Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2012-12-10 21:19:33 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2006-03-21 11:31:05
Posty: 164
Lokalizacja: świdnik/lublin
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: vfr 800 fi
witam
zleciłem wymianę sprzęgła(olej, tarcze i sprężyny Lucas)
niestety po odpaleniu kota wbijam jedynkę , klamka sprzęgła wciśnięta do oporu a motocykl mocno ciągnie do przodu
po przejechaniu paru kilosów nic już takiego nie występuje
czy może chodzić o regulacje czy może o to że wszystkie tarcze sprzęgła są jednakowych wymiarów (w starym były bodajże 2 tarcze ciut większe)?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-12-10 21:19:33 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2012-12-10 21:48:48 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
Regulacja w małym deklu się kłania.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-12-22 22:17:27 
Niemowlak

Dołączył(a): 2012-07-22 21:30:29
Posty: 24
Lokalizacja: Poznań
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fzs 600 03r.
Luz nie za duży? Olej masz taki jaki powinien być?
Jeśli wszystko się zgadza to nic nie poradzisz:( To jest właśnie urok zamiennych sprzęgieł. Dlatego ja zawsze radze montować oryginalne.
Po jakimś czasie problem może się zmniejszyć, ale nie zniknie. Rozgrzej dobrze silnik, wciśnij kilka razy sprzęgło przed jazdą i to tyle co możesz zrobić. Ewentualnie można wlać olej o mniejszej lepkości, ale to znowu wpłynie na szybsze zużycie wszystkich podzespołów.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-12-23 01:53:47 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2012-11-20 22:30:54
Posty: 304
Lokalizacja: Białystok
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 507754004
Obecne moto: FZS 600 2000r
marcin9449 napisał(a):
Jeśli wszystko się zgadza to nic nie poradzisz:( To jest właśnie urok zamiennych sprzęgieł. Dlatego ja zawsze radze montować oryginalne.



ale lucas to nie jakaś firma krzak co robi nie wiadomo co, po za tym producenci muszą też trzymać jakieś parametry...
I podejrzewam że Wojtas już udzielił prawidłowej odpowiedzi...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-02-28 21:08:09 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2013-02-18 22:31:21
Posty: 8
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha T-cat
Witam. Po wymianie oleju w moim kocie sprzęgło nie klei w ogóle. Wymieniłem olej po czym odpaliłem i motocykl rozgrzał się.Stał na wózku. Wrzucam 1-bieg puszczam sprzęgło i tylko delikatnie kołem przekręci.
Regulacja sprzęgła się kłania czy może to coś poważniejszego? ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-02-28 21:14:20 
Legenda forum

Dołączył(a): 2010-11-08 15:23:23
Posty: 2331
Lokalizacja: Katowice
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Note 10+
Obecne moto: KTM 1290 SAS
Skoro przed wymianą było ok - to regulacja ;]


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-03-01 01:19:34 
Niemowlak

Dołączył(a): 2010-07-01 23:23:37
Posty: 29
Lokalizacja: Pabianice
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: 2002 Thundercat
Wg mnie coś nie tak. Przecież olej raczej nie ma większego wpływu na regulacje sprzęgła chyba, że olej nie do moto tylko do samochodu i przez to się ślizga. Wczoraj po raz czwarty w swojej karierze motocyklowej wymieniałem olej i nigdy sprzęgła regulować po tym nie musiałem.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-03-19 22:08:50 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2013-02-18 22:31:21
Posty: 8
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha T-cat
Sprzęgło bierze pod koniec. linka jest przy klamce na maks wyciagnieta i jest takie typowe mocne klik przy wrzuceniu 1. czy to norma?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-03-19 22:54:20 
Legenda forum

Dołączył(a): 2010-11-08 15:23:23
Posty: 2331
Lokalizacja: Katowice
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Note 10+
Obecne moto: KTM 1290 SAS
Regulacja w deklu


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-05-04 12:44:28 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2006-03-21 11:31:05
Posty: 164
Lokalizacja: świdnik/lublin
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: vfr 800 fi
niestety próby regulacji w małym deklu nic nie dały(wkręciłem tego wkręta do wyczuwalnego oporu, zakontrowałem nakrętką) .
po wbiciu jedynki nadal ciągnie do przodu, może na lince naciągnąć mocniej?
pzdr


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-05-04 14:27:16 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2010-09-27 10:32:49
Posty: 727
Lokalizacja: Łódź
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Czarna
zmienila sie grubosc tarcz,wiec linke trza wyregulowac.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-05-04 14:34:04 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
Cytuj:
niestety próby regulacji w małym deklu nic nie dały(wkręciłem tego wkręta do wyczuwalnego oporu, zakontrowałem nakrętką) .
po wbiciu jedynki nadal ciągnie do przodu, może na lince naciągnąć mocniej?
pzdr


Zluzuj linkę, jeśli po regulacji na dole nadal ciągnie, to wykręć 1 pełny obrót jeszcze i dopiero linkę naciągnij.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-05-04 17:12:09 
Legenda forum

Dołączył(a): 2010-11-08 15:23:23
Posty: 2331
Lokalizacja: Katowice
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Note 10+
Obecne moto: KTM 1290 SAS
Tam na deklu nie trzeba dużo za dużo żeby całkiem sprzęgło wyeliminować ;) Ja podchodziłem 3x do tematu żeby w końcu złapać optymalne działanie. A już się bałem że coś zepsułem - a wystarczyło pół obrotu mniej żeby diametralnie zmieniła się sytuacja ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org