Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 141 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-06-12 19:48:08 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2008-12-06 08:07:18
Posty: 192
Lokalizacja: krakow
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: yzf 600r tcat
ja w srode zamontowalem crashe z womet tech'a i sa ok cena 190 zl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re:
PostNapisane: 2009-06-12 19:48:08 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

 Tytuł:
PostNapisane: 2009-06-24 20:37:37 
Niemowlak

Dołączył(a): 2007-12-07 20:56:57
Posty: 39
Lokalizacja: KIELCE
powiedzcie mi czy jak założę crashe przed owiewkami to czy bede mial potem problem z założeniem owiewek, pytam bo kota odbieram jutro od mechanika a owiewki sa jeszcze w malowaniu


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-06-24 21:15:52 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2008-08-17 21:11:53
Posty: 448
Lokalizacja: Małomice
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 509129655
Obecne moto: YZF 600R ThunderCat
nie bedziesz mial problemu z zalozeniem owiewek :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-08-11 11:10:42 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2009-05-30 13:56:09
Posty: 94
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Daytona 600
mib_ns napisał(a):
ja w srode zamontowalem crashe z womet tech'a i sa ok cena 190 zl


Mam identyczne za 170, z tym że kupiłem je już po tym jak się wywaliłem :roll:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-08-16 18:50:29 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2009-06-11 22:32:11
Posty: 4
Lokalizacja: WPR
Mogę wtrącić swoje 3 grosze odnośnie crashpadów? :)

http://www.motocykl.org/thundercat/foru ... 6617#46617


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-08-16 19:50:45 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
Lasooch moglibyśmy zobaczyć te crashe po glebie, bo ciekaw jestem jak się zachowują. Cena jest bardzo atrakcyjna, ja już mam crashe, ale więcej ludzi by mogło sobie na niej pozwolić.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-08-17 11:07:57 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2009-06-11 22:32:11
Posty: 4
Lokalizacja: WPR
Kilku kolegów na SV650 już przetestowało jak działają.
W przypadku parkingówki na motocyklu nie ma żadnego śładu.
Jeden kolega natomiast w górach przestzelił zakręt. Najpierw ślizg po asfalcie, potem pobocze i na koniec w barierkę czy do rowu (nie pamiętam szczegółów). Podesłał mi zdjęcia i jak napisał "gdyby nie pady, to w ogóle nie miałby prawego boku, tak są tylko zadrapania".
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Do thundercata jeszcze nie robiłem, ale jeżeli ktoś podstawiłby mi motocykl na pomiary lub jeżeli macie już opracowane rysunki, jak to powinno wyglądać, żeby dobrze chroniło, to mogę takie pady wykonać :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-08-22 18:38:25 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2009-08-22 15:56:03
Posty: 10
Lokalizacja: Świdnik
Witam,
Chciałbym wam zaoferować wysokiej jakości crash pady dedykowane do Thundercata. Ich zalety to:

- długość 80 mm i średnica 47.5 mm, które zapewniają dobrą amortyzację i ochronę owiewek

- tuleja prowadząca dla śruby w środku (w przeciwieństwie do wielu tandetnie wykonanych dostępnych na allegro)

- wygrawerowane laserowo logo motocykla nadające im stylowy wygląd

- ocynkowane wszystkie elementy metalowe, gwarantujące brak zacieków korozyjnych i estetyczny wygląd

- w komplecie 2 crash pady, śruby mocujące z podkładkami (twardość 8.8 ), instrukcja montażu, opakowanie

- do każdego kompletu dołączam dowód zakupu lub fakturę

- cena 150 zł (wysyłka w cenie)

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Ważna informacja (na allegro o tym nie piszą!!):
Pomimo swojej długości, crash pady nie chronią wystającego z owiewki aluminiowego fragmentu silnika. Kilka razy kładłem motocykl na boku i okazuje się, że aby prawidłowo ochronić ten element przed porysowaniem, crash pad musiałby mieć długość co najmniej 20 cm. Żadne z dostępnych na rynku crash padów nie chronią go, jednak nikt o tym nie pisze. Dlaczego? Sami się domyślcie..

