Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2013-04-27 20:07:13 
Niemowlak

Dołączył(a): 2013-01-18 21:05:20
Posty: 37
Lokalizacja: Leszno
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 665-358-700
Obecne moto: Thundercat
Witam, co prawda podobny wątek był, ale dotyczył tylko zwykłej regulacji hamulca i w dodatku fazera a nie kota, więc postanowiłem założyć nowy wątek. Gdyby okazało się to niepotrzebne to proszę przenieść.

No więc z racji tego, że jestem wysoki i mam dość solidną nogę dźwignia hamulca tylnego pomimo regulacji znajduje się za wysoko.
Regulacji dokonałem śrubą zaznaczoną na zdjęciu niebieską strzałką. Śruba wkręcona jest na maxa, a hamulec jest nadal za wysoko.

Stąd moje pytanie, czy miał ktoś podobny problem i może podsunąć mi jakieś rozwiązanie?
Zastanawiam się nad następującymi opcjami:

1) odpiłować część gwintu od śruby zaznaczonej niebieską strzałką, przez co pójdzie ją mocniej skręcić
2) ucięcie nóżki w miejscu zaznaczonym czerwoną strzałką i wspawanie ok 2-3 cm kawałka aluminium
3) regulacja nóżki na śrubie zaznaczonej żółtą strzałką (wydaje mi się to niemożliwe, ale zawsze warto zapytać)
4) przykręcenie dłuższej nóżki od innego modelu Yamahy, o ile jakaś będzie pasowała


Załączniki:
Hamulec.jpg [192.76 KiB]
Pobrane 460 razy
Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-04-27 20:07:13 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2013-04-27 20:26:45 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
Nie lepiej wstawić krótszą śrubę?? będziesz miał bardziej zero jedynkowy ten hebel, ale wajcha pójdzie w dół.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-04-27 20:49:12 
Wesoły Grzybiarz

Dołączył(a): 2012-02-13 22:51:28
Posty: 987
Lokalizacja: WCI
Płeć: Mężczyzna
Telefon: ma ten kto powinien
Obecne moto: ZX636R 04
Ja mam wyjętą nakrętkę kontrującą i wystarczyło.
Możesz przespawać dźwignię na tej tulejce przykręconej śrubą z żółtą strzałką.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-04-29 16:53:40 
Niemowlak

Dołączył(a): 2013-01-18 21:05:20
Posty: 37
Lokalizacja: Leszno
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 665-358-700
Obecne moto: Thundercat
miąchal zdjęcie nakrętki kontrującej w zupełności wystarczyło. Wkręciłem maksymalnie i hamulec jest w takiej pozycji, w jakiej powinien być.
Dzięki, obyło się bez spawania.
A jeszcze jedno, nie uważasz, że teraz hamulec nie jest za bardzo "zero - jedynkowy", tak jak pisał Wojt@s?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-04-30 09:51:14 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2012-10-11 08:03:21
Posty: 137
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Kawasaki z1000sx
Witam
Skoro kolega załatwił swój temat to ja z podobnym zagadnieniem, ale po drugiej stronie. Mam 193 cm i dłuugie nogi. Opuściłem regulacją dźwignię zmiany biegów na maksa i dalej jest za wysoko. Oczywiście wystarczyłaby dłuższa śruba regulacyjna i wtedy dźwignia idzie w dół. Macie jakieś gotowe patenty? Dzięki.

LwG


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-04-30 22:47:17 
Legenda forum

Dołączył(a): 2010-11-08 15:23:23
Posty: 2332
Lokalizacja: Katowice
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Note 10+
Obecne moto: KTM 1290 SAS
FazerNDM napisał(a):
Macie jakieś gotowe patenty?

Ściągnij z tego wieloklinu i włóż maksymalnie na opuszczonym :) Przełożenie w tym miejscu dźwigni pozwala pochylić ją praktycznie piono w dół :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-04-30 22:53:19 
Wesoły Grzybiarz

Dołączył(a): 2012-02-13 22:51:28
Posty: 987
Lokalizacja: WCI
Płeć: Mężczyzna
Telefon: ma ten kto powinien
Obecne moto: ZX636R 04
Obniżenie dźwigni zarówno hamulca nożnego jak i zmiany biegów ponosi za sobą ryzyko zawadzania nimi przy głębokim pochyleniu w zakręcie. Piszę bo miałem niezbyt miłe okazje się o tym przekonać przy okazji treningów na kocie.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org