Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 59 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2023-02-21 20:59:45 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2019-10-01 16:23:53
Posty: 1073
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: F800GS
Sezon się zbliża a ja nie mam motocykla. Żałuję że sprzedałem GS-a, bo miałem trochę inne plany ale sytuacja się zmieniła. Efekt jest taki, że nie mam ani motocykla ani kasy. Na ten sezon muszę kupić coś budżetowego. Kolega chce sprzedaż (przynajmniej tak mówił jesienią) GS-a 800, moto z końcówki produkcji, pierwsza rejestracja 2019r., symboliczny przebieg. Jeden właściciel od nowości. Cena rzucona w luźnej rozmowie była jakaś horrendalna, 47!!!! Gdyby udało mi się wynegocjować coś z 3 z przodu to może by było warto się zastanowić.
Motorek chyba wygodny, wyższy od dużego GS-a. Osiągów nie ma co za bardzo porównywać. Zdecydowanie lżejszy a więc łatwiejszy do ogarnięcia w terenie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2023-02-21 20:59:45 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2023-02-21 21:26:26 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2016-03-01 21:03:14
Posty: 1478
Lokalizacja: Warka
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Ready to remont
Sprawdz na kanale "lowcy niewygod" - byla niedawno o nim recenzja goscia, ktory nie pierniczy farmazonow tylko rzeczowe info

Tuzmen 1050


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2023-02-21 22:46:38 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2321
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
Kumpel miał f800gs 2018, po dwóch sezonach zmienił jednak na Aprilkę Caponord rally 1200. 190cm wzrostu i ok 100kg. Narzekał na mocno podgięte kolana (podnóżki wysoko dla dużego prześwitu) i lekki przód motocykla, co przeszkadzało mu w tarasie w czuciu sprzętu w zakrętach. Na plus ekonomia i zdolności terenowe. Nie jestem pewien, ale zdaje się że to była wersja adventure, zasięgi na 1 tankowaniu miał naprawdę imponujące. Nie każdy lubi wlew paliwa przy kanapie. Dynamika bez szału, żeby mocniej przyspieszyć trzeba trochę powachlować biegami. Przy lekkim przodzie załadowanie moto kuframi na wycieczkę dodatkowo potęgowało wrażenie braku stabilności, praca rolgazem skutkuje wtedy sporymi zmianami w rozkładzie masy, przy klasycznym widelcu i sporym skoku objawia się to intensywnym nurkowaniem przodu. Koło przód 21" przy większych prędkościach zmienia reakcję motocykla na przeciwskręt. Opona na przodzie to 90mm, tył 150mm. No i dętki... Chyba nie chciałoby mi się na poboczu targać oponę z felgi żeby zakleić dziurkę po gwoździu.

Jeśli szukasz czegoś budżetowego na sezon to może mój GS Cię zainteresuje? :) Jak już przeżyjesz fakt braku udogodnień elektronicznych (ABS jest i koniec bajerów) to będziesz śmigał jak swoim poprzednim motocyklem :) Do połykania km jest znakomity. Najlżejsze r1200 w historii modelu, 220kg.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2023-02-22 12:05:51 
Legenda forum

Dołączył(a): 2011-02-15 15:47:22
Posty: 3829
Lokalizacja: 3miasto
Płeć: Pół człowiek pół muffin
Obecne moto: tiger 800
Znajopmek z którym lecę do Albanii kupił 800GS, przejechałem się nim i osobiście mi się spodobał i to mogłaby być zamiana dla tigera. Tak jak sfazowany pisał, lekki przód świetnie pozwala na podnoszenie go lekko przed dziurami i wypadowo dla mnie dzik, ALE TOBIE NIE POLECIŁBYM. problem taki ze ten silniczek ma fajny dół, fajnie w terenie się sprawdza, ale na asfalcie miał spore, zauważalne wibracje - a z tego co cię znam to jednak na asfalcie sporo ciśniesz. Dla mnie własnie jego zdolności terenowe są plusem względem tigera, któego rzędowa trójka lepiej się sprawdza w trasie. Jak byś chciał obadać Tigera to mozemy się ustawić w trójmieście.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2023-02-22 22:02:46 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2019-10-01 16:23:53
Posty: 1073
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: F800GS
Przejechałem GS800 około 250km. Trudno mi go ocenić. Jeśli chodzi o wygodę to przy moim wzroście (188) siedziałem jak na krześle, być może że to kwestia kanapy. Kolega jest podobnego wzrostu jak ja i być może że założył kanapę akcesoryjną. Na pewno jest podwyższona kierownica. Osiągów, hamulców nie można porównywać do 125 konnego GS-a. Silnik z tego co pamiętam był zaskakująco mocny przy niższych obrotach ale na wyższych niewiele się działo. Przód dość mocno nurkuje, z tyłu jest ESA. Nie pamiętam żebym miał jakieś negatywne spostrzeżenia jeśli chodzi o oponę 90r21 ale przejechałem niewiele i raczej w tempie spacerowym. Też nie przypominam sobie jakie były felgi, na pewno szprychy ale czy z dętkami to trudno mi powiedzieć. Nie pamiętam jak były zamontowane. BMW jest godne uwagi dlatego, że to praktycznie nowy motocykl, ma przejechane chyba 3000km.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2023-02-23 09:02:03 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2321
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
To faktycznie nówka! Co do dętek to jest to raczej kwestia sposobu mocowania szprych do felgi i czy felga jest przez to szczelna. Bezdętkowe szprychowe felgi mają mocowania szprych w krawędzi felgi poza rantem opony lub w dodatkowej listwie wystającej z felgi w jej środkowej części. Na jutupedii jest kupa filmów jak ludzie w felgach dętkowych zaklejają od wewnętrznej strony gniazda szprych w feldze, zakładają wentyl i przerabiają je w ten sposób na felgi bezdętkowe. Charakterystyka z mocnym dołem to właśnie ukłon w stronę zdolności terenowych, ja bardzo lubię taką charakterystykę w turystyce.

