Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Nowości 2024
PostNapisane: 2024-03-08 15:32:07 
Legenda forum

Dołączył(a): 2007-08-28 13:23:30
Posty: 4605
Obecne moto: jamaha pw 50
wreszcie kał te em w ładnych kolorach i normalnej cenie
a i części nie za miliony

https://www.bgmoto.pl/pl/enduro-thumpst ... n-250cc-2t


[ img ]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Nowości 2024
PostNapisane: 2024-03-08 15:32:07 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714

PostNapisane: 2024-03-11 10:08:48 
Legenda forum

Dołączył(a): 2011-02-15 15:47:22
Posty: 3805
Lokalizacja: 3miasto
Płeć: Pół człowiek pół muffin
Obecne moto: tiger 800
wygląda fajnie. mają też fajne 450. te "enduro" mają homologacje czy tylko światełka?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2024-03-12 10:45:18 
Legenda forum

Dołączył(a): 2007-08-28 13:23:30
Posty: 4605
Obecne moto: jamaha pw 50
misiakw napisał(a):
wygląda fajnie. mają też fajne 450. te "enduro" mają homologacje czy tylko światełka?


Na razie są bez homo.

A tu ciekawy artykuł o tym australijskim chinolu:
https://x-cross.pl/martino-boggero-dlac ... ych-marek/


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2024-03-13 11:34:33 
Legenda forum

Dołączył(a): 2011-02-15 15:47:22
Posty: 3805
Lokalizacja: 3miasto
Płeć: Pół człowiek pół muffin
Obecne moto: tiger 800
prawdę mówiąc im bardziej ceny tych chinoli idą w dł tym bardziej do mnei przemawiają. niestety homologacji brak - to troszke słabo, bo jakby miały mógłbym pomyśłec o leasingu i dac im szanse.... a tak to jak mam kombinować żeby legalnie latać do lasu, to ja pass, pierdziele, za stary jestem zeby się po ulicach ganiać, wystaczy ze po lesie sie zdarza berek.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2024-03-14 10:38:14 
Legenda forum

Dołączył(a): 2007-08-28 13:23:30
Posty: 4605
Obecne moto: jamaha pw 50
misiakw napisał(a):
prawdę mówiąc im bardziej ceny tych chinoli idą w dł tym bardziej do mnei przemawiają.


Obserwuję trochę te twory 2kołowe mejd in china i coraz bardziej mi się podobają, jakbym miał teraz gotówkę to wziąłbym takiego brudasa, a szczególnie taką ćwiare 2T


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2024-03-14 11:52:36 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2284
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
Mam doświadczenia z chińskimi produktami w innych gałęziach przemysłu i określenie "chinol" powoli traci rację bytu. W medycynie robią sprzęty konkurencyjne lub nie rzadko lepsze niż znana konkurencja. Dlatego Kove jak dorobi się dobrej dystrybucji części i wsparcia serwisowego to będzie nieźle mieszało na rynku. Niestety to też spowoduje gwałtowny wzrost cen tych motocykli. Podobnie było z marką Samsung, kiedyś budżetowa elektronika z Azji, teraz marka premium. Xiaomi też już ma produkty czasem droższe od Apple.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2024-03-14 12:55:15 
Legenda forum

Dołączył(a): 2007-08-28 13:23:30
Posty: 4605
Obecne moto: jamaha pw 50
sfazowany napisał(a):
Niestety to też spowoduje gwałtowny wzrost cen tych motocykli.


No to też lipa, bo jak będzie niewielka różnica cenowa to 'każdy' będzie chciał mieć "markowy" sprzęt.
A dla młodych, lub takich leszczy 40+ jak ja niedrogi endurak to bardzo ciekawa opcja.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2024-03-14 14:47:56 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2284
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
Wszystko będzie zależało od trwałości i kosztów napraw. Triumph jest drogi i dość orientalny ale jednak popularny w PL dzięki dostępności części, znośnej trwałości i mechanicy nie jęczą aż tak strasznie na widok "bielizny". Z nowymi markami może być podobnie, szczególnie jeśli bazują na znanych piecach, np od KTM.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2024-03-14 14:59:17 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2016-03-01 21:03:14
Posty: 1466
Lokalizacja: Warka
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Ready to remont
Myślę że ciekawą nowością 2024 będzie BMW 900GS, trochę zeszli z wagi i można go już nazwać konkurencyjnym średniakiem

https://www.youtube.com/watch?v=1BuFm6dIYHE&t=376s
https://www.youtube.com/watch?v=wzMsb4u884o&t=97


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2024-03-15 10:58:57 
Legenda forum

Dołączył(a): 2011-02-15 15:47:22
Posty: 3805
Lokalizacja: 3miasto
Płeć: Pół człowiek pół muffin
Obecne moto: tiger 800
sfazowany napisał(a):
Dlatego Kove jak dorobi się dobrej dystrybucji części i wsparcia serwisowego to będzie nieźle mieszało na rynku.

no na Dakarze Mason Klein miał troszkę problemów z jakością tego motocykla, w necie też są filmiki przewciekó w ukłądu chłódniczego i olejowego w nowym moto - tak więc markę akurat słaba wybrałes jako przykład, ale to młoda marka. CFmoto tutaj moze byc ciekawszym przykładem, oni maja już wyrobione proceduyry produkcyjne na quadach, to co nie umieją biorą z dobrych żródeł, i np taki CFmoto 450 MT, z zawiasami KYB, abs'em bosha, 44 koniami, 44 niutami, 22 cm prześwitu, zestawiem kół 21/18 i masą 175 realnei może namieszać, szczególnie ze wyceniaja go na 28 tys może stanowić konkurencje dla takiej CRF300 Rally.

Co do chinoli ja im na razie nie wróże suckesu Samsunga. O ile samsung produkował sprzęt jakościowo ospowiadajacy innym markom, o tyle chinole nieststye jeszcze nie rogią sprzętów odpowiadających japonii - w większosci z nich wszystko wygląda dobrze dopuki nie zerkniesz na masę. tu znów przykład CFmoto tyle ze ich 800MT Adventure - na pierwszy rzut oka taki przyjaznyu adv, 91 koni, 77 Nm, całkiem fjana konkurencja dla Tigera 900, przy cenie 51 tys jest o 14 tys taniej niż taki tiger... no ale potem patrzsz na masę, a tam 230 na sucho i czar pryska... znaczy - dla asfaltowców w sumie nie, wciąż ok a za tę kasę mozńa go ubrać, no ale wtedy patrysz na Vstorma 800 który kosztuje raptem 2 tys więcej i znów czar pryska. Niby miał być fajny moto terenowy, ale okazuej się ze coś (tym razem masa) powoduje że droższa konkurencja ma lepiej, a w kkategorii w której mialby sznasę zawojować jest przeciętniakiem, więc niewielu ludzi wybierz go mając dostęp do czegoś bardziej znanego, z wiesza baza akcesoriów, co łatwiej bedzie potem sprzedać. u nas chinolew nie wejdą za szybko, bo mentalnośc nie ta... choć z drugiej strony Benelli TRK500 wcale nie jest jakimś rzadkim sprzętem na ulicach więc ma to szanse.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2024-03-15 13:38:37 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2284
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
No właśnine pytanie czy ktoś to bierze pod swoje skrzydła jak Benelli. Kove dopiero zaczyna. Benelli zanim zrobił się popularny również docierał się na rynku poza naszym radarem. Tak czy inaczej, jest w czym wybierać i o to chodzi, każdy znajdzie coś dla siebie. Za jakiś czas ma też pojawić się nowe terenowe BMW T500GS. Tanie to nie będzie ale i tak czuję że znajdzie nabywców. Dziwne trochę że AJP jakoś nie rośnie na popularności, może też ludzie są sceptyczni i moce produkcyjne mają niskie... chętnie bym pojezdził na modelach PR5 i PR7.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2024-03-18 15:37:45 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2019-03-14 12:26:17
Posty: 273
Lokalizacja: wrocław
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: bmw s1000xr
Mój syn kupił Benelli TRK502 X . X bo nieco podniesiony zawias , koła szprychowe i tłumik poprowadzony pod kątem . Z przodu trochę Multistrada , z boku (zwłaszcza od strony tłumika ) GS i ogólnie wygląda jak rasowy adwenczur , tylko ta masa . On waży niemal tyle , co litrowy XR ! Co nie ukrywam wywołało u mnie nieudawane uniesienie brwi :lol: . Da się tym jechać 130 km/h bez zamęczania silnika i uszu . Przy hamowaniu moim zdaniem mocno nurkuje , natomiast okolice końca obrotomierza wpada w drżenie , które się mocno odczuwa . Muszę jemu jednak oddać , że jest wygodnie za sterami i pozycja jak dla mnie porównywalna do tej w XR , o ile nie taka sama . Przyprowadziłem go z okolic Poznania i jechało się całkiem poprawnie , po przyzwyczajeniu do tych nadwyrężonych masą motonga koników .


