Forum Motocykli Yamaha https://www.motocykl.org/ |
|
Adwenczery https://www.motocykl.org/viewtopic.php?f=18&t=23555 |
Strona 4 z 50 |
Autor: | marcingda [ 2020-05-11 08:57:16 ] |
Tytuł: | Re: Adwenczery |
Ze strony H-D ciekawy pomysł, pytanie jak przyjmie to rynek. Wydaje mi się, że chętnych na kupno klasycznego H-D, czy generalnie chopper-ów jest co raz mniej stąd poszukiwanie nowych klientów, widać to też po modelach Indian. |
Autor: | sfazowany [ 2020-05-11 09:55:28 ] |
Tytuł: | Re: Adwenczery |
Dzięki Indianowi chciałbym kiedyś spróbować nauki jazdy flattrackowej, ich ftr 1200 wygląda genialnie! Tylko cena ftr nie zachęca do wygłupów, żeby na takim torze pojechać bokiem to już musisz mieć prędkość, a tu gleba to nie kwestia "czy" to "kiedy" :) |
Autor: | misiakw [ 2020-05-11 10:50:56 ] |
Tytuł: | Re: Adwenczery |
sfazowany napisał(a): Inaczej będzie tylko ładnym stylistycznie motocyklem drogowym z bardzo grubą metką Ewidentnie jest to V'ka - aztego co kojarzę nie ma za wielu dużych adv z Vkami (poza KTM który jest mocno narwany kojarzę tylko Moto Guzzi ale kompletnie nic nie wiem o tym jak sie zachowuje ich ukłąd V'ki) więc jest to jakaś odmiana. Jedno jest pewne - wchodzą w kategorię w której kultowośc przestaje być czynnikiem, i... powiem tak - konkurencja ZAWSZE jest na plus. |
Autor: | marcingda [ 2020-05-11 11:05:44 ] |
Tytuł: | Re: Adwenczery |
Moto Guzzi miałem, co prawda rok i zrobiłem nim tylko 20tyś km ale to naprawdę dobre motocykle. Silnik V2 zupełnie nie przypominających tych z typowych H-D lub innych chopper-ów. Z kultowością to bym był ostrożny bo GS też wg mnie nie zasługuje na tak dobrą pozycję na rynku. |
Autor: | sfazowany [ 2020-05-11 12:57:33 ] |
Tytuł: | Re: Adwenczery |
Z klasycznych adv z V2 jest duży i mały V-Strom, znakomity sprzęt. Bardzo skrótowo plusem Vki jest ogólna "wąskość" motocykla, ale minusami słaby dostęp do głowic i utrudnione rozmieszczenie gratów bo silnik jest długi. W Tenerce dzięki temu że blok silnika jest prawie przy samych teleskopach przedniego zawiasu i przez to że upchano sporo osprzętu po bokach, m.in. chłodnicę na boku (bak jest również dość krótki), kanapa sięga daleko do przodu, pozycja dla mnie taka neutralna była kiedy siedziałem ok 5 centymetrów od baku, fajnie że w razie potrzeby można się przysunąć do przodu, jest też od cholery miejsca żeby usiąść bardziej z tyłu. Jedynie że przez ciutkę cofnięte podnóżki przy jeździe na stojąco czułem że jestem nieco pochylony do przodu i nogami szukałem oparcia o bak, w GSach i w triumphie stoi się bardziej na baczność. Pod kątem terenu tego nie rozpatruję bo za cienki jestem żeby wstawać jadąc po kamulcach i dziurach, ale na rozprostowanie nóg bardzo lubię sobie chwilę tak pojechać z wiatrem w spodniach. |
Autor: | marcingda [ 2020-05-11 13:03:25 ] |
Tytuł: | Re: Adwenczery |
sfazowany napisał(a): ale minusami słaby dostęp do głowic i utrudnione rozmieszczenie gratów bo silnik jest długi. bo one mają źle ustawione silniki, trzeba go obrócić o 90st i będzie OK :lol: :lol: :lol: |
Autor: | misiakw [ 2020-05-18 08:14:00 ] |
Tytuł: | Re: Adwenczery |
marcingda napisał(a): A co sądzicie o tym??? https://www.harley-davidson.com/us/en/m ... erica.html odkopię tremat ale znalazłem fajny filmik który opisuje czemu harley poszedł w tym kierunku - wykopał sobie dołek i teraz stara się w niego nie wpaść.. [quote]https://youtu.be/EOwxxsPaogY[/quote] https://youtu.be/EOwxxsPaogY |
Autor: | sfazowany [ 2020-05-18 09:27:56 ] |
Tytuł: | Re: Adwenczery |
misiakw napisał(a): marcingda napisał(a): A co sądzicie o tym??? https://www.harley-davidson.com/us/en/m ... erica.html odkopię tremat ale znalazłem fajny filmik który opisuje czemu harley poszedł w tym kierunku - wykopał sobie dołek i teraz stara się w niego nie wpaść.. [quote]https://youtu.be/EOwxxsPaogY[/quote] https://youtu.be/EOwxxsPaogY |
Autor: | marcingda [ 2020-05-18 11:34:56 ] |
Tytuł: | Re: Adwenczery |
HD to całkowicie nie moja bajka Żeby coś sprzedać co trzeba u ludzi stworzyć przekonanie że właśnie tego potrzebują i wtedy będą szczęśliwi cały współczesny świat jest tak jest skonstruowany |
Autor: | sfazowany [ 2020-07-23 12:47:51 ] |
Tytuł: | Re: Adwenczery |
Jak znajdę chwilę to wrzucę tu podsumowanie z tigera 900 rally pro i 1200 se desert edition :) w skrócie tylko powiem że jesli komuś nie zależy krytycznie na kardanie, większej zdolności ładunkowej i paru koniach ekstra to król jest tylko jeden, nowa 900 ;) |
Autor: | marcingda [ 2020-10-20 14:07:53 ] | ||
Tytuł: | Re: Adwenczery | ||
Nie wiem czy to najwłaściwsze miejsce (dotyczy Multistrady) ale w ramach relaksu wszedłem na stronę ducati i zobaczyłem sprężyny tam gdzie ich nie powinno być to najnowszy silnik V4
|
Autor: | strażak [ 2020-10-20 14:14:11 ] |
Tytuł: | Re: Adwenczery |
Ciekawe , czyżby Docatti wracał do ''normalności" ? :D |
Autor: | tuzmen [ 2020-10-20 14:22:52 ] |
Tytuł: | Re: Adwenczery |
i łańcuchy zamiast pasków. Gdzieś było napisane że nowe silniki dla multistrady mają zmniejszyć ilość serwisu / km Ale czy v4 to dobry pomysł w adv? |
Autor: | marcingda [ 2020-10-20 14:23:19 ] |
Tytuł: | Re: Adwenczery |
Pewnie nie ma uzasadnienia technicznego do stosowania rozrządu desmodromicznego, już wiele lat temu japońskie konstrukcje bez problemu znosiły obroty na poziomie 15/16 tyś desmo jest pewnie drogie w produkcji i kłopotliwe w serwisie ale czasami warto zapłacić trochę więcej żeby mieć coś innego niż wszyscy |
Autor: | strażak [ 2020-10-20 14:37:39 ] |
Tytuł: | Re: Adwenczery |
Z ciekawostek niejaki Koenigsegg wprowadza a może już wprowadził ? Silnik bez wałków rozrządu :D |
Strona 4 z 50 | Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |