Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Nitro do Yamahy
PostNapisane: 2008-10-26 23:48:20 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2008-08-31 23:32:12
Posty: 227
Lokalizacja: z kątowni
Przeglądając allegro zauważyłem jedną aukcje dotyczącą nitro do motocykli. Suchy podtlenek z butlą, wężykami i innymi pierdołami kosztował 1300zł i akurat firma z Poznania to sprzedaje. Tak się zastanawiam czy ktoś słyszał o kocie na N2O? Jak nie to poważnie myśle nad tym po taki bajer daje 60KM więcej :twisted:. I tu pojawia się moje pytanie co trzeba wymienić w silniku aby nie wyjeb.. w kosmos? Tłoki, cylindy? Zna się ktoś na tym? Jeśli trzeba będzie kupowac jakieś kute tłoki to dziękuje ale jeśli instalacje suchego nitro można założyć tak to poważnie się do tego przymierze.

P.S zestaw był bez podgrzewacza butli ale moto się jeździ na ogół latem więc nie potrzebne takie coś.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Nitro do Yamahy
PostNapisane: 2008-10-26 23:48:20 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

 Tytuł:
PostNapisane: 2008-10-27 09:55:50 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2008-07-25 11:09:36
Posty: 508
Lokalizacja: Mieścisko
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: SUZUKI GSXR 600 K4
nitro?? Z tego co wiem choć nie jestem pewien to podtlenek azotu czyli nitro zwiększa ciśnienie w cylindrach i coś tam jeszcze i dlatego daje powera

Wiec tak łopatologicznie myśląc to jeśli zwiększa się ciśnienie i efektywność pracy silnika aż o 60KM to musi do być niezdrowe dla silnika o ile nie zabójcze. wiec myślę ze musiałbyś właśnie kupić coś w stylu kutych tłoków itp

Jeśli się mylę to proszę mnie poprawić :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2008-10-27 10:10:12 
Legenda forum

Dołączył(a): 2008-04-10 22:54:31
Posty: 4037
Lokalizacja: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Czarny
Obecne moto: YZF 600R
Juz nie wspominajac o przeniesieniu napedu a zwlaszcza skrzyni biegow, ktora jest wada yamahy i na pewno nie przeniesie zbyt dlugo o tyle zwiekszonej mocy.
TCat to nie moto do takich modyfikacji. Jak juz raz pisalem... taniej i bezpieczniej jest kupic litra 8)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2008-10-27 10:28:36 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2008-06-23 09:36:20
Posty: 231
Lokalizacja: Legnica
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: RSV 1000 R
Sluchajcie podtlenek azotu służy do..... chłodzenia... tak, tak chłodzenia. Jeżeli ktoś uważał na fizyce i wie co to jest sprawność urządzenia i zna kilka podstawowych zależności w silnikach cieplnych to nic wiecej wyjaśniać nie trzeba. A tak po chłopsku to im większa różnica temperatur tym sprawność większa. Im większa sprawność tym mniej energii się traci. Im mniej sie traci tym wiecej zyskuje... Naprawde nie ma to nic wspolnego ze zwiekszaniem cisnienia bo zadnej sprezarki tam nie ma :p


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2008-10-27 11:45:47 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2008-03-16 21:53:40
Posty: 117
Lokalizacja: Wrocław
no dobra, tutaj chodzi Ci pewnie o cykl carnota gdzie jest tai przyjemny wzor zalezny wylacznie od roznicy temp spalania i chlodzenia.
w przypadku cyklu benzynowego wzorek jest wciul dluzszy i dupa tam z twoja teoria.

w naszym przypadku nadtlenek czli NO5 (chyba;p) ma za zadan dostarczyc wiecej tlenu do miesznki i zwiekszenie temperatury spalania.
Gdyby ten podtlenek, nadtlenek sluzyl od chlodzenia to by sie go wprowadzalo do kolektorow...
pomijajac fakt, ze silnik nie wytrzymal by naprezen przy chlodzeniu.

