Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1627 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74 ... 109  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2021-02-11 03:32:00 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2331
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
Ehhh jak w duszy gra melodia na jazdę to ciężko ją zagłuszyć... Tylko szkoda jezdzic po tej soli, na aucie mam jej już takie ilości że krystalizują się w miejscach osłoniętych od wiatru duże kawałki jak kamienie szlachetne. Co prawda od poniedziałku zrobiłem 1500km ale po solidnym umyciu szyby 10km dalej jest już guano na całej szybie więc każda jazda to solanka, serce by mnie bolało żeby tak męczyć motocykl. Druga sprawa to że na ostatniej przejażdżce przy -3 założyłem termy, skarpety grube, kominiarkę scott z neoprenem i windstopperem, ciepłe rękawice i na wierzch jeszcze kondom, następnego dnia czułem mimo wszystko że wymroziłem sobie biodra, szyję i policzki. Martwię się o tego gościa żeby nie odchorował tej frajdy z jazdy w -10.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-02-11 10:22:07 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2019-10-01 16:23:53
Posty: 1073
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: F800GS
Sfazowany, jestem tego samego zdania co Ty w kwestii soli. Z tego też powodu nie parkuję samochodów w garażu bo szkoda mi nowiutkiego garażu tym bardziej że nie mam jeszcze wykończonej posadzki. Wg mnie szkoda wyjeżdżać moto na taką pogodę nawet jak teoretycznie można trochę pojeździć (kosz). Swoją drogą to jazda z koszem musi być bardzo trudna- mam na myśli prawe zakręty.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-02-11 10:46:12 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2331
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
Prawe zakrety to jeszcze do przewidzenia kontrolując predkość, bardziej bym się martwił przekaszaniem w lewo w razie gwałtownego hamowania, tym bardziej w takiej pizgawicy. No chyba że wózek ma hamulec, w co wątpię. Jesli koła zawsze sa w pionie to już można bez skrępowania dać opony samochodowe, może nawet zimówki :) I tak dla mnie wyzwaniem by było skręcanie, na quadzie pierwsze szybsze zakręty prawie się wyj...em bo odruch przeciwkretu zaskoczyl i quada i mnie - pojechaliśmy dość niespodziewanie w przeciwnym kierunku niż był zakręt, jeszcze to pogorszyłem wychylając się nieco do zakretu :D więc na takim moto z wózkiem bocznym byłoby pewnie podobnie. Ratunkiem jest wozek boczny na zawiasie umozliwiajacym przechylanie sie motocykla. Polecam zobaczyc bez dźwięku, bo muzyczka i to jak facet zmienia biegi są drastyczne :D

https://youtu.be/m28XZXu1_7Y


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-02-11 11:05:05 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2019-10-01 16:23:53
Posty: 1073
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: F800GS
Motocykl wygląda jakoś znajomo- bardzo ładny :lol: Tu wózek pozwala na pochylanie się, to zupełnie co innego niż jazda na "sztywno"
dlaczego zmiana biegów jest drastyczna?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-02-11 11:13:20 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2331
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
Na moje ucho facet paskudnie zmienia biegi, brzmi jakby wciskal sprzeglo i jak calkiem spadna obroty to dopiero wrzucal bieg z trzaskiem skrzyni. Me serce krwawi kiedy słyszę takie dźwięki :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-02-11 11:41:04 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2019-10-01 16:23:53
Posty: 1073
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: F800GS
skrzynia biegów w k1600 właśnie tak subtelnie pracuje, masakra
tak stuka, że na światłach można wystraszyć przechodnia

https://www.bmw-motorrad.pl/pl/models/t ... n-headline
tu jest "poznaj brzemiennie K1600GT", też skrzynia nap .....


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-02-11 20:00:45 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2331
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
Kurcze, az tak? Az bym się przejechał i sprawdził. W fz6 tez klumka ale da się tak trafic z obrotami i zgraniem nacisku na dzwignię że wchodzą jak w masełko bez stukniecia. Szczerze mówiąc jak juz wyczułem skrzynię w fazie to wsiadając na kazdy inny motocykl biegi zmienia sie z taką łatwością i precyzją, ze sprzęgłem i bez.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-02-11 21:08:32 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2019-10-01 16:23:53
Posty: 1073
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: F800GS
Niestety, nap... strasznie, szczególnie 1 i 2, trochę 3 a później chyba nie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-02-16 18:05:45 
Legenda forum

Dołączył(a): 2007-08-28 13:23:30
Posty: 4620
Obecne moto: jamaha pw 50
[quote]https://youtu.be/SZ-QmmC6q5Q[/quote]

https://youtu.be/SZ-QmmC6q5Q


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-02-16 19:03:56 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2019-03-14 12:26:17
Posty: 276
Lokalizacja: wrocław
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: bmw s1000xr
Też tak będę umiał za jakieś dwa , trzy..życia :lol:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-02-18 10:23:32 
Legenda forum

