Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 47 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-02-27 15:45:26 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2008-06-20 19:23:34
Posty: 162
Lokalizacja: Mrozy/okolice Minska Maz
chcialbym odswiezyc temat i pochwalic sie tym ze i ja po wymianie olejow i innych plynow i ustawieniach mam taka przypadlosc.nie zawsze ale czasem wolno strasznie spadaja obroty.ale na moje oko wraz z 1 promieniami slonca to minie niech no ja dostane go w swoje rece :) silnik sie rozchodzi i bedzie dobrze.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re:
PostNapisane: 2009-02-27 15:45:26 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

 Tytuł:
PostNapisane: 2009-04-15 19:21:23 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2009-02-06 22:07:49
Posty: 649
Lokalizacja: Tarnów
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha R1 RN12
ostatnio mojemu kotowi spadla moc :? inny jest dzwiek wydobywajacy sie z tlumika, jak zapalam moto i chce odkrecic kurek to po 1-2 sekundach dopiero reaguje silnik na odkrecona manetke, jak jechalem to wydawalo mi sie ze strzela z tlumika na niskich obrotach. Dzis sie przejechalem i jakos nie jest ten sam kot co przedtem, albo jak odkrece na luzie gaz to gasnie silnik. Dalem 2 tygodnie temu sie przejechac dwum kolegom motocyklistom i stwierdzili ze ma lekkiego dola. I jest mozliwosc ze w ciagu paru dni stracil swoja moc tak bardzo? czy to jest wina niezsynchronizowanych gaznikow? i jeszcze jedno mowili ze lekko nierowno silnik chodzi... co sadzicie o tym wszystkim?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-04-15 20:13:13 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2009-03-15 11:30:39
Posty: 222
Lokalizacja: Częstochowa
jak byłem z moim mechanikiem ogladac jednego kotka to miał identyczne objawy jak twój pomijając gasniecie slinika na luzie po odwinieciu manetki.. mechanik stwierdził ze regulacja by w tym wypadku na 90% pomogła. ale to jest tylko to co zdązyłem podsłuchac wiec głowy nie daje


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-04-15 20:15:45 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2009-02-06 22:07:49
Posty: 649
Lokalizacja: Tarnów
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha R1 RN12
wiesz nie gasnie za kazdym razem tylko jak odkrece na max manetke i odrazu zamkne ja to wtedy gasnie... szkoda ze samemu nie mozna zrobic synchronizacji :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-04-16 07:28:59 
Legenda forum

Dołączył(a): 2007-08-28 13:23:30
Posty: 4624
Obecne moto: jamaha pw 50
Tomek88 napisał(a):
szkoda ze samemu nie mozna zrobic synchronizacji :(


Można jak sobie skołujesz wakuometr :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-04-16 09:34:41 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2008-09-19 21:38:05
Posty: 1133
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fz6S
Poniżej jeden ze sposobów "kołowania" wukometru :)
Zaczerpnięte z forum www.virago.fora.pl

woody napisał(a):
Jest możliwość wykonania wakuometra za 5 zł.I to o czułości kilkakrotnie większej niż standardowe zegarowe.
Jak?
Ano ,idziemy do motoryzacyjnego i kupujemy wężyk przezroczysty fi wewn 5 mm grubościenny jakieś 3 m.
Następnie do apteki i fundujemy sobie 2 igły do strzykawek o jak najmniejszej średnicy wewnętrznej.Nie pamiętam rozmiaru,ale włos chyba nie przejdzie Wink.Farmaceutki bywają sympatyczne Wink) . Można przy okazji zakupić strzykawkę 10 ccm.
Z igieł odcinamy końcówkę np nożyczkami ,tylko ostrożnie,żeby nie zmniejszyć światła/przekroju.Chodzi o to żeby przy wciskaniu w wężyk nie zrobić dziurki.Końcówkę plastikową docinamy nożykiem/żyletką tak żeby z trudem wcisnąć w końcówki wężyka tak na ok 5-10 cm .Przed tym jednak wstrzykujemy (ta strzykawka 10 ccm się przyda) olej silnikowy do wężyka ,taki jaki mamy aktualnie w motorze.
Rozpalamy sprzęta do normalnej temperatury.Gasimy i zdejmujemy zaślepki gumowe z króćców.Nakładamy nasz wakuometr i po uruchomieniu już wszystko widać.Regulujemy śrubką międzygażnikową lewo-prawo do czasu, aż olej w rurce pozostanie stabilny.Można wspomagać się śrubą obrotów gdyby gasł.
Nie jest to mój pomysł-wyczytałem gdzieś.Ale z igłami do strzykawek zamiast starych dysz gaźnikowych to chyba Trade Mark MÓJ ci on Wink


