Forum Motocykli Yamaha
https://www.motocykl.org/

Thundercat: Reborn
https://www.motocykl.org/viewtopic.php?f=2&t=686
Strona 2 z 3

Autor:  Pytek [ 2008-02-27 13:04:10 ]
Tytuł: 

Lepiej zostaw moto plecakowi

Autor:  noosfer [ 2008-02-27 23:47:20 ]
Tytuł: 

Delta w sumie pytanie o pkt 2 i 3 było do Mr.Jacka ale mogęCi odpowiedzieć ile mnie to kosztowało w serwisie yamahy w Krk. Przy dużym przeglądzie (2000,-) i po rabacie wyszło to 250 za pkt 2 i 250 za pkt 3, normalnie startują z poziomu 280 - 310.
Generalnie za samą robociznę wszystkiego wzięli 700,- reszta poszła na części i płyny. Pozdrawiam

Autor:  Pytek [ 2008-02-28 08:56:45 ]
Tytuł: 

Bardziej polecasz ridera czy salon yamahy w Krakowie?
I nie bardzo rozumiem, Twój opis. 250 plus 250 plus 700, to za co dokładnie zapłaciłeś 1200 zeta?

Autor:  noosfer [ 2008-02-28 23:15:18 ]
Tytuł: 

Już wyjaśniam :) Za zawory 250 po rabacie (wyjściowo 280), za gaźniki 250 (wyjściowo - nie mam pojęcia :)) Dodatkowo wymieniłem łańcuszek rozrządu, świece, filtr paliwa +oleju, olej, płyn chłodniczy, wszystkie klocki na ferrodo platinum, płyn hamulcowy, akumulator i gumę na Dunlopa D220ST. Tak więc za całą robociznę zapłaciłem 700 zł (w tym wspomniane 250+250 za wspomniany przez Deltę pkt. 2 i 3) a pozostałe 1300 za części. Całość to 2000,- Uważam, że dostałem dosyć sensowne zniżki chociaż kwota końcowa jest całkiem spora :wink:
Co Ci polecić nie wiem bo z Ridera nigdy nie korzystałem. Tommarg bardzo mi się spodobał i u nich zostaję. W czasie serwisu dzwonili do mnie kilka razy żeby się skonsultować odnośnie wymian - za to mają plus. Pozdrawiam

Autor:  E..Cat [ 2008-03-01 06:10:41 ]
Tytuł: 

Ja wczoraj odebrałem Kicie od mechanika i jaestem pozytywnie zaskoczony, jakby ze 20 kucyków przybyło.
Miałem spawany dekielek alternatora oraz w trzech miejscach owiewki (narazie od spodu bez szpachli), wymienione uszczelniacze w lagach + olej, prostowany stelaż + wymiana linki prędkosciomierza, czyszczone i regulowane gażniki, sprawdzone zawory, czyszczony filtr powietrza. Wymieniane części miałem swoje a za robocizne dałem 200 pln :D

Autor:  Koma600 [ 2008-03-01 11:53:02 ]
Tytuł: 

gaźniki dużo dają i zawory..

Autor:  marcelus80 [ 2008-03-01 17:52:58 ]
Tytuł: 

E..Cat a gdzie robiłeś bo w sumie niewiele wszięli za robocizne?

Autor:  E..Cat [ 2008-03-01 18:50:09 ]
Tytuł: 

W Garwolinie jeżeli mówi ci coś nazwa tego miasteczka (po trasie na Lublin) Nie robiłem tego w żadnym serwisie. Warsztat ma syn z ojcem. Z synem byłem razem po moto, poznałem go przez znajomego. Chłopak na moto jeżdzi od małego i po rozmowie z nim widać że ma serce do maszyn. Pierwsze słowa jak zobaczył moto po wypadku były "kurcze szkoda". Nigdy u niego nie jest pusto w warsztaci zawsze stoi z 10 motocykli.

Mała reklama :wink:

Autor:  marcelus80 [ 2008-03-01 18:57:22 ]
Tytuł: 

ja jeszcze w swoim muszę czache i owiewkę prawą zrobić ale chyba nie wyrobię na razie bo mam tyle wydatków że aż strach pomyśleć :(

Autor:  E..Cat [ 2008-03-01 19:09:07 ]
Tytuł: 

Ja bym swojego już z chęcią pomalował, kaska jakos by się znalazła, najwyżej bym miesiąc przecierpiał. Ale rozum mi podpowiada żeby się wstrzymać, bo dopiero zaczynamy się razem dogadywać, a wiadomo że sprzeczki się trafiają i wtedy nowy lakierek szlak trafi. Trochę to flustrujące z drugiej strony bo chciało by się żeby Kicia wyglądała jak najlepiej.

Autor:  Mr.Jack [ 2008-03-03 12:15:35 ]
Tytuł: 

radekss771 napisał(a):
Z tego co wiem jesteś adminem tego forum. Myślę ,że i założycielem.
Powiedz kto będzie teraz naszym "aniołem stróżem" ?


Nadal ja ;) Poza tym to forum zawsze bylo przyjazne fazerom i planuje je rozbudowac o dzial dla tych motocykli.

Delta81 napisał(a):
Jack interesuje mnie ile zapłaciłeś za punkt 2 i 3 z tego co robiłeś w serwisie?


Dokladnie nie pamietam, regulacja zaworow z oryginalnymi plytkami miala kosztowac 250 zl, gazniki chyba 150 albo 200. Z tym, ze nie bylo koniecznosci regulacji zaworow, wiec chyba zaplacilem 150.

Autor:  delta [ 2008-03-03 16:42:44 ]
Tytuł: 

Mr.Jack napisał(a):
Delta81 napisał(a):
Jack interesuje mnie ile zapłaciłeś za punkt 2 i 3 z tego co robiłeś w serwisie?


Dokladnie nie pamietam, regulacja zaworow z oryginalnymi plytkami miala kosztowac 250 zl, gazniki chyba 150 albo 200. Z tym, ze nie bylo koniecznosci regulacji zaworow, wiec chyba zaplacilem 150.


Ok, dzięki. To skorzystam z serwisu "Szybkiego".

Autor:  Koma600 [ 2008-04-18 10:08:14 ]
Tytuł: 

Mr jack Sprzedałeś w końcu jak stoi robota bo jestem ciekaw??

Autor:  Mr.Jack [ 2008-04-18 10:14:25 ]
Tytuł: 

Nie sprzedałem... Nie mam jak, motocykl na niskich obrotach chodzi nadal tragicznie, szkoda mi ten motocykl sprzedawac za smieszne pieniadze.

Poza tym nie dostalem kredytu hipotecznego i nie mialbym za co kupic nowy motocykl. Musze poczekac az mi sie troche pieneidzy pojawi, wtedy pojde do innego serwisu, moze oni cos pomoga... Bo ja nie wiem o co chodzi, a nie mam jak tego sprawdzac w warunkach podworkowych...

Autor:  Koma600 [ 2008-04-18 10:26:27 ]
Tytuł: 

to ci zagadka kurna po taki serwisie powino cykać wszystko może coś z gaźnikami się ze srało z kraFCIAłO coś. MOżE JAKAś membrama.
Ale jak odebrałeś go z serwisu to chodził dobrze?
czyli rozumiem że troche jeszcze pośmigasz kotem?

Strona 2 z 3 Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/