Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-09-04 13:44:28 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2009-04-28 10:19:35
Posty: 653
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 603873840
Obecne moto: Thundercat
pytanie
czy można skracać łańcuch ?

w sklepie jest łańcuch jakiego potrzebuję na promocji, tylko że 106 i 118 ogniw. czy mogę kupić ten 118 i go "rozkuć" na te 108 ogniw ?
a może wejdzie ten 106 ?, jeśli by się udało to byłbym ze 150zł do przodu...

a może ktoś właśnie zmieniał napęd i może pamięta lub widzi, czy na regulacji naciągu jest jeszcze ok 16 mm luzu


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re:
PostNapisane: 2009-09-04 13:44:28 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

 Tytuł:
PostNapisane: 2009-09-04 15:26:56 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2007-12-29 01:27:59
Posty: 540
Lokalizacja: Skierniewice/w-wa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: GSX-R 750 K5
Ja sądzę, że można spokojnie skrócić. Mówimy tu oczywiście tylko o nowym łańcuchu przed zakuciem. Co do metody "rozkuwania" diaks jest pewny i szybki :lol: Obcinasz odpowiednią liczbę ogniw i tyle.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-09-04 15:37:36 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
nowy łańcuch można rozkuwać, przekuwać i cudować.

Zamów sobie Afama od razu z odpowiednią ilością.

ja ostatnio zmieniałem napęd w cebrze f4 , dedykowany, a po założeniu i naciągnięciu był na regulacji na 4 kresce od przodu, więc skończyłem się skróceniem o jedno ogniwo.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-09-04 15:56:35 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2009-04-28 10:19:35
Posty: 653
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 603873840
Obecne moto: Thundercat
Wojt@s napisał(a):
nowy łańcuch można rozkuwać, przekuwać i cudować.

Zamów sobie Afama od razu z odpowiednią ilością.

ja ostatnio zmieniałem napęd w cebrze f4 , dedykowany, a po założeniu i naciągnięciu był na regulacji na 4 kresce od przodu, więc skończyłem się skróceniem o jedno ogniwo.


Afama jest spoko, chciałem brać wszystko na raz, ale się doczytałem, że cennik jest w euro :D
trochę drogo jak na moje możliwości i potrzeby. zostanę przy RK 530 GXW i zębatkach JT stalowych.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-09-05 00:02:08 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2009-03-06 23:13:29
Posty: 340
Lokalizacja: Berlin
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Suzuki GSX 1300R
A panowie jak to wyglada z zalozeniem odrazu zakutego lancucha, jakos w nadchodzacym tygodniu czeka mnie wymiana i mam zamiar sprawic sobie DID x ringa drugiej generacji razem z zebatkami, tylko ze nie chce placic za wymiane w serwisie. Da rade zalozyc odrazu zakuty lancuch?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-09-05 08:31:30 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2008-06-10 17:40:55
Posty: 610
Lokalizacja: Mikołów
Płeć: Mężczyzna
oczywiście...musisz wtedy ściągać cały wahacz. roboty jest zdecydowanie więcej niż przy rozkutym łańcuchu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-09-05 09:54:46 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2009-03-06 23:13:29
Posty: 340
Lokalizacja: Berlin
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Suzuki GSX 1300R
Nie ma inne opcji? Bo nie kreci mnie zciaganie wahacza a tym bardziej kupowanie narzedzia do zakuwania, lub oddawania do serwisu, no chyba ze narzedzie do zakuwania to koszt do 100 zl.


Obadalem sprawe dokladniej i faktycznie trzeba by zdejmowac wahacz. Nie chce sie pakowac w koszty serwisu, znacie moze jakies wmiare przystepne cenowo narzedzie do zakuwania lancucha?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-09-11 23:34:05 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2009-03-06 23:13:29
Posty: 340
Lokalizacja: Berlin
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Suzuki GSX 1300R
Wymienilem Lancuch i tylnia zebatke sam :D.....teraz pytanie jaki klucz do przedniej zebatki 28? czy wyzej? A i jeszcze jedno pytanie jak jade jakies 30-40 i wiecej to z napedu dobywa sie swiszczenie czym to moze byc spowodowane?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-09-12 08:02:06 
Taser ,Nasmaruj łańcuch!!! :D


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-09-12 08:55:06 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2009-02-18 12:59:30
Posty: 728
Lokalizacja: Warmia
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: GTR 1400
Taser napisał(a):
Wymienilem Lancuch i tylnia zebatke sam .....teraz pytanie jaki klucz do przedniej zebatki 28?



Jeśli nie wymieniłeś przedniej zębatki to nie jeździj bo zniszczysz nią łańcuch. Zużyta zębatka w krótkim czasie niszczy nowy łańcuch "dopasowując" go do siebie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-09-12 09:29:58 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2009-03-06 23:13:29
Posty: 340
Lokalizacja: Berlin
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Suzuki GSX 1300R
Łańcuch jest tip-top nasmarowany, a przednia zebatke dzisiaj wymienie, bo poprostu nie mialem wczoraj odpowiedniego klucza.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-09-14 09:15:33 
Legenda forum

Dołączył(a): 2007-08-28 13:23:30
Posty: 4624
Obecne moto: jamaha pw 50
Przednia zębatka zawsze jest najbardziej zużyta, mam nadzieję, że nie jeździłeś po zmianie łańcucha


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-09-14 18:46:07 
Paramedic

Dołączył(a): 2009-01-01 12:46:21
Posty: 1342
Lokalizacja: LU/PO/ZSW
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 112 lub 601100100
Obecne moto: lookinforFZ1
Panowie podepne sie pod temat - Wojt@s licze na twoją opinie.


Otóż dziś ku mojemu zaskoczeniu, znalazłem w garażu nakrętke rozm. 32. Leżała od strony przedniej zębatki - odrazu rozkręcam osłony i odsałaniam zębatke. Zakładam nakrętke - faktycznie przedniej od zębatki !


Ale miałem fart, że to wypadła w garażu i że spadła bezboleśnie na pług - przecież mogła zablokować łańcuch :?



No dobra - mam nakrętke to przykręcam a tu wyrobiony gwint :x



Jutro lece po nową nakrętke, mam nadzieje że gwint na tym "trzpieniu" o siedzi na nim zębatka nie jest zjechany...



Jak jest zjechany to co robić?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-09-14 18:58:38 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
Wałek do wymiany ( czyli rozbiórka skrzyni ) w najgorszym scenariuszu.

Ogólnie w r6 powinieneś mieć jeszcze blaszkę zabezpieczającą zębatkę, którą zagina się na zębatce aby się nie odkręcała.

Kup tą blaszkę, kup klej locite do gwintów, wsadzaj i masz spokój.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-09-14 20:36:39 
Paramedic

Dołączył(a): 2009-01-01 12:46:21
Posty: 1342
Lokalizacja: LU/PO/ZSW
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 112 lub 601100100
Obecne moto: lookinforFZ1
To ta nakrętka - widac, że gwint przeorany, jak wsadziłem palcuha to prawie gładko.

[ img ]



Gwint wałka zębatki. Niby wygląda ok (dla mnie a ja sie nie znam:/)


[ img ]





Wojt@s żadnej blaszki nie było - albo poleciała w świat albo ktoś zapomniał założyć przy zmianie łańcucha i stąd cała awantura.


Mam nadzieje, że jutro mi sprawnie dopomogą w sklepie Yamahy...


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org