Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 59 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2023-04-02 20:34:36 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2019-10-01 16:23:53
Posty: 1073
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: F800GS
Dzięki.
Foto podeślę jak będzie lepsza aura.
Dzisiaj przyjrzałem się bardziej BMW. Nie wiedziałem że kufry VARIO mają regulowaną pojemność. W pewnych sytuacjach może to być fajna opcja. Niestety są wykonane z wyjątkowo twardego tworzywa (wróży to podatności na pęknięcia) i są bardzo ciężkie. Mam wrażenie, że dwa shad sh35 ważyły tyle co jeden VARIO.
W ubiegłym tygodniu wymieniałem płyn chłodzący. Poziom w zbiorniku wyrównawczym był w połowie. Dzisiaj okazało się, że po zapaleniu silnik dość szybko się rozgrzał i bardzo długo pracował wentylator. W zbiorniczku było mało płynu. Dolałem płyn i chyba jest wszystko w porządku. Wentylator uruchamia się tak jak należy. Układ musiał być zapowietrzony. Inne modele z serii F800 mają śrubę do odpowietrzania na pompie z wyjątkiem GS-a.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2023-04-02 20:34:36 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2023-04-02 21:17:51 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2321
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
Marcin, dwie rzeczy :) jak dobrze się porozglądasz to zobaczysz na kufrach Vario przetłoczenia SHAD ;) a kufry są pancerne, zaliczyłem szlif i kufer boczny przyjął uderzenie i ślizg, poza podrapaną osłoną aluminiową kufer działa jak powinien i nic nie pękło, jest nadal szczelny, siedzi prosto i jest gotowy do kolejnych wypraw. Są ciężkie - to fakt, ale przynajmniej bokser radził sobie z nimi jakby ich wcale nie było. Strona z wycięciem pod tłumik w pozycji złożonej była prawie bezużyteczna ale po rozłożeniu całkiem sporo tam wchodziło. Mocowanie do ogona bez stelaża to wzór dopasowania i praktyczności, mega mi się podoba konstrukcja czystego ogona z możliwością dorzucenia zestawu podróżnego w mgnieniu oka. Duży plus za możliwość korzystania z kufrów bez ryglowania zamków.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2023-04-03 08:48:15 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2019-10-01 16:23:53
Posty: 1073
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: F800GS
sfazowany napisał(a):
jak dobrze się porozglądasz to zobaczysz na kufrach Vario przetłoczenia SHAD

aż tak dokładnie ich nie oglądałem :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2023-04-08 10:36:07 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2019-10-01 16:23:53
Posty: 1073
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: F800GS
Sezon motocyklowy rozpoczęty. Wczoraj zrobiłem około 4km :lol: Niestety było tak zimno, że się poddałem.


Załączniki:
IMG-2204_Easy-Resize.com.jpg [237.58 KiB]
Pobrane 167 razy
IMG-2206_Easy-Resize.com.jpg [237.49 KiB]
Pobrane 164 razy
Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2023-04-08 11:20:09 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2321
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
Gratulacje nowego nabytku :D ta czerwona rama świetnie ożywia wygląd. Ciekaw jestem jak brzmi na tym wydechu, znam tylko dźwięk na standardowym tłumiku.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2023-04-08 12:37:16 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2019-10-01 16:23:53
Posty: 1073
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: F800GS
Dziękuję :D . Jest koszmarnie głośny. Muszę założyć dbk. W kartonie znalazłem jeszcze blaszki z otworami które montuje się chyba na początku tłumika. W wolnej chwili i przy lepszej pogodzie zobaczę jaka jest reakcja wydechu i moto na montaż i demontaż tych elementów.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2023-04-08 18:21:45 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2321
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
Może to jest właśnie taki dbkiller montowany w układ? Nie spotkałem się z czymś takim, ale ma to sens.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2023-04-08 20:27:47 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2019-10-01 16:23:53
Posty: 1073
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: F800GS
sfazowany napisał(a):
Może to jest właśnie taki dbkiller montowany w układ? Nie spotkałem się z czymś takim, ale ma to sens.

Wydaje mi się, że jest to po to żeby dostosować przepływ spalin do silnika. Tłumik jest dokładnie taki sam jak ten który kupiłem do GS1200 ale do niego nie było tych blaszek.
Dzisiaj dzięki pięknej pogodzie udało mi się zrobić po Kaszubach prawie 250km. Była to moja pierwsza przejażdżka GS-em będąc jego właścicielem. Motocykl pod względem ergonomii nie jest gorszy od dużego GS-a. Pierwsze wrażenie jest takie, że to motocykl prawie idealny. Świetny silnik i nie gorsze zawieszenie. Wrażenie to niestety znika jeśli chcemy jechać szybciej i dynamiczniej. Okazuje się, że silnik o ile na niższych obrotach jest wyjątkowo mocny to później już nic kompletnie się nie dzieje. Charakterystyką przypomina trochę stary silnik VW. Przeciętna dynamika jest wynagrodzona stosunkowo małymi drganiami. Ilość wibracji jest zmniejsza niż ta którą generuje bokser. Zawieszenie niestety przy większych prędkościach i na nierównościach przestaje sobie radzić. Dzisiaj miałem kilka razy wrażenie że jest za miękkie a później jednak że za twarde.
Wniosek jest taki, że GS800 daleko do 1200, pod każdym względem. Nie jest to zły motocykl jeśli zaakceptujemy jego ograniczenia. Mimo koła 21 cali całkiem chętnie składa się w zakrętach. Niższa waga ułatwia jazdę w terenie.