Podrawiam serdecznie!
Czarek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-08-22 22:33:47 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2009-03-31 09:08:45
Posty: 97
Lokalizacja: kob/krk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: fzs600 game over
Variete napisał(a):
śruby mocujące z podkładkami (twardość 8.8 )


w swoim fazerku miałem crash pady mocowane śrubą 8.8 i ostatnio okazała sie za słaba :( urwało ją:( dzisiaj oglądałem w sklepie crash pady firmy L.S.L. (mam nadzieje ze nie myle nazwy) i miały śruby 10.8. Czy 8.8. nie jest za słaba?? wiem ze twardsza moze łatwiej sie ukruszyc a nie ugiąc lub może uszkodzic rame ale moez 10.8 byla by bardziej optymalna?? tym bardziej mnie to zastanawia ze pytałem o to znajmego i crash pady tej firmy mocowane 10.8 uratowały mu silnik przy szlifie po asfalcie?? jakie śruby macie w swoich "testowanych" crash padach ?? napewno 8.8????


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-08-22 23:32:15 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2009-02-18 12:59:30
Posty: 728
Lokalizacja: Warmia
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: GTR 1400
Powinny być 8.8, ale producenci czasami sprzedają śruby które nie spełniają wymogów jako śruby klasowe...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-08-23 13:22:12 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2009-08-22 15:56:03
Posty: 10
Lokalizacja: Świdnik
Przed złamaniem śruby chroni tuleja wewnątrz crash pada oraz to, że od łba śruby do końca crashpada jest jeszcze prawie 40 mm odległości. Twardość 10.8 jest wg. mnie za duża i mogłoby wystąpić ryzyko uszkodzenia ramy lub mocowania silnika.
Pozdrawiam!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-08-24 10:49:05 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2009-08-22 15:56:03
Posty: 10
Lokalizacja: Świdnik
jojo napisał(a):
Hehe wykonane technologią cnc-dobry bajer dla kogoś kto nie wie co znaczy pojęcie CNC w przypadku Crash padów nie ma znaczenia czy robione były na obrabiarce CNC czy na konwencjonalnej no ale hasło ładnie brzmi :lol:


Akurat tutaj się nie zgodzę. Widziałem wiele crashy wykonanych na konwencjonalnych tokarkach prawda jest taka, że wyglądają jakby je ktoś pilnikiem "polerował". Brak dokładności wymiarów, jeden crash potrafi się znacznie różnić od drugiego i ogólnie można zapomnieć o pojęciu "estetyki" przy takich crash padach.

To co daje przewagę przy obróbce CNC to:
- 100% powtarzalność wymiarów
- dowolność kształtów
- minimalna chropowatość powierzchni po obróbce (estetyczny wygląd)

Tyle :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-08-24 16:40:37 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2007-12-29 01:27:59
Posty: 540
Lokalizacja: Skierniewice/w-wa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: GSX-R 750 K5
Variete napisał(a):
To co daje przewagę przy obróbce CNC to:
- 100% powtarzalność wymiarów
- dowolność kształtów
- minimalna chropowatość powierzchni po obróbce (estetyczny wygląd)

Tyle :)

Ogólnie to masz rację, ale nie spotkałem maszyny CNC o 100% powtarzalności wymiarów, nawet ultra dokładnych :wink:
Dowolność kształtów to też pojęcie względne :wink:
Co do chropowatości i tym samym estetyki to podpisuję się pod tym.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-08-24 19:09:26 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2008-10-25 04:46:05
Posty: 70
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Kot i pies
Siema :D
Gdzei można kupi crash pady Womet tchu do Kota, szukałem i nie mgoę nigdzie w necie znaleźc. Jakby, ktoś poratował, byłbym bardzo wdzięczny.:) Postanowiłem zainwestowac w crashe, po ostatniej glabie kumpla, który na 929 robił stopala i crashe przy szlifie uratowały mu pół moto.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-08-24 22:55:26 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2008-06-18 21:46:31
Posty: 777
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Kocur
Variete może te które ty widziałeś rzeczywiście były pilnikiem wytoczone :lol: ja np toczyłem na konwencjonalnej tokarce i bardzo ładnie je zrobiłem no i oczywiście zachowałem dokładność wymiarów które akurat w przypadku crashpadów nie mają żadnego znaczenia.
Jedyna przewaga CNC nad konwencjonalną to tylko czas wykonania o ile ma się wcześniej napisany program i poustawiane narzędzia. 8)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 141 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org