Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 2008-09-26 00:05:13 
Niemowlak

Dołączył(a): 2007-11-07 17:55:57
Posty: 36
Lokalizacja: Mysłowice
A coś takiego jak Power Commander ?

ps: Jeśli do kota nie da się dać PC to sorki, ale nie znam się na tym zbytnio :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re:
PostNapisane: 2008-09-26 00:05:13 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

 Tytuł:
PostNapisane: 2008-09-26 00:10:13 
Niemowlak

Dołączył(a): 2008-08-19 18:14:52
Posty: 23
Lokalizacja: WARSZAWA
Witajcie

Jeżeli chodzi o świece do wyczynu dedykowane do T-CATA to bardzo proszę : PLATYNOWE NGK CR9EIX
Oczywiście nie chcę wysłać kolegi w kosmos- zaznaczyłem że próby z domieszką paliwa lotniczego oraz eteru może zrobić mechanik który na tym się zna. - są mechanicy którzy zajmują się rasowaniem motocykli, którzy również mogą posiadać eter - tak mi się wydaje - trzeba tylko poszukać takiego warsztatu który zajmuje się takimi testami.- to jest robota tylko i wyłącznie dla fachowców profesjonalistów.
Jeżeli chodzi o dobór czy też testowanie przełożenia napędu - to zapewne tańszym sposobem chcąc osiagnąć lepszą charakterystykę dynamiki będzie testowanie zmiany na mniejszą przedniej zębatki -, gdyż te są tańsze( można kupić dwie lub trzy i testować dostrajając maszynę do swoich potrzeb na daną chwilę - tak jak na zawodach przeniesienie napędu jest za kazdym razem dedykowane do specyfiki danego toru- czy np. proste sa długie czy krótkie etc.) i to że zmniejszenie o jeden ząb przedniej zębatki jest równoważne jakbyśmy zwiększyli tylnią o prawie trzy zęby. ( nawet fabrycznie przewidziana jest pewna tolerancja w doborze tak przednich jak i tylnich zębatek- można to znaleść w katalogu zębatek ( według mnie najlepsze są firmy sunstar). Jeżeli chodzi o dynamiczne zwiększanie tylniej zębatki to tak raczej stroi się maszyny do stuntu. Trzeba też pamiętać, w doborze przełożenia, że coś kosztem czegoś - większa dynamika kosztem prędkości i odwrotnie, zależy co komu jest potrzebne do szczęścia.


Regards


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2008-09-26 06:40:35 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2008-07-28 16:59:02
Posty: 902
Lokalizacja: NOS
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Kawasaki ZRX 1100
BarT napisał(a):
Power Commander

NAJPIERW MUSISZ ZAMONTOWAĆ WTRYSK DO KOTA :)


AIRFORCE napisał(a):
mechanik który na tym się zna. - są mechanicy którzy zajmują się rasowaniem motocykli


owszem, AIR, masz rację, ja osobiście poleciłbym TOMKA KĘDZIORA, nie wiem tylko czy będzie miał czas na zabawę z takim motocyklem jak KOT
TY
AIRFORCE napisał(a):
Regards

JA
pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2008-09-26 15:58:49 
Niemowlak

Dołączył(a): 2007-11-07 17:55:57
Posty: 36
Lokalizacja: Mysłowice
miki napisał(a):
miki napisał(a):
NAJPIERW MUSISZ ZAMONTOWAĆ WTRYSK DO KOTA :)




Spodziewałem się takiej odpowiedzi :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org