Felgi szprychowe bezdętkowe:

W rancie poza oponą
[ img ]

W dodatkowych listwach
[ img ]

Przerabianie felgi dętkowej na bezdętkową:
https://youtu.be/JPzoqi_4X7o


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2023-02-23 19:55:59 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2019-10-01 16:23:53
Posty: 1073
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: F800GS
Znalazłem zdjęcie GS-a, ma koła dętkowe. Jestem ciekaw czy jest możliwość naprawy koła dętkowego bez jego demontażu. Chociaż tymczasowo tak aby dojechać do wulkanizacji. Nie wyobrażam sobie samodzielnego rozbierania koła.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2023-02-23 23:48:20 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2321
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
Myślę że byłoby to ekstremalnie trudne. Opona przykleja się do felgi i żeby ją oderwać od rantu trzeba na niej stanąć stopami albo stopką boczną motocykla kolegi. Druga opcja to być może jakiś siuwaks pompowany z butli do dętki ale nie wiem czy te specyfiki do kół samochodowych będą kompatybilne z dętkami.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2023-02-24 16:42:40 
Legenda forum

Dołączył(a): 2011-02-15 15:47:22
Posty: 3829
Lokalizacja: 3miasto
Płeć: Pół człowiek pół muffin
Obecne moto: tiger 800
"naprawy" nie ale offowcy mają swoje sposoby, Możesz załadować ten psikacz do uszczelniania - syf masz w dętce a nie w oponie więc nawet w wulkanizacji nie marudzą, możesz zamontować mussy czyli wsadzić gabkowe obręcze zamiast dętek - i kapcia w ogóle nie załapiesz...

możesz też wymienic dętkę bez zdejmowaina koła. Jest z tym troszkę pierdzielenia się, ale widziałem w necie filmik jak bez zdjęcia koła gość łyżka podważył krawędź opony (zbijał ją klinem drewnianym), obracając koło, ale nie zdejmując go. i tak wyjął dętkę, namierzył dziurę, zakleił i wsadził.

inna sprawa że zdjęcie koła to nie jest taka ciężka sprawa. tylne koło to 2 klucze które i tak wozisz ze soba do regulowania łańcucha, przednie koło to raprem jeden dodatkowy adapter, a z moim przypadku przedłużona nakętka + klucz.

a już najbardziej hardcore to jazda bez powietrza i tyle. jak zgarnąłem w fz6 nóż w tylne koło to okazuje sie że na samych boczkach opony moto z moją waga się trzymało, przód pewnie też by ogarnął. nie będzie ani pewnie ani szybko, ale powoli doturlasz się do celu :) Patrząc na moje historie z flakami w kole - nie bardzo przejmuję się nimi, a jak już takiego flaka złapałem, to woląłbym mieć dętkę, zakleić i jechać dalej normalnie niż kombinować z kabanosem i tym czy opona nadaje się czy nie....


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2023-02-26 13:45:05 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2019-10-01 16:23:53
Posty: 1073
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: F800GS
Kolega wraca z rejsu chyba 11 marca więc jeśli dogadam się z nim finansowo to kupię GS-a.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2023-02-26 19:09:11 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2321
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
Czekamy na wieści ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2023-02-26 22:28:01 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2019-10-01 16:23:53
Posty: 1073
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: F800GS
Jeszcze znalazłem coś takiego
https://www.otomoto.pl/oferta/ktm-adven ... FgbeU.html
chociaż powinienem kupić coś z VAT


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2023-02-26 23:27:21 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2321
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
Nie jestem pewien czy się sprawdzi w trasie ale na pewno jest dużo bardziej zabawowy niż f800gs ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2023-02-27 10:48:43 
Legenda forum

Dołączył(a): 2011-02-15 15:47:22
Posty: 3829
Lokalizacja: 3miasto
Płeć: Pół człowiek pół muffin
Obecne moto: tiger 800
marcingda napisał(a):
eszcze znalazłem coś takiego
https://www.otomoto.pl/oferta/ktm-adven ... FgbeU.html
chociaż powinienem kupić coś z VAT


jakbys kupił mojego tigera (niestety bez VAT) to ja chętnie taką 790 kupię!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2023-03-05 19:53:46 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2019-10-01 16:23:53
Posty: 1073
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: F800GS
Dzisiaj przeprowadziłem dokładne oględziny GS-a. Jest to ostatnia 800, pierwsza rejestracja 2019 rok. Motocykl ma przejechane od nowości 6739km, czyli rocznie robi około 1680km. Gdybym nie znał właściciela to bym nie uwierzył. Jeśli chodzi o dodatki to ma akcesoryjny wydech leo vince, szybę givi airflow; osłonę łańcucha, silnika i tylnego amortyzatora givi oraz akcesoryjną kanapę. Dodatki fabryczne to oświetlenie full led, esa, alarm bmw i kufry vario z tworzywa. Wszystko wygląda jak nowe. Wydaje mi się, że pozycja za kierownicą będzie na dłuższych trasach wygodna. Siedzi się prawie jak na krześle. Koła są dętkowe. Jeśli tylko kolega zgodzi się na moją propozycję finansową to jestem zdecydowany.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 59 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org