Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2008-07-10 19:45:08 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2008-01-09 20:45:35
Posty: 84
Lokalizacja: Zielona Góra
Dosc dziwny temat
Zakupilem i zamontowalem nowe sprzeglo(tarcze + sprezyny)
Przy okazji wymienilem klasyczne twarde dosc duze gumy (120/70-160/70 ZR17) na Conti Road Atack w rozmiarze do kota czyli 120/60-160/60.
hmmm

Problem jest taki... mam wrazenie ze sprzeglo sie slizga choc inaczej niz przy starym i troche popalonym... Przy starym obrotomierz szalalal przy ok 10k i nie ciagnal zas teraz przy nowym sprzegle i oponach mam wrazenie ze juz przy niskich obrotach przy dodaniu gazu strzalka leci znacznie szybciej ale nie czuc zeby mocniej ciagnal (i tu mi sie wydaje ze sie slizga choc kurde predkosc ciagle rosnie)...

Zastanawiam sie czy to nie jest kwestia opon bo wczesniejsze byly wieksze i twarde w dodatku juz plaskie jak samochodowe ;p nowe zas wyprofilowane i mniejsze.

Mam nadzieje ze ktos wogole sie w tym polapie co tu popisalem.

Ogolnie rozchodzi sie o to czy sprzeglo dobrze dziala bo byc moze ktos tez mial podobne wrazenia po wymianie sprzegla badz po wymianie opon... ??!?!?!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Sprzeglo czy opony?
PostNapisane: 2008-07-10 19:45:08 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

 Tytuł:
PostNapisane: 2008-07-10 21:02:59 
Niemowlak

Dołączył(a): 2008-06-21 12:56:21
Posty: 40
Lokalizacja: Ruda Śląska
A czy sprężyny i przekładki założyłes nowe, czy założyłeś stare ??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2008-07-10 21:11:51 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2007-09-28 09:20:16
Posty: 717
Lokalizacja: Kozienice-Warszawa
Mi sie wydaje że to wina sprzęgła, może sie delikatnie slizga i nie czuć tego 8) Spróbuj wyregulować na śrubie koło nóżki od biegów 8)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2008-07-10 22:13:32 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2008-01-09 20:45:35
Posty: 84
Lokalizacja: Zielona Góra
Wicher mowisz o tych metalowych tarczach z zebami do dolu??? tego nie wymienialem... sprezyny sa nowe.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2008-07-10 22:51:03 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2008-06-18 21:46:31
Posty: 777
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Kocur
Ja też mam lekki problem jeżeli chodzi o sprzęgło. Kota mam od niedawna i sprzęgło brało mi na samej górze,kumpel mechanik stwierdził że już się ono kończy wiec pojechałem do sklepu i kupiłem nowe tarcze wraz ze sprężynami ,szybka wymiana przez mechanika i sprzęgło brało od samego dołu,niestety jakies pare kilometrów pojeździłem i znów bierze mi u góry tak wiec nie wiem co jest poradźcie proszę


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2008-07-11 12:50:51 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2007-03-06 09:44:52
Posty: 1040
Lokalizacja: Warszawa
a wymieniałeś olej??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2008-07-11 16:25:17 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2008-01-09 20:45:35
Posty: 84
Lokalizacja: Zielona Góra
Tarcze sprezyny sa nowe , przekladki sa w bardzo dobrym stanie.

Olej kurcze mam 3 miesieczny i wlalem to co wylalem przed montazem sprzegla i zrobilem mala dolewke swiezego...

Mam wymieniac na calkiem nowy???
Aha a tak wogole fabryka jaki olej nakazuje lac?
Teraz mam Motula 5100 10w40


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2008-07-11 16:31:56 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2007-03-06 09:44:52
Posty: 1040
Lokalizacja: Warszawa
no to przy wymianie sprzęgła powinien być nowy olej ... no ten motul jest okej


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2008-07-11 17:41:42 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2008-01-09 20:45:35
Posty: 84
Lokalizacja: Zielona Góra
Napewno pomoze??? bo mam wybor: albo mechanik albo olej

Teraz wyskoczylem na mala rundke po miescie i juz jestem przekonany ze sie slizga praktycznie na pelnym zakresie obrotow... czyli caly czas przy ciagnieciu manetki... motor ciagnie slabo ze zal mi sie robi i odechciewa dalszej jazdy :/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2008-07-12 15:54:38 
Niemowlak

Dołączył(a): 2008-06-21 12:56:21
Posty: 40
Lokalizacja: Ruda Śląska
Jezeli przekładki masz ok, to spróbuj jeszcze tak ustawić luz jałowy linki sprzęgła, żeby klamka miała luz jakieś 10-15mm i przejedź się ponownie.
Nie ma opcji, jeżeli sprzęgło jest ok, to przy takim ustawieniu linki nie powinno się ślizgać.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2008-07-13 09:23:07 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2008-01-09 20:45:35
Posty: 84
Lokalizacja: Zielona Góra
Wicher to juz bylo sprawdzane. Takze na wylaczonym silniku przy wrzuceniu jedynki sprzeglo blokuje kolo i nie ma zadnych luzow wiec wydawaloby sie ze wszystko jest ok no ale jednak cos jest nie tak skoro podczas jazdy w polowie sie slizga non toper.
Jutro bede rozkladac wszystko od nowa i sie dokladnie wszystkiemu przygladne. Moze sie zablokowal popychacz sprzegla.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2008-07-14 11:33:21 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2007-11-04 21:11:26
Posty: 115
Lokalizacja: Kłodzko
Odpal motor, wbij jedynkę, naciśnij mocno tylni hamulec i próbuj ruszać :)

Jeżeli usłyszysz, że obroty rosną a motor stoi w miejscu to na pewno sprzęgło.

Pozdro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2008-07-14 21:06:29 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2008-06-18 21:46:31
Posty: 777
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Kocur
Koledzy a ktoś w mojej sprawie pomorze?(Opisywałem wcześniej) :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2008-07-14 21:23:15 
Legenda forum

Dołączył(a): 2008-04-10 22:54:31
Posty: 4037
Lokalizacja: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Czarny
Obecne moto: YZF 600R
Na moje to sprzeglo po wymianie musi sie ulozyc etc... a co za tym idzie po przejechaniu pewnego dystansu trzeba je podregulowac. No chyba, ze tobie non stop sie to dzieje?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2008-07-15 17:22:30 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2005-09-22 21:42:55
Posty: 448
Lokalizacja: V-Boyen
szuma napisał(a):
Odpal motor, wbij jedynkę, naciśnij mocno tylni hamulec i próbuj ruszać :)

Jeżeli usłyszysz, że obroty rosną a motor stoi w miejscu to na pewno sprzęgło.

Pozdro

hehehe kurcze, to ja mam zjechane sprzęgło jak nic... bo za każdymrazem jak tak robię, to obroty rosną a moto stoi w miejscu... tylko jakoś tak dymu zaraz pełno się robi ludzie dziwnie patrzą i śmierdzi paloną gumą :D

Sory za Off topic, nie mogłem się powstrzymać.

PS>OŚWIADCZAM, ŻE NIGDY NIE PALĘ GUMY SWOIM MOTOCYKLEM.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org