Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 585 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 39  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Dowcipy
PostNapisane: 2008-06-04 16:34:02 
Niemowlak

Dołączył(a): 2008-03-21 20:28:16
Posty: 45
Lokalizacja: Chełm
Na lekcji polskiego w podstawówce pani kazała wymyśleć zdanie ze słowem ananas. Zgłasza się Małgosia:
- ananas jest żółty i ma zielone liście.
Pani:
-dobrze, może teraz Krzysio?
Krzysio:
-ananas jest owocem egzotycznym.
Pani:
- bardzo dobrze, może teraz Jasio?
Jasio:
- za szkołą stoi kibel
Pani:
- a gdzie słowo ananas?
Jasio:
- a na nas leci smród !


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2008-06-04 21:14:32 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2007-09-22 20:05:58
Posty: 1077
Lokalizacja: Ełk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Suzuki SV1000S
Mały Jasio zobaczył zarost łonowy mamy i pyta taty.
Tato co to jest ??? Ojciec nieco speszony mówi : a to taka szczotka.
Jasio na to : aaaaaaa to wiem wujek ma taką samą tylko,że na kiju i mama
ostatnio myła nią zęby. :mrgreen:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2008-06-05 00:20:36 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2007-03-06 09:44:52
Posty: 1040
Lokalizacja: Warszawa
hheeh


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2008-06-05 08:59:18 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2008-03-16 21:53:40
Posty: 117
Lokalizacja: Wrocław
Jak 2-ch męskich szowinistów zmenia żarówkę w kuchni?





"Je**ć to!, niech suka gotuje po ciemku!"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2008-06-05 09:00:47 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2008-03-26 21:34:08
Posty: 102
Lokalizacja: Piekary Śląskie
jakie jest podobieństwo między blondynką a dziką świnią ?

- to i to szuka ryjem żołędzi! :lol:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2008-06-05 09:24:57 
Założyciel forum

Dołączył(a): 2005-06-15 18:42:35
Posty: 738
Lokalizacja: Piaseczno/Warszawa
Płeć: Mężczyzna
GG: 2398438
Obecne moto: Brak. Alfa Romeo 147
lepiej, zeby tweety tu nie zagladala... :>


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2008-06-05 10:27:27 
Legenda forum

Dołączył(a): 2007-08-28 13:23:30
Posty: 4221
Obecne moto: jamaha pw 50
Ona: Na pierwszej randce nie daję!
On: No to może chociaż weź?

W autobusie. Młoda i atrakcyjna kobietka:
- Panie! co się pan tak o mnie ociera? Ma pan na mnie ochotę?
- Nie... skądże...
- To odsuń się pan bo może inni mają.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2008-06-05 14:28:47 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2008-05-17 21:04:01
Posty: 411
Lokalizacja: Wawa
Płeć: Mężczyzna
Na egzaminie jest krzyżówka do rozkminienia, stoją 3 samochody, pada pytanie egzaminatora:
-Który pojazd przejedzie przez skrzyżowanie pierwszy?
Egzaminowany odpowiada:
-Motocykl.
-Jak to motocykl, przecież tu są tylko 3 samochody?
-Nigdy nie wiem skąd się biorą, ale zawsze jadą pierwsi.


Wiem, że głupie, ale o motocyklistach nie znam dużo dowcipów...

Dlaczego Harleyowcy jeżdżą z rozpiętym rozporkiem?
..
...
....
.....
Bo chcą poczuć wiatr we włosach. :shock:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2008-06-07 03:10:25 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2008-01-26 07:51:22
Posty: 446
Lokalizacja: 50km na Pd. od Wawy k/Garwolina
Pewnej nocy patrol policyjny czatował pod pubem
motocyklistów na potencjalnych sprawców jazdy
''pod wpływem''. Krótko przed zamknięciem
policjanci spostrzegli motocyklistę, który
wytoczył się z baru, przetoczył się po
wszystkich motocyklach próbując dopasować
kluczyk do 5 różnych maszyn, zanim znalazł
swoją. Przez kilka minut siedział kołysząc
się ze spuszczoną głową i zerkając spode
łba. Wszyscy już opuścili bar i odjechali. W
końcu i on dopasował sobie kask do głowy,
telepiąc się okrutnie o lusterka, odpalił
motocykl i zaczął powoli jechać. Policjanci
tylko na to czekali - zgarnęli chłopa z
motocykla i poddali badaniu alkomatem. Po chwili
oczekiwania wyświetlił się wynik - 0.0.
Zdziwieni policjanci zaczęli dopytywać się jak
to możliwe.
Motocyklista na to spokojnie:
- Dzisiaj ja jestem dyżurnym do odwracania
uwagi...
......................................................................................
Siedzi w pubie przy piwku kilku motocyklistów ...
ciągle gadają o swoich maszynach ... ile palą ,
jakie osiągi ... co się zepsuło ... itp...
W końcu jeden nie wytrzymał i mówi :
- Panowie siedzimy tu kilka godzin i ciągle to
samo... motocykle i motocykle , może zmienimy
temat ?
- O'key , to o czym pogadamy ?
- No ... o... dupach
I nastało milczenie ...
W końcu jeden nie wytrzymał ciszy :
- Mam !!!
- Co ??? - odkrzyknęli chórem pozostali ...
- Moja tylna opona jest już do DUPY !!!
........................................................................
Siedmioletni chłopczyk spaceruje sobie chodnikiem
w drodze do szkoly.
Podjezdza motocykl. Kierowca podnosi szybke kasku
i mowi :
- Wsiadaj to dam Ci 10 zlotych i lizaka !
Chlopczyk nie reaguje i przyspiesza kroku.
Motocykl powoli toczy sie za nim.
Znowu się zatrzymuje przy krawezniku ...
- No wsiadaj! Dam Ci 20 zlotych, lizaka i chipsy !

