Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 434 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 29  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 2006-02-21 10:58:59 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2006-02-19 22:30:22
Posty: 568
Lokalizacja: Limanowa
A ja mam fabryczny wydech. Chodzi rzeczywiscie cicho. Chce wymienic na sportowy tłumik, ale niestety raczkuje w tej dziedzinie. Nie wiecie ile wyniesie mnie taki tłumik? I co trzeba będzie potem jeszcze zmieniać? Kolesie mi mówili że razem z kolektorami i filtrem sportowym. Wiec pytam was doświadczonych.
Co trzeba po kolei, gdzie i ile to czepnie pokiesy?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re:
PostNapisane: 2006-02-21 10:58:59 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

 Tytuł:
PostNapisane: 2006-02-21 12:16:13 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2005-09-22 21:42:55
Posty: 448
Lokalizacja: V-Boyen
zależy co chcesz osiągnąć. Jeżeli tylko dźwięk, to wystarczy zmienić końcówkę - tą już za 400-500 zł możesz kupić dedykowaną do danego modelu. Należałoby też wtedy przeregulować gaźniki. Jeżeli chcesz oprócz zmiany dźwięku uzyskać jeszcze przyrost mocy - to wtedy trzeba zmieniać cały wydech juz od kolektora, filtry, dysze w gaźniku i inne pierdoły. Koszt za sam wydech od 2000 w górę, a przyrost mocy w granicach kilku procent. Moim zdaniem gra nie warta świeczki. Ja do swojego chciałem wstawić wydech, który mi został po ZZR (jeden z dwóch, bo kawa miała dwa) ale im więcej o tym czytam, tym bardziej nie wiem czy to robić...ponoć po wstawieniu przelotówek wypalają sie zawory, wzrasta zużycie paliwa, oleju...ale tęsknię za pożądnym dźwiękiem z rury :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2006-02-21 12:50:41 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2006-02-19 22:30:22
Posty: 568
Lokalizacja: Limanowa
Znaczy się masz fabryczny tłumik? Mi tam 105 (bo tyle chyba jest) wystarczy, zależy mi jedynie na dźwięku, chętnie dam 500 stów za samą końców. Regulacja zaworów to też nie majątek.
Ale czy faktycznie nic nie będzie szwankowało, ja się nie znam. Jesli miałbym coś zepsuc w moto to wole niczego ni ruszać.
I czy rozglądać się za jakąś konkretną firmą tłumików?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2006-02-21 13:42:23 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2005-09-22 21:42:55
Posty: 448
Lokalizacja: V-Boyen
Mam fabryczny.
A słuchajcie...w T-cacie w fabrycznym wydechu jest taka końcówka, cienka rurka przy wylocie spalin. Kojarzycie? A gdyby tak ją obciąć...próbował ktoś? Może wtedy dźwiek będzie ciut ciekawszy?

dOlek, a ten Twój wydech to fabryczny wydech T-cata czy jakiś inny wstawiony??[/b]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2006-02-23 09:39:15 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2006-02-19 22:30:22
Posty: 568
Lokalizacja: Limanowa
Właśnie zgadałem się z gościem który ma sportowe tłumiki m. in. do kociaka. napisał:

Witam.Orginalne LeoVince aluminiowy i tytan 650zł ,karbonowy 700zł lub replika
Akrapovic taka jak na foto 550zł wszystkie z rurą łączącą opaskami itd.Pozdrawiam.

To jego maila
rafal_bmw@tlen.pl

Znalazłem go na allegro i nie ręcze za rzetelność


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2006-02-23 12:12:38 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2006-01-22 20:42:37
Posty: 72
Lokalizacja: Mogilno
Groszek napisał(a):
Mam fabryczny.
A słuchajcie...w T-cacie w fabrycznym wydechu jest taka końcówka, cienka rurka przy wylocie spalin. Kojarzycie? A gdyby tak ją obciąć...próbował ktoś? Może wtedy dźwiek będzie ciut ciekawszy?

dOlek, a ten Twój wydech to fabryczny wydech T-cata czy jakiś inny wstawiony??[/b]


nie wiem czy dobrze pamietam ale jak kupywalem Tcata to cos mowil ze wydech jest od innego moto i nie wiem czy przypadkiem nie od jakiejsc hondy, ale brzmienie ma zajebiste :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2006-02-23 14:47:45 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2006-02-19 22:30:22
Posty: 568
Lokalizacja: Limanowa
No to na dobrą sprawę na czym polega dopasowanie tłumika do motoru?
Bo wygląda na to że każdy do każdego pasu w swojej klasi... :?:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2006-02-23 16:42:45 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2006-01-22 20:42:37
Posty: 72
Lokalizacja: Mogilno
ja mam u siebie zrobiony przelot w tlumiku i dzieki temu naprawde buczy :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2006-02-23 19:59:47 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2006-02-19 22:30:22
Posty: 568
Lokalizacja: Limanowa
przepraszam, ale co to znaczy przelot? Coś takiego robi się w fabrycznym i buczy ładniej? MOge też tak zrobić u siebie? W jaki sposób? Troche zielony jestem :oops:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2006-02-23 21:01:23 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2006-01-22 20:42:37
Posty: 72
Lokalizacja: Mogilno
cos jak pusty wydech :) wypierniczasz ze srodka pare szmatek i pierdolek :) jak chcesz konkretnie to daj znac na gg,pozdro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2006-02-24 20:08:10 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2006-02-19 22:30:22
Posty: 568
Lokalizacja: Limanowa
chetnie, tyle że nie używam gg, może byś tak na maila naskrobał co i jak trzeba? :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2006-03-27 17:47:48 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2005-11-24 18:19:10
Posty: 71
Lokalizacja: Białobrzegi/mazowieckie
Witam
Ja kupiłem kotka ze sportowym tłumikiem ale gościu też mi dołożył orginalny. Założyłem ten orginalny ale chciałbym pośmigać na basie. Nie wiem czy mam zestrojone gażniki wogóle nie wiem co to oznacza i jak to sprawdzić. Czy ktoś mógłby mi to wyjaśnić?
Pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2006-03-27 18:03:11 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2006-01-22 20:42:37
Posty: 72
Lokalizacja: Mogilno
odpal moto na wolnych obrotach, niech sie rozgrzeje i bedziesz slyszal czy chodzi rowno czy czasami jakby zmienial ton, i oborty lekko skacza wtedy, wsluchaj sie :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2006-03-28 01:08:13 
Założyciel forum

Dołączył(a): 2005-06-15 18:42:35
Posty: 738
Lokalizacja: Piaseczno/Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Brak.
Niech on sie nie wsluchuje tylko do serwisu pojedzie. Skoro kocmanku nie wiesz co to jest "strojenie gaźników" to nie powinienes sie sam do silnika dotykac. Chcesz zalozyc przelotowke czy inny nieseryjny wydech - pojedz z moto do fachowcow. Nie powinienes zaplacic wiecej jak 150 zl. Zdrowiej dla ciebie i dla moto.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2006-03-28 01:48:29 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2005-09-22 21:42:55
Posty: 448
Lokalizacja: V-Boyen
a ja po ostatniej jeździe zaczynam sie zatsanwiać czy zmieniać...
zamieniłem sie na chwilę z kolegą, on ma zzr z Remusem... wyje to to, burczy, warczy...głowa boli. a mój cichutki, a jak odkręcę to tylko silnik wyje.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 434 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 29  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org