Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 738 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 50  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Adwenczery
PostNapisane: 2020-10-20 14:39:37 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2019-10-01 16:23:53
Posty: 1068
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: F800GS
kiedyś byłem współwłaścicielem wartburga 353w, też nie miał :D :D :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Re: Adwenczery
PostNapisane: 2020-10-20 14:39:37 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

 Tytuł: Re: Adwenczery
PostNapisane: 2020-10-20 14:41:45 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2019-03-14 12:26:17
Posty: 273
Lokalizacja: wrocław
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: bmw s1000xr
:D ok , chodzi o czterosuwy


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Adwenczery
PostNapisane: 2020-10-20 14:50:16 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2019-10-01 16:23:53
Posty: 1068
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: F800GS
te jest ten bez wałkowy "motor"
https://www.youtube.com/watch?v=OZWeNPi2XkE


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Adwenczery
PostNapisane: 2020-10-20 14:52:15 
Legenda forum

Dołączył(a): 2011-02-15 15:47:22
Posty: 3805
Lokalizacja: 3miasto
Płeć: Pół człowiek pół muffin
Obecne moto: tiger 800
tuzmen napisał(a):
Ale czy v4 to dobry pomysł w adv?

a cemu miał by byc zły? V ma mocne doły, co z tego co mi wiadomo liczy się w błocie, a multistrada to adventure więc i na dole i w górze powinien ogarniać stąd taki wybór jest jakimś relatywnie sensownym.

a co do tgo że warto mieć coś innego... Fortnite nagrał fajny filmik o tym dla czego Harley może dostać po tyku od indiana. - i głownie chodzi o to że przez przywiązanie do silników chłodzonych powietrzem, z wielkimi popychaczami nie jest w stanie kręcić sie wysoko, przez co z tej samej pojemności wyciągają mniejszą moc. i podsumowanie było takie że przez własnie przez prywiazanie do tradycji w konstrukcji silnika. A dla kolejnego pokolenia motocyklistów HD to już nie taka ikoniczna marka jak dla tego "poprzedniego", i osiągi są elementem marketingowym branym pod uwagę przy kupnie.

[quote]https://youtu.be/-ooue7i73zo[/quote]

https://youtu.be/-ooue7i73zo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Adwenczery
PostNapisane: 2020-10-20 15:08:44 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2284
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
Oglądałem ten film fortnine z indianem, zachwycił mnie absolutnym mistrzostwem montażu obrazu i pomysłami na ujęcia.. :)
Co do samych HD i indiana, myślę że miejsce na rynku jest dla jednych i drugich, na bank jest wielu użytkowników HD którzy nie wiedzą nawet ile mają koni i nie przekraczają 50% obciążenia silnika tocząc się od miasteczka do miasteczka gulgocząc nisko i łapiąc muchy w długie siwe brody ;) tak ze nie kazdy silnik musi mieć pierdyliard koni i wagon momentu, byle brzmiał, wibrował i błyszczał :) może nawet znaczyć teren pod knajpami dla harleyowców..

V4 jest jeszcze w hondzie vfr crosstourer i crossrunner, można chyba powiedziec ze formuła calego sprzetu podobna co multistrada. Niestety cała vfrka jakoś sie nie przyjęła i ostatnie modele zniknęły już z salonów.. a szkoda, ciekawe motongi.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Adwenczery
PostNapisane: 2020-10-20 15:20:11 
Legenda forum

Dołączył(a): 2011-02-15 15:47:22
Posty: 3805
Lokalizacja: 3miasto
Płeć: Pół człowiek pół muffin
Obecne moto: tiger 800
sfazowany napisał(a):
zachwycił mnie absolutnym mistrzostwem montażu obrazu i pomysłami na ujęcia..

