Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 150 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-05-08 23:30:08 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2008-08-31 19:58:01
Posty: 331
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: YZF 600R
Noe_76 napisał(a):
Wczoraj po raz pierwszy przekroczyłem 2 paczki... wrażenie jest niesamowite! Ale jazda...![/list]

No tak wrażenie niesamowite jest, ale uważaj na siebie Kolego, bo Kocur niektórych błędów nie wybacza 8)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re:
PostNapisane: 2009-05-08 23:30:08 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

 Tytuł:
PostNapisane: 2009-05-20 21:07:25 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2007-12-29 01:27:59
Posty: 540
Lokalizacja: Skierniewice/w-wa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: GSX-R 750 K5
Nie będę zakładał nowego tematu, bo sprawa związana z olejem.
Dziś przydarzyła mi się niemiła przygoda. Niedawno wróciłem z małej jazdy, z kumplem na CBR, tak z 90km. Wiązłem plecak, kumpel z 90 pare kilo, to Kot nieźle przysiadł. I jak ruszałem ostro ze świateł to podajże przy 9 tys. na dwójce 2 razy zapaliła mi się na 1-2sek kontrolka oleju. Nie mam jak sprawdzić teraz oleju, ale sądzę, że jest koło miniumum, bo jak sprawdzałem przed trasą na Borki, to było w dolnej połówce poziomu. I jeszcze raz jak próbowałem się włączyć do ruchu, i pod sporą górkę tak z 1 minute czekałem też się na chwilę kontrolka zapaliła.
Czy mieliście kiedyś coś takiego?
Mimo dobrze obciążonego moto raczej nie powinna się zapalać kontrolka?
Nie wiem co sądzić o tej sprawie, ale jutro rano sprawdzam olej :? :? :?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-05-20 21:24:15 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2008-09-07 15:50:31
Posty: 208
Lokalizacja: Radom/okolice
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: yzf600r
Jeśli nigdzie ci się nie poci silnik przy uszczelkach (np. misce olejowej) to najprawdopodobniej twój kotek lubi też olej sobie troszkę wypić :D , dolejesz aby był stan i i będzie ok.
pzdr.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-05-20 21:35:30 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2009-02-06 22:07:49
Posty: 649
Lokalizacja: Tarnów
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha R1 RN12
a jak bedzie za duzo pil to nie za dobrze z silniczkiem :?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-05-20 22:16:12 
Legenda forum

Dołączył(a): 2008-04-10 22:54:31
Posty: 4037
Lokalizacja: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Czarny
Obecne moto: YZF 600R
Domel3k kocur ma kontrolke poziomu oleju a nie cisnienia. Jak miales stan bliski minimum to moglo sie tak zdarzyc. Dolej oliwy i bedzie klopot z glowy.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-05-20 23:04:23 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2008-05-21 22:33:45
Posty: 101
Lokalizacja: Kielce
Płeć: Mężczyzna
Telefon: zawsze zapominam
Obecne moto: Thundercat
dokładnie!! dolej do max poziomu zapamiętaj stan licznika i jeśli ci się to ponownie pojawi kiedyś w przyszłości obliczysz ile przejechałeś km i ile ubyło oleju.
teraz zacytuje mechanika "Każdy motor bierze jeden mniej inny więcej - ale jeśli za dużo to źle" więc bez stresu :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-05-21 00:34:23 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2007-12-29 01:27:59
Posty: 540
Lokalizacja: Skierniewice/w-wa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: GSX-R 750 K5
No tak zrobię. Ogólnie silniczek olej trochę bierze, ale z tego co kiedyś sprawdzałem to było ok. 50 ml na 3000 tys. km, więc chyba nie dużo. Silnik jest zalewany pełnym syntetykiem Motula, a gdzieś słyszałem, że Castrola full syntetyki są jednak gęstsze, więc może następnym razem Castrolem zaleje.
Po raz pierwszy mi się to zdarzyło, a z pasażerem jeździłem, więc się wystraszyłem.
Dzięki chłopaki za szybką pomoc :wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-06-21 21:33:24 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2009-04-07 20:15:08
Posty: 12
Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna
Witam :) Ja tez planuje w swoim kocie wymiane oleju z filtrem bo juz 2 razy mignela mi kontrolna od poziomu oleju i troche sie przerazilem. Teraz pytanie do Was:
moto jest z 1999r, przebieg 33tys, silnik w dobrym stanie
Jaki olej zalac i jaki filtr wybrac ??(myslalem o castrolu półsyntetyk)
Czy duzo zabawy jest ze sciagnieciem owiewki?? (lewej czy prawej)
Pozdrwaniem :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-06-21 21:38:24 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2008-11-18 00:22:47
Posty: 135
Lokalizacja: Starachowice
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: GSX-R 750 K5
zdejmujesz lewa owiewke 3 min roboty. kup olej motul 5100 i filtr k&n i szerokiej drogi.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-06-21 23:17:23 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2009-02-06 22:07:49
Posty: 649
Lokalizacja: Tarnów
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha R1 RN12
ja zalalem castrolem :) i chodzi tak samo jak wczesniej :P a filtr z Mann
co do owiewek to raczej prawa :) najpierw od gory ta czarna maskujaca owiewke masz pod nia 3 duze sruby od bocznej owiewki pozniej 2 duze z boku i male srubki od strony wewnetrznej kolo kola i chlodnicy :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-06-22 07:56:56 
Legenda forum

Dołączył(a): 2008-04-10 22:54:31
Posty: 4037
Lokalizacja: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Czarny
Obecne moto: YZF 600R
Tomek88 napisał(a):
co do owiewek to raczej prawa Smile

Chyba raczej lewa :roll: Spust oleju masz po lewej stronie...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-06-22 08:36:38 
Legenda forum

Dołączył(a): 2007-08-28 13:23:30
Posty: 4620
Obecne moto: jamaha pw 50
:lol: Tomek ma z prawej bo on z Anglii ma moto :D :wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-06-22 10:13:35 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2009-04-07 20:15:08
Posty: 12
Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna
na chlopski rozum to tez mysle ze lewa skora tam jest spust:), ale glównie chodzi mi o to ktora odkrecic zeby bylo dobre dojscie do filtra:)
Dzieki za dotychczasowe info:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-06-22 11:47:44 
Legenda forum

Dołączył(a): 2007-08-28 13:23:30
Posty: 4620
Obecne moto: jamaha pw 50
Zdejmij lewą owiewkę i będzie git :wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-06-22 11:58:35 
Legenda forum

Dołączył(a): 2008-04-10 22:54:31
Posty: 4037
Lokalizacja: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Czarny
Obecne moto: YZF 600R
Dojscie do filtra jest wujowe z obu stron :lol: Ale odkrecajac lewa masz spust oleju na widoku i nie pochlapiesz nic olejem :)

Slyszalem tez, ze niektorzy rozkrecaja tylko dol owiewki i odchylaja.... ale nie wiem jak to zdaje egzamin :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 150 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org