Forum Motocykli Yamaha
https://www.motocykl.org/

zmiana biegów
https://www.motocykl.org/viewtopic.php?f=2&t=1084
Strona 2 z 4

Autor:  fubu [ 2008-06-25 01:40:13 ]
Tytuł: 

Zauwazyłem że jak wkładam stopę głębiaj to faktycznie lepiej sie biegi wbija, nie zgrzyta tak z 1 na 2
.

Autor:  Chester1921 [ 2008-06-27 10:50:44 ]
Tytuł: 

U mnie jak ostro przywale z 1 to też zgrzyta, dlatego 2 wrzucam na mniejszych obrotach i jest wszystko ok. Ja z kolei miałem przyzwyczajenia z choppera. Wrzucałem 3 nawet przy 4 tys. i wtedy dopiero zgrzytało. Tutaj trzeba ostro i wtedy jest wszystko ok, nic nie zgrzyta :twisted: ,także musisz się do tego przyzwyczaic.

Autor:  jojo [ 2008-06-27 10:59:40 ]
Tytuł: 

Thundercaty dziela się na te które miały robione dwójki i na te które będą mieć robione :lol:[/quote]
W moim kocurze wszystko chodzi jak należy ale już się zastanawiam nad dokupieniem zębatek 2 biegu są na allegro wystawione,jestem pewny że się przydają bo trochę się nasłuchałem o skrzyni Yamahy

Autor:  thundercat_98 [ 2008-06-27 14:46:06 ]
Tytuł: 

Zacząłem zmieniać biegi zdecydowanie i zgrzyty są o wiele rzadsze. Jednak jak się przeciągnie na 1 do odcięcia to potem ciężko wbić 2:) ale zmieniam raczej przy 4-6tys i jest spoko:)

Autor:  Wicher [ 2008-06-27 18:54:35 ]
Tytuł: 

Spróbuj jeszcze takiego manewru, ze zanim wciśniesz sprzęgło i wbijesz kolejne przełozenie, to chwilkę przed tą czynnością wywrzyj lekki nacisk na dźwignię zmiany biegów.

Autor:  tonio555 [ 2008-06-28 08:45:27 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Spróbuj jeszcze takiego manewru, ze zanim wciśniesz sprzęgło i wbijesz kolejne przełozenie, to chwilkę przed tą czynnością wywrzyj lekki nacisk na dźwignię zmiany biegów.


Dokładnie tak, tyczy się to również redukcji.

Autor:  arczi [ 2008-06-28 12:35:01 ]
Tytuł: 

u mnie też tak jest że jak przeciągne na 1 na obroty powyżej 9tys. to nie ma szans wbić na 2 bez zgrzytu, najlepiej zmieniać przy ok. 5 tys. obr. wchodzi jak w masełko,,, 8)

Autor:  plakat [ 2008-07-10 00:08:15 ]
Tytuł: 

a ja mam małe pytanko tzn. jak nie odkręcam manety jadę lajtowo nie przeskakuje natomiast jeśli mocno ją pociągnę na 2 coś strzeli-przeskoczy skacze mi też ciśnienie bo wiem że mnie robota czeka i tutaj pytanie do Ciebie "Thundercat_98" ile za robotę 2-giego zapłaciłeś?

Autor:  centrum relaksu [ 2008-07-28 17:58:41 ]
Tytuł: 

witajcie koledzy. ja to nowy tu jestem ale dążę do tego, żeby na jakiś czas tu zostać... jestem właśnie świeżo po oglądaniu TC. I teraz moje pytania: 7,2kPLN za 98 rok to dużo? Pytanie nr 2 pasujące do tematu: ile kosztuje robota 2?

ps.

to ten sprzecior

Autor:  E..Cat [ 2008-07-28 18:13:40 ]
Tytuł: 

Do powitalni zapraszamy i wtedy pogadamy. :twisted:

Autor:  centrum relaksu [ 2008-07-28 18:21:07 ]
Tytuł: 

a to przepraszam, nie wiedziałem już idę

Autor:  thundercat_98 [ 2008-07-28 18:24:04 ]
Tytuł: 

ja mam swojego z 98 roku i płaciłem 10900 tyle że ja wiem co kupiłem. Leżał to wiem, malowany był (plastiki) ale wiem o miał robione po numerze VIN i wiem że miny nie kupiłem. czytałem tu na tym forum że jak chcesz porządnego to te 10tyś musisz mieć. a co do ceny mam fakturę na 3125zł...jednak są tam świece i inne drobne rzeczy. po odjęciu tego wszystkiego zostaje coś pod 3tyś zł. także nie jest to tania impreza

Autor:  centrum relaksu [ 2008-07-28 18:47:57 ]
Tytuł: 

tzn ja go oglądałem z bratem, który conieco ogarnia, ale jeszcze dla pewności podjadę tam z mechanikiem. Chłopaczek raczej nie ściemnia, mówi co do robienia a co nie.

Autor:  thundercat_98 [ 2008-07-28 18:53:45 ]
Tytuł: 

jak się zaczyna sypać skrzynia to na pewno będzie do roboty...słaba strona Yamahy:/

Autor:  centrum relaksu [ 2008-07-28 19:00:53 ]
Tytuł: 

toteż właśnie dla tego rozeznaje się jak bardzo mnie po kieszeni walnie przyjemność jazdy na dwójce powyżej 7k obrotów...:)

Strona 2 z 4 Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/