ja uwielbiam ten kanał własnie za to że jest świetnie poskłądany, przystępnie tłumaczy fizykę jazdy, a do tego jest okraszony takim poczuciem humoru/sakrazmu który idealnie się we mnie wkomponował. a mistrzostwo zagrywek kontarzu masz tutaj:
https://www.youtube.com/watch?v=x94PGgYKHQ0

natomiast jeśli chodzi o to jak spiąć w klamrę cały twój pomysł na filmik z youtube masz tutaj. można na tym uczyć youtuberów jak robić dobry materiał.
youtube.com/watch?v=Q9XnycHKIu0

sfazowany napisał(a):
na bank jest wielu użytkowników HD którzy nie wiedzą nawet ile mają koni i nie przekraczają 50% obciążenia silnika tocząc się od miasteczka do miasteczka gulgocząc nisko i łapiąc muchy w długie siwe brody

kluczem są tu te SIWE brody. ten element też był przez Ryana przedstawiony ciekawie tutaj:
[quote]https://youtu.be/EOwxxsPaogY[/quote]

https://youtu.be/EOwxxsPaogY


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Adwenczery
PostNapisane: 2020-10-20 21:21:09 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2019-10-01 16:23:53
Posty: 1068
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: F800GS
Nie rozumiem fenomenu, jak dla mnie to HD nie nadaje się do jeżdżenia
pomijam mierne osiągi ale te drgania ... , w moto typowo bulwarowym good vibrations jest OK ale np. w road glide który jest stworzony do pokonywania dużych odległości nie wyobrażam sobie trasy 1200/1500km w ciągu jednego dnia, można nabawić się choroby wibracyjnej

wracając do multistrady to na pewno część ortodoksyjnych wyznawców marki jest oburzona, czy kupią ducati z "innym" rozrządem trudno powiedzieć
być może doczekamy się, że BMW zastąpi silnik B2 w dużym GS-ie jakimś innym, zastanawiam się jaka będzie reakcja rynku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Adwenczery
PostNapisane: 2020-10-21 00:20:05 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2284
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
Z bokserem myślę że długo nic nie zrobią, co najwyżej dojdą nowe iteracje tego silnika, tak jak r18 czy nadal tłuczony "historyczny" r1150 w RnineT. Wokół jednego silnika mają nakeda, sport tourera, tourera i terenówkę, jest jeszcze vintage, scrambler i zmutowany cruiser. Typowego sporta chyba nie zrobią, wystarczy że jest RnineT racer z cliponami. Czasem ktoś coś pisał, że może mniejszy bokser wyjdzie do lżejszych adv, odpowiednik takich f850. Myślę że w tych mniejszych pojemnościach mają udaną kompaktową konstrukcje rzędową, więc do czasu kiedy r1250 (czy planowany 1300) bije rekordy sprzedaży, to nie podetną gardła tej złotonośnej kurze robiąc sobie samym mniejszą tańszą konkurencję jeszcze przez dekadę, dwie, tak długo jak fenomen żyje. Nawet nowinki techniczne wprowadzają modelami opartymi o bestsellerowy silnik, adaptacyjny tempomat wg newsów ma debiutować właśnie w r1250rt.

Średnie adv najbardziej popularne, do tych 200-215kg (i nie tylko) to właśnie rzędowe kompaktowe wąskie lekkie r2-r3... Nawet V2 już zaczyna odstawać... Te lżejsze sprzęty są bardziej ciarane w terenie niż ciężkie adv, a wtedy częściej leżą, urywają odstające graty. Te silniki jak mają niemal przylegające do ramy gmole to są już całkiem elegancko chronione i odpada martwienie się o zaczepienie ważnym elementem silnika o głaz, korzeń, uderzenie o coś wystającego nogą lub jej przyciśnięcie przy przewrotce. Bokser w takim grubym środowisku może okazać się niepraktyczny, 1250 rzadko będzie tak skrajnie eksploatowane, wiec rynek wybaczył to sterczące żelastwo, które z gmolami wygląda jak buggy na dwóch kołach. W trudnym terenie widać jak na takich lekkich adv kierowcy niemal jak na krosach wystawiają nogę przy skręcie, podpierają się na manewrach w bardzo trudnym terenie, odpychają się nogami, przeciskają się na obcierkę między skałami i powalonymi kłodami, ten sterczący silnik w bokserze z gmolami tylko by wku..rzał. To właśnie tenere 700 z bloczkiem silniczka jak pudełko po butach robi furorę wśród prawdziwych zwierzaków, amatorów topienia w błocie ;)

Edit
Co do przeszczepów silników do nowych modeli, silnik 1100 z africy twin będzie bazą do nowej hondy rebel :) moze być z tego fajny sprzęcik, dobra konkurencja dla RnineT, ducata i triumpha bonneville 1200...

