Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 55 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 2008-06-25 01:40:13 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2008-03-04 00:02:24
Posty: 266
Lokalizacja: Wrocław
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: GSXR750
Zauwazyłem że jak wkładam stopę głębiaj to faktycznie lepiej sie biegi wbija, nie zgrzyta tak z 1 na 2
.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re:
PostNapisane: 2008-06-25 01:40:13 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

 Tytuł:
PostNapisane: 2008-06-27 10:50:44 
Niemowlak

Dołączył(a): 2008-03-21 20:28:16
Posty: 45
Lokalizacja: Chełm
U mnie jak ostro przywale z 1 to też zgrzyta, dlatego 2 wrzucam na mniejszych obrotach i jest wszystko ok. Ja z kolei miałem przyzwyczajenia z choppera. Wrzucałem 3 nawet przy 4 tys. i wtedy dopiero zgrzytało. Tutaj trzeba ostro i wtedy jest wszystko ok, nic nie zgrzyta :twisted: ,także musisz się do tego przyzwyczaic.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2008-06-27 10:59:40 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2008-06-18 21:46:31
Posty: 777
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Kocur
Thundercaty dziela się na te które miały robione dwójki i na te które będą mieć robione :lol:[/quote]
W moim kocurze wszystko chodzi jak należy ale już się zastanawiam nad dokupieniem zębatek 2 biegu są na allegro wystawione,jestem pewny że się przydają bo trochę się nasłuchałem o skrzyni Yamahy


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2008-06-27 14:46:06 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2008-06-10 17:40:55
Posty: 610
Lokalizacja: Mikołów
Płeć: Mężczyzna
Zacząłem zmieniać biegi zdecydowanie i zgrzyty są o wiele rzadsze. Jednak jak się przeciągnie na 1 do odcięcia to potem ciężko wbić 2:) ale zmieniam raczej przy 4-6tys i jest spoko:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2008-06-27 18:54:35 
Niemowlak

Dołączył(a): 2008-06-21 12:56:21
Posty: 40
Lokalizacja: Ruda Śląska
Spróbuj jeszcze takiego manewru, ze zanim wciśniesz sprzęgło i wbijesz kolejne przełozenie, to chwilkę przed tą czynnością wywrzyj lekki nacisk na dźwignię zmiany biegów.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2008-06-28 08:45:27 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2008-01-18 13:29:15
Posty: 315
Lokalizacja: Raszyn W-wa P-no
Cytuj:
Spróbuj jeszcze takiego manewru, ze zanim wciśniesz sprzęgło i wbijesz kolejne przełozenie, to chwilkę przed tą czynnością wywrzyj lekki nacisk na dźwignię zmiany biegów.


Dokładnie tak, tyczy się to również redukcji.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2008-06-28 12:35:01 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2008-02-29 10:22:25
Posty: 220
Lokalizacja: Witkowo
u mnie też tak jest że jak przeciągne na 1 na obroty powyżej 9tys. to nie ma szans wbić na 2 bez zgrzytu, najlepiej zmieniać przy ok. 5 tys. obr. wchodzi jak w masełko,,, 8)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2008-07-10 00:08:15 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2008-05-21 22:33:45
Posty: 101
Lokalizacja: Kielce
Płeć: Mężczyzna
Telefon: zawsze zapominam
Obecne moto: Thundercat
a ja mam małe pytanko tzn. jak nie odkręcam manety jadę lajtowo nie przeskakuje natomiast jeśli mocno ją pociągnę na 2 coś strzeli-przeskoczy skacze mi też ciśnienie bo wiem że mnie robota czeka i tutaj pytanie do Ciebie "Thundercat_98" ile za robotę 2-giego zapłaciłeś?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2008-07-28 17:58:41 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2008-07-28 16:52:28
Posty: 204
Lokalizacja: Stolyca
witajcie koledzy. ja to nowy tu jestem ale dążę do tego, żeby na jakiś czas tu zostać... jestem właśnie świeżo po oglądaniu TC. I teraz moje pytania: 7,2kPLN za 98 rok to dużo? Pytanie nr 2 pasujące do tematu: ile kosztuje robota 2?

ps.

to ten sprzecior


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2008-07-28 18:13:40 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2008-01-26 07:51:22
Posty: 446
Lokalizacja: 50km na Pd. od Wawy k/Garwolina
Do powitalni zapraszamy i wtedy pogadamy. :twisted:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2008-07-28 18:21:07 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2008-07-28 16:52:28
Posty: 204
Lokalizacja: Stolyca
a to przepraszam, nie wiedziałem już idę


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2008-07-28 18:24:04 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2008-06-10 17:40:55
Posty: 610
Lokalizacja: Mikołów
Płeć: Mężczyzna
ja mam swojego z 98 roku i płaciłem 10900 tyle że ja wiem co kupiłem. Leżał to wiem, malowany był (plastiki) ale wiem o miał robione po numerze VIN i wiem że miny nie kupiłem. czytałem tu na tym forum że jak chcesz porządnego to te 10tyś musisz mieć. a co do ceny mam fakturę na 3125zł...jednak są tam świece i inne drobne rzeczy. po odjęciu tego wszystkiego zostaje coś pod 3tyś zł. także nie jest to tania impreza


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2008-07-28 18:47:57 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2008-07-28 16:52:28
Posty: 204
Lokalizacja: Stolyca
tzn ja go oglądałem z bratem, który conieco ogarnia, ale jeszcze dla pewności podjadę tam z mechanikiem. Chłopaczek raczej nie ściemnia, mówi co do robienia a co nie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2008-07-28 18:53:45 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2008-06-10 17:40:55
Posty: 610
Lokalizacja: Mikołów
Płeć: Mężczyzna
jak się zaczyna sypać skrzynia to na pewno będzie do roboty...słaba strona Yamahy:/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2008-07-28 19:00:53 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2008-07-28 16:52:28
Posty: 204
Lokalizacja: Stolyca
toteż właśnie dla tego rozeznaje się jak bardzo mnie po kieszeni walnie przyjemność jazdy na dwójce powyżej 7k obrotów...:)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 55 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org