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-04-16 16:24:24 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2009-02-18 12:59:30
Posty: 728
Lokalizacja: Warmia
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: GTR 1400
Ale czad :D kurka... tylko, że ja to muszę kupić cztery igły... czy aby w budżecie (5PLN) się zmieszczę? :shock:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-04-19 20:17:26 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2009-02-06 22:07:49
Posty: 649
Lokalizacja: Tarnów
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha R1 RN12
czy od zmiany tlumikja na przelot po paru dniach od zalozenia mogly mi sie gazniki przestawic?? i dlatego tak teraz chodzi

dzis wyciagnalem maszyne i umylem ja taaaak odpicowalem ze szok az sie przejzec w niej mozna bylo... i postanowilem przejechac sie nim... wypycham na ulice i zonk :? nie zapalil tak jakby chcial lapac ale sie motor poddal probowalem wszystkimi sposobami na ssaniu i bez z odkrecona manetka i NIC :? :? :? nie zapalil az sie akumulator padl i na dodatek na koniec tak strzelilo w tlumiku ze huk byl na cale osiedle :roll: :roll: :roll:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-04-20 20:24:05 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2009-03-06 23:13:29
Posty: 340
Lokalizacja: Berlin
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Suzuki GSX 1300R
z trego co wiem Tomek to po zmianie tlumika obowiazkowo regulacja gaznikow, bo jest inne sprezanie w ukladzie wydechowym.


A teraz moje pytanie, czasem jak jade mam dziwna akcje, ze nagle obrotomierz mi zaczyna swirowac i sie wylaczlacza(oborty na 0) jak zredukuje, lub wbie wyzszy bieg to wszystko wraca do normy, co to moze byc ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-04-20 22:33:34 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2008-06-23 09:36:20
Posty: 231
Lokalizacja: Legnica
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: RSV 1000 R
mam to samoooo.... opisane w innym temacie "problemy z obrotomierzem"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-04-21 14:28:45 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2009-03-06 23:13:29
Posty: 340
Lokalizacja: Berlin
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Suzuki GSX 1300R
wiem ze obrotomierz jest elektryczny, czy to wina jakiegos przebicia?


Ha....dzisiaj chyba odkrylem o co kaman. Mianowicie, jade sobie i nagle mi obrotomierz zaczol kapletnie swirowac, tak samo swiatla zatrzymalem sie zgasilem moto i juz nie chcialo odpalic, tak jakbym mial odciecie zaplonu, podnosze siedzenie i patrze ze w akumulatorze sie jedna klema obluzowala tak calkowicie, przykrecilem wszystko na mur beton i chyba bedzie ok juz z tymi obrotami.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-04-22 22:21:00 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2009-02-06 22:07:49
Posty: 649
Lokalizacja: Tarnów
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha R1 RN12
co do mojego problemu :

Usterka byl sciagniety kapturek ze swiecy... sciagnalem owieki patrze a tu sobie wisi no to zalozylem go spowrotem... rozrusznik w ruch i za drugim razem od reki zapalil i smiga moto :mrgreen:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-04-27 10:13:31 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2009-02-16 18:28:24
Posty: 66
Lokalizacja: Tarnów/Piwniczna
dzis rano wypchalem moto z garażu , ladnie zagrzalem , zalożylem kask na łepek , i ruszam , ujechałem 500 metrow i nagle cos dup ! strzelilo niemiłosiernie glośno, zjechalem na pobocze i na obrotomierzu wskazowka na biegu jałowym zamiast 1200-1100 oborotow pokazalo sie 2000 i strasznie nie rowno chodzil. po szybkiej diagnozie stwierdzilem dzuire w tłumiku. biore sie za spawanie i mam nadzieje ze moje obroty wroca do normy :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-04-27 13:11:04 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2009-01-18 15:07:21
Posty: 248
Lokalizacja: Pniów/Rzeszów
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: YZF600R Thundercat
Jesteś pewien że o tą dziurę chodzi?? Bo tam jest w jednym miejscu specjalny otwór na skraplającą się parę wodną


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-04-27 13:18:15 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2009-01-08 13:58:24
Posty: 55
Lokalizacja: Wrocław
Tez mi sie nie wydaje zeby ta dziura w tlumiku byla tego powodem. Tak jak powiedzial Porcupine ta dzirka ma za zadanie odprowadzac skraplajaca sie wode z tlumika.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 47 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org