[ img ]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Adwenczery
PostNapisane: 2020-10-21 09:23:30 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2019-10-01 16:23:53
Posty: 1068
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: F800GS
Rynek motocykli zmienia się podobnie jak samochodowy. Co raz bardziej popularne stają się "uniwersalne" odpowiadające współczesnym SUV/CUV. Mam na myśli motocykle typu tracer, versys, multistrada, TT85 i te które mają większy potencjał ale nie jeżdżą w terenie. Kiedyś na rynku było sporo motocykli sportowo-turystycznych które dzisiaj już prawie wymarły. Myślę, że przy nowej generacji BMW zrezygnuje z następny 1250RS i być może GT. Pewnie też nie będzie nowego modelu hondy VFR.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Adwenczery
PostNapisane: 2020-10-21 10:01:03 
Legenda forum

Dołączył(a): 2011-02-15 15:47:22
Posty: 3805
Lokalizacja: 3miasto
Płeć: Pół człowiek pół muffin
Obecne moto: tiger 800
marcingda napisał(a):
Kiedyś na rynku było sporo motocykli sportowo-turystycznych które dzisiaj już prawie wymarły

kiedyś było sporo cruiserów z toną chromów itp, potem nei były wcale budowane, teraz powoli wracają. rynek zatacza kręgi więc i turystyczno-sportowe wrócą.

BMW nie zrezygnuje z boksera, bo jest to ich ikona. ale w przeciwienstwie do harków, boksery z bawarii sa ikoniczne jedynie swoim ukłądem. zastosowanie chłodzenia cieczą, zmiany w głowicach it nie wpłyneły na odbiorców, bo to wciąż wystające w bok cycki. dla tego prównywanie bokserów BMW i harleyowych V'ek jest nie trafione.

a przeczszepy silników to w sumie standard obniżający koszty produkcji, developmentu itp.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Adwenczery
PostNapisane: 2020-10-21 19:25:05 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2013-12-07 11:23:36
Posty: 468
Lokalizacja: WWY
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Ninja 1000SX
marcingda napisał(a):
Pewnie też nie będzie nowego modelu hondy VFR

No właśnie, gdyby był jakiś nowy model VFR już stałbym po niego w kolejce. Niestety ale silniki V4 hondy uległy naturalnej 5 euro emisji spalin śmierci. I nie ma już VFR w różnych odmianach 1200F,X, 800F,X - niestety. Mi u Hondy brakuje takiej V4 o pojemności męskiej flaszki - 1000cm3


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Adwenczery
PostNapisane: 2020-10-21 21:08:30 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2284
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
Może nad czymś pracują, może za rok, dwa, pięć, wypuszczą jakieś nowe wcielenie V4. Tak też hayabusa ma powrócić z zaświatów po przegranej z normami. Recepta już znana, zwiększenie pojemności żeby utrzymać moc, z korzyścią wzrostu momentu obrotowego.. :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Adwenczery
PostNapisane: 2020-10-21 21:23:41 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2019-03-14 12:26:17
Posty: 273
Lokalizacja: wrocław
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: bmw s1000xr
Cimaj Nie brałeś wcześniej pod uwagę VFR 1200F ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Adwenczery
PostNapisane: 2020-10-21 21:50:59 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2019-10-01 16:23:53
Posty: 1068
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: F800GS
A co myślicie o Moto Guzzi V85TT?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Adwenczery
PostNapisane: 2020-10-21 22:26:10 
Legenda forum

Dołączył(a): 2011-02-15 15:47:22
Posty: 3805
Lokalizacja: 3miasto
Płeć: Pół człowiek pół muffin
Obecne moto: tiger 800
nie myślę.

a dokładniej - ładny moto ale z róznych opinii gutki nie słyną z bezawaryjności, i poza pięknym wyglądem nie wiem czy ma coś co by mnie przekonało. ale ta surowa "rama" na zadupku i przy lampie działa na mnie :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 738 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 50  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org