Dołączył(a): 2007-08-28 13:23:30
Posty: 4620
Obecne moto: jamaha pw 50
strażak napisał(a):
Też tak będę umiał za jakieś dwa , trzy..życia :lol:


Nigdy nie jeździłem motocyklem z tak zaawansowaną elektroniką, ale wydaje mi się, że jest dużo łatwiej, quickshiftery downshiftery, anty wheelie, antyhopping, kontrola startu, uslizgów, abeesy, kozackie heble i inne "dobrodziejstwa", nie mówiąc już o łatwości skręcania, rozkładach mas i zawiasie.
Nie mówię oczywiście,że motocykl robi wszystko za nas, ale jedziesz odpowiednia trajektorią, bardziej się skupiasz na pracy ciałem, ogarniasz punkty hamowania, apexy i z kółka na kółko jest coraz szybciej. Zresztą oni znają każdy tor na pamięć więc tu nie ma w ogóle o czym mówić. W starych narwanych sbk jak mój z 2001 było DUŻO więcej roboty i aptekarskiego kontrolowania rollgazu. Polatałby taką nową maszynerią...

[quote]https://youtu.be/tk4MVJDgvOI[/quote]

https://youtu.be/tk4MVJDgvOI


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-02-18 10:53:00 
Legenda forum

Dołączył(a): 2007-08-28 13:23:30
Posty: 4620
Obecne moto: jamaha pw 50
I hardcorowcy z innej beczki:

[quote]https://youtu.be/p3DhDuaAEok[/quote]

https://youtu.be/p3DhDuaAEok


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-02-18 23:03:10 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2016-09-30 10:06:24
Posty: 188
Lokalizacja: WS
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 Fazer
delta napisał(a):
Nigdy nie jeździłem motocyklem z tak zaawansowaną elektroniką, ale wydaje mi się, że jest dużo łatwiej, quickshiftery downshiftery, anty wheelie, antyhopping, kontrola startu, uslizgów, abeesy, kozackie heble i inne "dobrodziejstwa", nie mówiąc już o łatwości skręcania, rozkładach mas i zawiasie.


Też tak słyszałem, że te zaawansowane motocykle sportowe różnią się przede wszystkim precyzją i łatwością w prowadzeniu. Nie trzeba wkładać tyle wysiłku w kontrolowanie motocykla, zmianę kierunku jazdy. Różnice są bardzo wyraźnie w przesunięciu limitów sprżętu - to może być raptem 2-3 sek. różnicy na kółku "sport road legal" vs. "competition bike" ale przy pewnym tempie to jest ogromna różnica, której nie da się skompensować umiejętnościami. Poza tym elektronika ratuje przed błędami, które normalnie zakończyłyby jazdę.

Tutaj spora dawka technology porn :) ale myślę że każdy coś ciekawego znajdzie.
[quote]https://youtu.be/8DyVhDvurgk[/quote]

https://youtu.be/8DyVhDvurgk


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-02-19 08:23:32 
Legenda forum

Dołączył(a): 2007-08-28 13:23:30
Posty: 4620
Obecne moto: jamaha pw 50
Ratchet napisał(a):

Też tak słyszałem, że te zaawansowane motocykle sportowe różnią się przede wszystkim precyzją i łatwością w prowadzeniu. Nie trzeba wkładać tyle wysiłku w kontrolowanie motocykla, zmianę kierunku jazdy. Różnice są bardzo wyraźnie w przesunięciu limitów sprżętu - to może być raptem 2-3 sek. różnicy na kółku "sport road legal" vs. "competition bike" ale przy pewnym tempie to jest ogromna różnica, której nie da się skompensować umiejętnościami. Poza tym elektronika ratuje przed błędami, które normalnie zakończyłyby jazdę.

Tutaj spora dawka technology porn :) ale myślę że każdy coś ciekawego znajdzie.


Piękny film, oglądałem :thumbup:

Mam takie małe porównanie, co prawda są to inne motocykle, ale o podobnym zacięciu, moja była RMZ przygotowana na tor vs obecna betoniarka KTM SMC 690, już sama waga i zawieszenie to kolosalna różnica, a łatwość skręcania to w ogóle jakiś kosmos, tyle siły trzeba złożyć to w ciasny zakręt, że to jakaś masakra :lol: Sprzęt ze 20KM mocniejszy, ale przy projektowaniu się nie popisali. Sprzęt dla mistrzów prostej i latania na kole. :x


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-02-23 10:23:36 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2019-11-22 23:17:30
Posty: 210
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600 99
:) pokarało

https://www.wiocha.pl/1663420,Cwaniacze ... _na_market

FZS600 '99


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1627 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74 ... 109  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org