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2024-03-18 20:42:25 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2284
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
Hit sprzedażowy we Włoszech:) Syn jeździ na prawku A2?

Co do masy tych motocykli.. w TRK jeśli masa wynika z solidności i sztywności to ja wolę taki motocykl. Jeździłem Hondą CB500X i motocykl jest fajny jeśli nie wymagamy od niego zbyt wiele. Super do miasta i na sporadyczne wypady. Czułem że ja sam bez bagażów osiągałem już limit zdolności zawieszenia, jeśli ktoś takim motocyklem planuje duże wycieczki we dwójkę to lepiej żeby łączna masa pary nie przekraczała tych 100-110kg. Da się go pogonić ale miękkie zawieszenie szybko zaczyna wymiękać. Jeździłem też Royalem Interceptorem 650 który jest jak spod ręki kowala, czyli nie gniotsa nie łamiotsa ale prowadzi się dużo pewniej i precyzyjniej, mimo że ma podobną moc. Jeśli TRK ma podobny feeling jak CB500 to jest to świetny motocykl w funkcji skutera (tak tak, skuter jest praktyczniejszy), jako pierwszy większy motocykl dla osoby ostrożnie wchodzącej w temat i all-rounder dla kogoś drobnej postury, tak do 70kg. Kuzyna CB500X spala jakieś śmieszne ilości paliwa, przy spokojniej jeździe poniżej 4l na setkę. Pamiętam że kopara mi opadła, nie zapamiętałem ile dokładnie wyszło mu najmniej, ale były to wartości dla mnie abstrakcyjne.

Jeśli dla kogoś spalanie nie jest bez znaczenia ale nie chce jeździć skuterem to taka 500tka wydaje się być świetnym kompromisem między motocyklowym zachowaniem a rozsądnym spalaniem.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2024-03-18 21:06:33 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2019-03-14 12:26:17
Posty: 273
Lokalizacja: wrocław
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: bmw s1000xr
Jeszcze nie jeździ bo w zeszłym tygodniu zapisał się na prawko i dlatego ja przyprowadziłem moto . Przez ostatnie dwa lata pośmigał trochę na 125ach z wypożyczalni i od kumpli , robiąc na nich myślę ok. 1k km , więc zupełnie zielony nie jest . Natomiast pełna zgoda , że na pierwszy ''duży'' motocykl ten jest super . Mój syn waży 20kg więcej ode mnie , ale chyba te 48 hp się nie zbuntuje i jakoś sobie poradzą z tym wyzwaniem :lol: . Poprzedni właściciel mówił , że w 4 l można się spokojnie zamknąć , jednak to też jest chłop raczej drobnej budowy . Jeszcze wspomnę o stanie motocykla . Jest z 2019 roku , przejechane 10kkm i kurcze wygląda jakby był trzymany pod kołderką . Wszystkie śrubki jak nowe , poza jedną ryską na wahaczu niema śladów użytkowania , a kosztował całe 18k pln . Używanego ebika kupiłem za 11k więc śmiech z ceny za jednak skomplikowaną w porównaiu maszynę


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2024-03-19 02:31:02 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2284
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
Fajna cena za 2019 :) Brzmi jak dobry deal. Dla gorącej głowy to 500tka to i tak szybki sprzęt, co by nie mówić, samochody do 100kmh wciąga nosem.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org