Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: 120KM w kocie
PostNapisane: 2008-09-21 16:21:52 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2008-06-03 19:01:07
Posty: 83
Lokalizacja: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: zr7 klr
Witam, czy ma ktos sprawdzony pomysl na uzyskanie 120-125 KM z tcata.Pomijajac kompletny uklad wydechowy, sport filtr, bo to niewiele daje-ok 10max KMPotrzebuje zeby to malenstwo szlo do 200 w max 10-11s


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 120KM w kocie
PostNapisane: 2008-09-21 16:21:52 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

 Tytuł:
PostNapisane: 2008-09-21 19:32:03 
Legenda forum

Dołączył(a): 2008-04-10 22:54:31
Posty: 4037
Lokalizacja: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Czarny
Obecne moto: YZF 600R
Ja mam jeden sprawdzony i pewny sposob..... chcesz miec wiecej mocy... kup cos mocniejszego 8)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2008-09-21 20:37:11 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2007-10-29 18:54:05
Posty: 567
Turbo sobie dołóż :twisted:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2008-09-22 10:29:17 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2008-07-28 16:59:02
Posty: 902
Lokalizacja: NOS
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Kawasaki ZRX 1100
jatek napisał(a):
Turbo sobie dołóż

a potem NITRO... na początek-buty nitro...hihi :mrgreen:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2008-09-22 14:55:50 
Niemowlak

Dołączył(a): 2008-08-19 18:14:52
Posty: 23
Lokalizacja: WARSZAWA
Cześć Odrzutowcu,

To co możesz zrobić ze swoim kotem to:
- Zmiana filtra na sportowy K&N - dedykowany do T-CATA
- Zmiana wydechu na sportowy przelotowy wraz z kolektorami polerowanymi od środka- plus polerka w części kartera silnika ,tam gdzie łaczy się z kolektorem wydechowym- oczywiście wydech i kolektory dedykowane do T-CATA
- zmiana dysz iglic i przepustnic - firmy DYNOJET - dedykowane do T-CATA
-polerka stoszków gardzieli gażnika plus wloty w bloku silnika( zmniejszenie do minimum zawirowań mieszanki powietrzno paliwowej)
- sportowe świece dedykowane do TCATA
- najlepszej jakości olej ( jeżeli możesz zastosować pełny syntetyk to musi być do wyczynu :)- zminimalizowanie oporów plus idealne smarowanie z górfnej półki dedykowany do TCATA
- bardzo dobry filter olejowy do wyczynu dedykowany do TCATA
-idealne wyczyszczenie całego kanału dojścia powietrza AIRBOX
-zamontowanie bartdzo dobrej jakości napędu - musi być mocny ale i lekki- nie 530 tylko 525 łańcuch plus lekkie wytrzymałe dokładne zębatki- jak potrzerbujesz mocy to zmieniasz przełożenie - najłatwiej zrobić to przednią zębatką, - ale wtedy musisz się liczyć że łańcuch się szybciej będzie zużywaół, albo regulujesz tylnią żębatką - łańcuch będzie na dłużej - ale większ zębatka to większy ciężar :)
- bardzo dobrej jakości smar do napędu aby zminimalizować opory
- zmiana przewodów wysokiego napięcia na nowe -wysokiej jakości najlepiej z fajkami - aby nie gubił iskry
- sprawdzenie poprawności działania TPS ( czujnika położenia przepustnicy) który odpowiednio do zaistniałych w danym momencie warunków zmienia kąt zapłonu
- teraz uwaga:) - oddajesz maszynę do najlepszego profesjonalnego mechanika aby ci to wszystko zestroił - to może trocę potrwać- (najlepiej gdyby strojenia dokonywał w zróżnicowanych warunkach- synchhronizacja gazników, ( oczywiście wraz z regulacją zaworów).
- Gdy już to wszystko będziesz miał na 6 - to myślisz jak jeszcze odciążyć maszynę wywalasz wszystko co zbędne ze schowka , odkręcasz tylnie podnóżki, uchwyty pasażera etc wszystko co się da :).
- Acha możesz jeszcze porozmawiać z mechanikiem żeby strojąc maszynę porobił próby z mieszanką paliwa z domieszką paliwa lotniczego, plus z dodatkiem eteru( szybsze odparowywanie podczas momentu spalania w komorze silnika- ale to już musi być mechanik który natym się zna :)
-ponadto do prób startujesz z np 1/3 baku paliwa - nto też jest jakaś oszczedność masy.:)
No i oczywiście twoja waga też tu ma znaczenie- jeden może ważyć np 70 kg- a drugi tak np.jak ja 100- przy takich samych parametrach maszyny ten lżejszy ma większe szanse- ( kiedyś jak się ściigałem przy 190 cm wzrostu ważyłem 72- do 74 kg.)- to też ma znaczenie:)
Acha na sprawność twojej maszyny oraz wyciąganie z niej jeszcze wiecej, kolosalne znaczenie ma stopień zużycia jednostki napędowej - jeżeli jest to już maszyna która swoje dostała :) to może już mbyć tak ,że nawet tych firmowych 105 KM już nie posiada, a np .80 or inne.:)
( są jeszcze inne oczywiście sposoby na poprawę sprawności jednostki napędowej jak np: zmiana całego zespołu gażników na bardziej sprawne, wymiama kolektorów ssących dolotu i etc. ale to już ogromne koszta- to już lepiej kupić inną mocniejszą maszynę tak jak ci już jeden z Kolegów doradził:)