Chłopczyk ponownie kreci głowa i przyspiesza
kroku ...Motocykl nadal
powoli jedzie za nim. Znowu sie zatrzymuje ...
- No nie badz taki .. wsiadaj ! Moja ostatnia
oferta - 50 zlotych, chipsy,
cola i pudelko chupa-chups !
- Oj odczep sie Tato! Kupiles yamahe to musisz z
tym życ ...

:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2008-06-07 16:20:26 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2008-02-03 20:08:05
Posty: 854
Lokalizacja: Kobyłka
Płeć: Mężczyzna
GG: 1202872
Obecne moto: CBR 954RR
znałem ten ostatni ale tutaj jest nie na miejscu:P

Rozmowa małżeństwa:
on: Kochanie co myślisz o sexie analnym?
ona: Nie mam nic przeciwko.
on: O jak fajnie myślałem ze ci sie nie spodoba.
ona: A co mnie obchodzi co robisz w wolnym czasie z kolegami:P

Stoi goły facet przed lustrem i widzi że jego członek powoli sie podnosi
Na co mówi do niego:
-spokojnie spokojnie to tylko ja:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2008-06-09 15:47:54 
Legenda forum

Dołączył(a): 2007-08-28 13:23:30
Posty: 4221
Obecne moto: jamaha pw 50
Przed ślubem:

On: Hura! Nareszcie! Już się nie mogłem doczekać!
Ona: Możesz ode mnie odejść?
On: Nawet o tym nie myśl!
Ona: Ty mnie kochasz?
On: Oczywiście!
Ona: Będziesz mnie zdradzać?
On: Nie, skąd ci to przyszło do głowy?
Ona: Będziesz mnie szanować?
On: Będę!
Ona: Będziesz mnie bić?
On: W żadnym wypadku!
Ona: Mogę ci ufać?

po ślubie czytac z dołu do góry....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2008-06-11 18:03:06 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2007-09-28 09:20:16
Posty: 717
Lokalizacja: Kozienice-Warszawa
Jasio przynosi do domu torbe pełna jabłek,
Mama pyta go-Skąd masz te jabłka :?:
Na to Jasio-Od sąsiada...
A on wie o tym :?: Pyta mama,
Jasio-No pewnie przecierz mnie gonił :D


Jedzie Jasio chodnikiem i mówi:
Lowelku stój. Później:
Lowelku jedź.
Zatrzymuje sie na przejściu, wtedy jakaś baba słyszy jego wade wymowy i mówi:
Taki duży chłopczyk i nie umie wypowiedzieć "R"
SPIERDALAJ STARA KU&WO :!:
A ty Lowelku jedź :D :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2008-06-11 21:25:52 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2007-11-12 15:23:03
Posty: 395
Lokalizacja: Izbica Kujawska/Poznań
Płeć: Mężczyzna
GG: 3015106
Obecne moto: YZF600R
apropos tych jablek
Kowal miał sad, a w tym sadzie jablonie, z ktorych wciaz ktos kradl mu jablka. Zdenerwowany kowal postanowil zlapac zlodzieja, wzial z kuzni swoje najwieksze szczypce i zaczail sie w nocy pod drzewem.dlugo czekac nie musial,po 15-stu minutach zlodziej wszedl na drzewoi zaczal zrywac jablka. na to tylko czekal kowal, chwycil szczypcami zlodzieja za jaja i pyta:
- Ktos ty?!
zlodziej nie odpowiada,wiec kowal mocniej scisnal i pyta:
- Ktos ty?!
nadal cisza.Kowal zdenerwowany scisnal z calej sily,a ze postury byl slusznej to troche tej sily mial i pyta:
- Ktos ty?!!
zlodziej piskliwym glosem:
- Janek
- Jaki Janek??!!
- Niemowa


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2008-06-11 21:40:49 
Niemowlak

Dołączył(a): 2008-03-21 20:28:16
Posty: 45
Lokalizacja: Chełm
Jest piękne niedzielne popołudnie, po ciasnych leśnych winklach ostro wali motocyklista. Przy wyjściu z jednego z zakrętów potrącił leśnego ptaszka. Motocykliście żal się zrobiło zwierzęcia, więc zabrał ptaszka do domu i umiescił w małej klatce koło okna. W nocy ptaszek odzyskał przytomność, rozgląda się w koło, widzi kraty: - o k#@rwa zabiłem motocykliste!!!!


Ps. Janek niemowa wymiata :lol: :lol:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2008-06-11 22:49:21 
forumowa amazonka

Dołączył(a): 2006-04-23 08:07:17
Posty: 8
Spotkały się dwa dresy na siłowni i mówi jeden do drugiego

-Spotkałem wczoraj fajną dziewczyne
I co, i co?
-I była ładna
I co, i co?
-Poszliśmy do mnie
I co, i co?
-I rozebraliśmy się
I co, i co?
-I powiedziała mi abym zrobił to co najlepiej umiem
I co, i co?
-I wyjebałem jej z bani


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 585 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 39  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org