oj synu,synu, olimpiada z fizyki robi swoje :lol:

a tak poza tym to mysle, na nitro nikt biegow nie zmienia;p wiec skrzynia moglaby wytrzymac ale wal ktory w tcacie jest ciulowy i lamie sie jak zapaleczka nie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2008-10-27 11:52:02 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2008-08-31 23:32:12
Posty: 227
Lokalizacja: z kątowni
No tak to jest oczywiste podtlenek azotu zawiera o ile pamiętam dwie albo trzy cząsteczki tlenu związanych z azotem, raczej są to dwie cząsteczki bo sama nazwa chemiczna to wskazuje ( podtlenek ). Całość jest mniejsza niż jedna cząsteczka tlenu, a więc wejdzie tego więcej. Skoro mamy więcej tlenu możemy dać więcej paliwa a co za tym idzie mamy większy power. To tak zgrubsza wytłumaczyłe jak to działa. A całe pytanie polega na tym co trzeba zmienić w silniku? Czy można by stosować to bez modyfikacji. Aha raczej tu skrzynia nie ma nic współnego bo strzał daje się na najwyższym biego i przy wysokich obrotach, przy niskich może faktycznie silnik wysadzić. No oczywiście nie stosuje się tego cały czas tylko ewentualnie na jakimś nocnym wyścigu na mieście a u nas nie brakuje takich ekimp które się umawiają po nocach.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2008-10-27 12:35:50 
Niemowlak

Dołączył(a): 2008-10-21 11:14:11
Posty: 49
Lokalizacja: zachodniopomorskie
jezeli chodzi o umawianie sie:D na wyscigi to yzf 600 thundercat nie uwazasz ze to moto niebardzo do tego typu zajec:D dolz lepiej i kup hayabuse:D jak tak bardzo chcesz miec duza moc np 200 kucy:d i nie bedzie problemu z martwieniem sie czy silnik sie rozleci czy nie:D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2008-10-27 16:14:15 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2007-06-14 18:49:22
Posty: 622
Lokalizacja: Kraków
Moli ja bym sie w to nie bawił. Napewno będzie Cie to kosztowało ,więcej niż 1300zł! Pozatym zmniejszy się żywotność silnika. Lepiej kupić litra i po sprawie...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2008-10-27 18:48:46 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2008-08-31 23:32:12
Posty: 227
Lokalizacja: z kątowni
No też prawda ale next moto jak już kiedyś pisałem będzie Ducati lub faktycznie Hayabusa a może do niej w przyszłości jakieś turbo :) pytanie czy dożyje tych czasów.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2008-10-27 19:53:39 
Legenda forum

Dołączył(a): 2008-04-10 22:54:31
Posty: 4037
Lokalizacja: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Czarny
Obecne moto: YZF 600R
A tak moli z czystej ciekawosci sie zapytam... skoro myslisz o modyfikacjach moto, wyscigach i ogolnie dzidowaniu.... to po kiego grzyba kupiles TCata, moto ktore do powyzszych rzeczy sie po prostu nie nadaje?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2008-10-27 19:57:49 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2008-08-31 23:32:12
Posty: 227
Lokalizacja: z kątowni
Bo z początku myslałem o turystycznym wykożystaniu moto ale później stwierdziłem że moto też ma dobry sportowy charakter i mozna je też tak wykożystać. No ale za nim kupiłem kota nie poczytałem, że jest to słaba bestia nie odporna na kozaczenie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2008-10-27 22:04:22 
electronic supersonic

Dołączył(a): 2008-08-04 21:17:27
Posty: 1717
Lokalizacja: Koło Koła
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: Tiger 1050
Sorki ale mysle ze na twoje kozaczenie to naprawdę malo moto bedzie sie nadawac


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2008-10-27 22:53:14 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2008-08-31 19:58:01
Posty: 331
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: YZF 600R
Moli jak chcesz przy kozaczyć, niekoniecznie motorem to możliwe, że mam coś dla Ciebie na sprzedaż 4-ro kołowego... 8)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2008-10-27 23:01:15 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2008-08-31 23:32:12
Posty: 227
Lokalizacja: z kątowni
Sprecyzuj się tu albo napisz na pw.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2008-10-27 23:09:55 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2008-08-31 19:58:01
Posty: 331
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: YZF 600R
Dodge Magnum V8 5.7 Hemi z 2007 roku po tuningu mechanicznym, stylizacyjnym oraz nagłośnieniowym przeprowadzonym przez profesjonalną firmę z Niemiec 8)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org