Jak zrobisz próby to daj znać o efektach

Regards


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2008-09-22 17:03:49 
Legenda forum

Dołączył(a): 2007-08-28 13:23:30
Posty: 4618
Obecne moto: jamaha pw 50
AIRFORCE napisał(a):
- sportowe świece dedykowane do TCATA


Która firma robi takie świece bo szukałem i nie mogłem znalezc?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2008-09-22 18:44:12 
Legenda forum

Dołączył(a): 2008-04-10 22:54:31
Posty: 4037
Lokalizacja: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Czarny
Obecne moto: YZF 600R
Jak policzysz wszystkie wydatki to taniej bedzie sprzedac tcata i kupic litra :roll:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2008-09-22 19:15:32 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2007-03-06 09:44:52
Posty: 1040
Lokalizacja: Warszawa
może jest zafascynowany kotem.,... tak jak są fani hondy civic to tez mogli by sobie kupić większą pojemność a rzeźbią w civiku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2008-09-22 22:31:07 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2008-07-28 16:59:02
Posty: 902
Lokalizacja: NOS
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Kawasaki ZRX 1100
hmm, to jak do goldwinga wsadzić silnik od hayabusy-to jest możliwe, tylko : "PO CO" :?: :?: :?: :shock:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2008-09-23 14:04:45 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2007-06-14 18:49:22
Posty: 622
Lokalizacja: Kraków
Większa tyla zębatka mogła by pomóc w sprawie przyśpieszenia.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2008-09-23 20:04:57 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2008-06-18 21:46:31
Posty: 777
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Kocur
Wymień kota na R6 i problem z głowy :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2008-09-23 21:06:02 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2008-09-19 21:38:05
Posty: 1133
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fz6S
swego czasu chorowałem na dokucykowanie mojego punkciaka - filtry, świece, strumiennice, polerki, planowanie. Pewien mądry człowiek ostudził moje zapędy stwierdzeniem: najpierw odchudzasz sprzęta a potem dopiero bierzesz się za mechanikę. Nie wiem czy to ma jakieś przełożenie na motor (o ile można go w ogóle odchudzić)

Cytuj:
porobił próby z mieszanką paliwa z domieszką paliwa lotniczego, plus z dodatkiem eteru


chcesz go w kosmos wysłać ?:P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2008-09-25 18:02:53 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2008-08-31 23:32:12
Posty: 227
Lokalizacja: z kątowni
Kolego eter nie łatwo dostać, gdyż jest teraz zabroniony. Musisz albo należeć do koła modelarskiego i nie być zwykłym pionkiem, albo pracować w szczurzarni gdzie usypia się je eterem, a tak żeby kupić to ścierwo musisz mieć zezwolenie i prowadzić firme o właściwej specjalizacji.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2008-09-25 19:12:53 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2008-07-25 11:09:36
Posty: 508
Lokalizacja: Mieścisko
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: SUZUKI GSXR 600 K4
Moli napisał(a):
Kolego eter nie łatwo dostać, gdyż jest teraz zabroniony. Musisz albo należeć do koła modelarskiego i nie być zwykłym pionkiem, albo pracować w szczurzarni gdzie usypia się je eterem, a tak żeby kupić to ścierwo musisz mieć zezwolenie i prowadzić firme o właściwej specjalizacji.


dożo rzeczy jest zabronione a idzie je kupić bez problemu :):)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2008-09-25 20:21:51 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2008-08-31 23:32:12
Posty: 227
Lokalizacja: z kątowni
To jak możesz to kup eter bo potrzebuje staram się już troche o niego.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org