Zdjęcie ze stacji kolejowej Bąk. Jest to dość osobliwe miejsce. Dworzec kolejowy w środku lasu :D


Załączniki:
IMG-2207 (1)_Easy-Resize.com.jpg [241.61 KiB]
Pobrane 140 razy
Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2023-04-10 20:01:39 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2019-10-01 16:23:53
Posty: 1073
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: F800GS
Dzisiaj skorzystaliśmy z pogody :D . Zrobiliśmy prawie 250km po Kaszubach. Pobawiłem się w różne konfiguracje tłumika i okazało się, że najprzyjemniejszy dźwięk jest przy zastosowaniu dbk bez dodatkowych "sitek".


Załączniki:
IMG-2224_Easy-Resize.com.jpg [241.14 KiB]
Pobrane 125 razy
Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2023-04-11 15:20:41 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2020-01-05 20:24:48
Posty: 485
Lokalizacja: Wrocław
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 S2
W końcu jakieś foty :) Jeszcze raz gratuluję zakupu


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2023-04-11 15:48:24 
Legenda forum

Dołączył(a): 2011-02-15 15:47:22
Posty: 3829
Lokalizacja: 3miasto
Płeć: Pół człowiek pół muffin
Obecne moto: tiger 800
marcingda napisał(a):
Okazuje się, że silnik o ile na niższych obrotach jest wyjątkowo mocny to później już nic kompletnie się nie dzieje.

bo to specyfika nastawiona jednak bardziej na jazdę offową - tam mocniejszy dół ma plusa. To główny powód dla którego wybrałem Tigera a nie GS'a i też teraz główny powód dla którego chciałbym je jednak zamienić. Mocniejszy dół pozwala odciążyć zawieszenie jak jedziesz wolniej i masz dziurę/przeszkodę w terenie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2023-04-23 08:39:57 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2019-10-01 16:23:53
Posty: 1073
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: F800GS
Wczoraj zrobiłem pierwszą dłuższą trasę GS-em. Gdansk-Bartoszyce- Giżycko- Augustów- Sokółka, a w drodze powrotnej zajechałem jeszcze do Mikołajek. Łącznie 880km. Pod względem wygody jest świetnie. Wyprostowana pozycja, kąt ugięcia kolan bliski 90st. Z wyższą kanapą nie dotykam gruntu pełną stopą. Do tego podwyższona kierownica zapewnia przy moim wzroście 186/187 idealne warunki do podróżowania. Szyba givi airflow całkowicie chroni głowę przed wiatrem, przy pewnych prędkościach czuję napór wiatru na ramiona. Dynamika do 140km/h jest akceptowalna. Silnik przy wyższych obrotach powoduje spore wibracje. Dlatego idealna prędkość do długich przelotów to 120/130km/h, później pojawiają się męczące drgania. Jeśli chodzi o zużycie paliwa to przy dynamicznej jeździe i prędkościach około 150/170km/h na S7 (łącznie 120km) wyszło 5,5 litra. Myślę, że duży GS spaliłby w tych warunkach nie więcej niż 6,2/6,3. Trochę przeszkadza mi bardzo długi skok gazu. Zawieszenie z przodu jest takie sobie ale przy moim stylu jazdy na asfalcie działa na akceptowalnym poziomie. Tył to ESA z trzema ustawieniami. Jest między nimi bardzo duża różnica i trzeba o tym pamiętać. Jeśli jest ustawiony tryb "komfort" a my z jakiegoś powodu zaczniemy jechać znacznie szybciej po nierównej drodze to moto zaczyna się niebezpiecznie bujać. Tryb "sport" jest za to skrajnie twardy. Opony metzeler karoo street na asfalcie są ok, na szutrze również. Bardzo szybko zaczyna działać kontrola trakcji, trzeba o tym pamiętać wjeżdżając na nieutwardzone drogi.


Załączniki:
IMG-2281_Easy-Resize.com.jpg [240.69 KiB]
Pobrane 121 razy
IMG-2293_Easy-Resize.com.jpg [242.77 KiB]
Pobrane 119 razy
IMG-2279_Easy-Resize.com.jpg [239.13 KiB]
Pobrane 118 razy
Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2023-04-23 17:32:17 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2019-03-14 12:26:17
Posty: 275
Lokalizacja: wrocław
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: bmw s1000xr
880 km na strzała i do tego w fajnych okolicznościach :thumbup: , a ja z tegorocznych trzech wypadów nazbierałem coś koło 600 km :lol:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2023-04-24 07:46:37 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2321
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
Znakomicie, super, że jesteś zadowolony z zakupu. Co do ESA to wunglem w trybie miękkim też na początku miałem wrażenie, że okrutnie buja i używałem trybów średniego i twardego ale na wycieczce w Bieszczady na dziurawych i połatanych drogach zacząłem namiętnie używać trybu miękkiego, szybko do niego przywykłem i w sumie zostawiałem go na pozostałe przeloty. 90% czasu jeździłem teraz na miękkim a tylko czasami gdzie chciałem przysmażyć to przestawiałem na mapę dynamic na której mam zapisany tryb twardy. Być może zawieszenie dużego gieesa jest bardziej tolerancyjne na bujanie i nie nurkuje przy hamowaniu, czuję mniejszy feedback z drogi ale przy jeździe na pół gwizdka nie przeszkadza mi to tak bardzo, upajam się komfortem.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2023-04-25 10:39:56 
Legenda forum

Dołączył(a): 2011-02-15 15:47:22
Posty: 3829
Lokalizacja: 3miasto
Płeć: Pół człowiek pół muffin
Obecne moto: tiger 800
strażak napisał(a):
880 km na strzała i do tego w fajnych okolicznościach

traeba jeżdzić. JA w weekend skoczyłem do czech, 1700km pykło. ten weekend nadawał się do jazdy. Zawieszenie ADV mocno buja na drodze jak jedziesz... ale 5,5 całkiem spoko, mi wychodzi podobnie.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 59 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot]


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org