Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2013-04-08 20:10:29 
Niemowlak

Dołączył(a): 2012-09-04 16:47:46
Posty: 37
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Witam. Nie wiem, czy to źle wyregulowane sprzęgło, czy to tak ma być. Jadąc około 50 na godzinę i przeręcając całą manetkę gazu naglę czuję nagły dopływ mocy. Znaczy nie od razu, ale tak za chwilę tak jakby lecę, obroty wtedy są wysokie. Dziwne, iż to nie od razu jak odkręcę manetkę, tylko jakoś tam po prostu za chwilę samo, nie zawsze np. przy 11 tys. obrotów. Sprzęgło też trzymać nie może, gdyż linka jest już luźna, jak bardziej zrobię, to luz nie będzie wbijał i będę zmieniał biegi bez sprzęgła. Wszyscy macie tak wielką moc w thundercacie, iż chce was zmieć z niego i trzeba popuszczać gaz? Dodam, iż normalnie, przy niższych obrotach bez tej mocy zbiera się powoli, znaczy nie tak jak tam. dzięki za rady.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Nagła moc, power
PostNapisane: 2013-04-08 20:10:29 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2013-04-08 20:14:10 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2011-09-07 17:54:43
Posty: 697
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Street Triple 675
7tomas7 napisał(a):
...tak jakby lecę...


No... to tylko się cieszyć :) Każdy chyba chciałby latać ;)
A tak na poważnie to pierwszy raz przeleciałeś Kota po pełnym zakresie obrotów? Nie wiem jak Kot, ale Fazer przy ok 7-8 tys obrotów dostaje drugie życie i wstępuje w niego diabeł... myślę, że w Kociakach jest tak samo :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-04-08 20:35:54 
Niemowlak

Dołączył(a): 2012-09-04 16:47:46
Posty: 37
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
To mam nadzieję, iż po prostu w kotach też tak jest i że to nie jest wina źle ustawionego sprzęgła czy czegoś tam. Tylko czemu raz tak jest, raz nie. Jutro z ran pojadę do szkoły to będę testował.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-04-08 21:23:42 
Moderator globalny

Dołączył(a): 2012-11-17 12:48:12
Posty: 478
Lokalizacja: Warszawa/ WZW
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 792076895
Obecne moto: Tcat
airbox się "załącza" tzn dostaje dodatkowe powietrze i od 6tys ożywa, przy około 8tys obrotów dostaje kopa :D Ten typ tak ma :D Do 6 tys jest bardzo "łagodny" i przewidywalny :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-04-08 21:33:32 
Niemowlak

Dołączył(a): 2012-09-04 16:47:46
Posty: 37
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Dobra, czyli nic nie kombinuję z sprzęgłem czy czymś. Aż chce mnie zwalić z motocykla, a co dopiero pasażera :D Ok. To wszystko wiem, iż tak ma być, dzięki za rady,


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-04-08 22:07:15 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2012-11-20 22:30:54
Posty: 304
Lokalizacja: Białystok
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 507754004
Obecne moto: FZS 600 2000r
tylko nie przesadzaj bo z tego co piszesz to pro bikerem raczej nie jesteś...i chyba z moto dopiero zaczynasz więc delikatniej na razie z gazem ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-04-08 22:41:29 
Niemowlak

Dołączył(a): 2010-03-22 23:04:52
Posty: 35
Lokalizacja: Lublin
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: yzf 600
7tomas7 napisał(a):
Aż chce mnie zwalić z motocykla, a co dopiero pasażera :D
Pamiętam te chwile gdy przy pierwszych jazdach kot wydawał się szatańską maszyną ale uwierz mi to szybko minie i będziesz myślał nad zmiana... Delektuj się chwilą!;)
Jeśli sprzęgło ci nie trzyma to będzie efekt odwrotny, przy energicznym odkręcaniu na niższych biegach będzie Ci puszczać właśnie w obszarze ok 8tyś. obrotów i kot będzie nagle przestawał jechać - dziwne uczucie! Całym sobą chcesz do przodu a moto zwalnia... jechałem raz takim kociakiem.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-04-09 07:57:07 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2012-09-08 01:26:57
Posty: 287
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 608588454
Obecne moto: VFR V-tec
Kolego tak jak chlopaki wczesniej napisali ;) w koncu masz sportowa sześćsetę ;) Ogarniaj sprzęta na spokojnie i wjeźdź się dobrze zarówno w sezon jak i motocykl, bo to euforyczne uczucie potrafi się człowiekowi rzucić na rozsądek, a to bardzo niedobrze mając pod sobą 200 kg i 110 KM...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-04-09 15:17:29 
Wesoły Grzybiarz

Dołączył(a): 2012-02-13 22:51:28
Posty: 987
Lokalizacja: WCI
Płeć: Mężczyzna
Telefon: ma ten kto powinien
Obecne moto: ZX636R 04
Koniec spamu - pogaduszki na szołcie, za kolejne wywody i klepanie po plecach będzie wolne.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-04-09 16:52:35 
Niemowlak

Dołączył(a): 2012-09-04 16:47:46
Posty: 37
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Wiem, koniec spamu, ale chcę podziękować za rady. No motocykl kupiłem na jesień, więc pro biker nie jestem :) Będę się starał rozsądnie jeździć. Dzięki.

Tomas - to nie do Ciebie - tylko piszących wcześniej których posty musiałem posprzątać.
Dziwnie opisujesz "usterkę" - i obawiam się że jest gdzieś w tym opisie mechaniczny problem a nie tylko nieduży staż za sterami thundercata. Miąch


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-04-09 21:07:28 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2012-09-08 01:26:57
Posty: 287
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 608588454
Obecne moto: VFR V-tec
miąchal napisał(a):
i obawiam się że jest gdzieś w tym opisie mechaniczny problem a nie tylko nieduży staż za sterami thundercata.

Idac dalej tym torem. Kolega wspomnial o lince. Jesli ma rozregulowana moze sama regulacja przy klamce pomoze (nie jestem specjalista od kotow) ktos tu mial kiedys problem z linka tyle ze tam o ile dobrze pamietam byla rozciagnieta i nie mogl dobrze wysprzeglic - patrz na jedynce i wcisnietym do oporu sprzegle kolega toczyl sie do przodu.

PS. Sorry za rozkminy o zsuwaniu sie z siodla...


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot]


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org