2
sfazowany napisał(a):
....siedzisz jakby w motocyklu a nie na motocyklu..?

Bardzo dobrze to ująłeś. Dla mnie to nowe doświadczenie i bardzo dziwne uczucie - cały zabudowany z przodu i ta kierownica, bardzo wysoko porównując do fazera. Sam jestem ciekaw jak się tym jeździ. Sam chętnie bym pojeździł różnymi maszynami żeby sprawdzić jak to jest. Niby te same 2 kółka ale zapewne 180 stopni różnica w prowadzeniu. Obecnie jestem w Rewalu na urlopie i co rusz spotykam różne motocykle. Jeśli jest zaparkowany i jest driver to pytam czy mogę się przymierzyć - wiem wiocha ale kilka zdań zawsze wymienimy :lol:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Adwenczery
PostNapisane: 2021-08-26 17:27:57 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2312
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
A ja na hayce bym się przejechał, legendarny motocykl o zdolnościach turystycznych. A nawet ostatnio poczytywalem o tych dużych rzędówkach bo spodobał mi się naked yamahy z silnikiem fjrki czyli szalona pancerna klasyczna xjr.

Żadna wiocha, trzeba się edukowac z różnic :) fazer jest tak niski (cały), że jak na niego usiadłem z Hilde to miałem wrażenie że skręcając stuknę kierownicą w kolano :)

Dla mnie np tankbag potęguje to uczucie siedzenia w motocyklu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Adwenczery
PostNapisane: 2021-08-27 11:39:42 
Legenda forum

Dołączył(a): 2011-02-15 15:47:22
Posty: 3816
Lokalizacja: 3miasto
Płeć: Pół człowiek pół muffin
Obecne moto: tiger 800
sfazowany napisał(a):
Taka 660xt to by już był cud, będę próbował znaleźć coś odpornego na gleby i pakownego w cenie do ok 10k.

no dla mnie właśnie troszkę smuteczek że nowy KLR650 nie jest dostępny w europie. Jeśli miał by proporcje cenowe względem terenerki takie jak w reszce świata to salonowa nówka kształtowałaby się gdzieś na poziomie 22-23 tys. To naprawdę było by mega. Może nie jest ani tak terenowa jak t7, pięciostopniowa skrzynia tez nie robi roboty w trasie, ale myślę że sprawdził by się właśnie jako taki tani dzielny osiołek do zabawy na TET, taki że pojedziesz nim TET'em kilka dni, zabierzesz tobołki ze sobą a potem bez spiny wrócisz asfaltem do domu. Cenowo nie zrujnowałby portfela przy zakupie, silnik ma kuloodporny więc i ekspoatacja nei robiła by dziury w potrfelu, tak ze spokojnie zostało by troszkę kasy na drugi sprzęt "zabawowo - urlopowy". no bo co, te 22-23 tys to tak naprawdę pólka cenowa takich enduraczków 300-400cc - no niby fajnie, lżejsze, w terenie zrobią robotę, ale jak masz potem wrócić do domu szybko asfaltem to czujesz że silniczek juz tam zażynasz...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Adwenczery
PostNapisane: 2021-08-28 08:21:29 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2312
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
Z pewnością jest to kwestia norm euro, mam wrażenie że kiedyś o tym wspominał Ryan F9. Co prawda jego maszyna też demonem prędkości nie była ale to jak tą klr-kę katował dawało wyobrażenie jak ten sprzęt jest pancerny. Pojemność musi być taka żeby dało się wyprzedzić w sposób bezpieczny tira na krajówce i utrzymać te min 120kmh przelotowej na trasach szybkiego ruchu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Adwenczery
PostNapisane: 2021-09-01 20:09:14 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2312
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
Taka ciekawostka, triumph ogłosił, że wchodzi w motocross i enduro... Fajnie, bo doświadczenia przełożą na większe sprzęty, tak jak np ktm.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Adwenczery
PostNapisane: 2021-09-05 10:01:54 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2019-10-01 16:23:53
Posty: 1073
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: F800GS
Wkrótce pojawi się nowy triumph 1200

https://www.triumphmotorcycles.pl/bikes ... tiger-1200


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Adwenczery
PostNapisane: 2021-09-10 19:59:30 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2019-10-01 16:23:53
Posty: 1073
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: F800GS
Piękny motocykl
To może być następcą mojego GS-a
https://youtu.be/9vgM1pjO0gQ
https://youtu.be/97DsTk1lo5I


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Adwenczery
PostNapisane: 2021-09-11 08:40:54 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2019-11-22 23:17:30
Posty: 210
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600 99
Panowie, a ja mam pytanie w temacie tego elektronicznego ustawiania zawieszenia np. w Tygrysie 900 czy Afryce.

Co się stanie, czy da się wtedy coś ręcznie ustawić jak np. padnie/coś się uszkodzić w elektronicznym sterowaniu zawieszeniem.

Weźmy teoretyczną sytuację że mamy glebę, motocykl w wodzie, krzakach, gałęziach i przy podnoszeniu uszkadzamy jakiś kabelek od sterowania zawieszeniem, zerwane połączenie z komputerem.

Co wtedy? Da się ustawic zawieszenie ręcznie, jakimś kluczem? Czy "schodzi powietrze" i wielk d..., zostaje laweta?

FZS600 '99


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Adwenczery
PostNapisane: 2021-09-11 12:19:35 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2312
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
Zostaje w tym ustawienia w ktorym sie zepsulo i dziala normalnie :) elektronika to tylko zmiana nastaw a nie podstawa dzialania ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Adwenczery
PostNapisane: 2021-09-22 10:27:16 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2013-12-07 11:23:36
Posty: 469
Lokalizacja: WWY
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Ninja 1000SX
No i mamy znowu dziwne połączenie Yamahy z Ducati i Kawasaki. W Końcu w Suzuki można zamontować na tylnym stelażu kufry. 299 maxa zapowiada się fajnie: https://suzuki.pl/moto/GSX-S1000GT?fbcl ... GIqOwIE1EU


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Adwenczery
PostNapisane: 2021-09-22 14:46:12 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2019-10-01 16:23:53
Posty: 1073
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: F800GS
Jeśli kosztuje 70tyś z kuframi, to jest oferta godna uwagi. Pytanie tylko jak z wygodą. Jak dla mnie to motocykl musi zapewnić możliwość jednorazowego przejazdu dystansu 1200km bez nadmiernych bóli narządów i organów :lol:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Adwenczery
PostNapisane: 2021-09-22 18:27:18 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2312
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
Te silniki 1L z gsxr są ponoć gładziutkie, więc powinno byc bez wibracji, suzuki z pewnoscią jezdzi jak po sznurku, tylko pozycję z podgietymi nogami trzeba lubić.

Mi bardziej podchodzi versys z podobnym silnikiem.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Adwenczery
PostNapisane: 2021-09-22 19:17:43 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2019-10-01 16:23:53
Posty: 1073
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: F800GS
Versys ma słaby silnik, poniżej pewnych obrotów niewiele się dzieje. Jego charakter średnio pasuje do motocykla turystycznego.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Adwenczery
PostNapisane: 2021-09-22 21:42:01 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2013-12-07 11:23:36
Posty: 469
Lokalizacja: WWY
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Ninja 1000SX
70 ma kosztować bez kufrów, a z to juz 77k. Powoli te motocykle zaczynaja być uj drogie. Versys to zupełnie inne moto. Bardziej spokojny połykacz km. Tu jest trochę wymuszona pozycja i min 150KM. 225KG - czyli lekkie moto więc zapowiada się dobra zabawa na zakrętach.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 738 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 50  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org