Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2013-10-09 19:11:55 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2013-10-09 18:48:47
Posty: 2
Lokalizacja: Gdynia
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 515274583
Obecne moto: YZF 750 R
Witam wiem że to nie forum odnośnie YZF 750r, ale mam nadzieję ze ktoś mi pomoże :) A więc tak odebrałem motor od mechanika po wymianie świec, czyszczeniu + zsynchronizowaniu gaźników, regulacji zaworów i wymianie filtra paliwa. Chodził o wiele lepiej niż przed oddaniem lecz po przejechaniu nie całych 20km postawiłem go przed domem i chcąc go po chwili odpalić znów pojawił się ten sam problem z jakiego powodu zawiozłem go do mechanika, mianowicie nie odpalał. Aku jest naładowany kręci jak szalony, moje cewki dawały słabą iskrę więc postanowiłem spr. czy to ten problem wstawić na chwile cewki od CBR F3 i dawały dobrą iskrę ale nawet to mu nie pomogło odpalić. Ani ja ani mechanik nie mamy pomysłów w czym może być problem ? Proszę o pomoc i podpowiedzi z góry dziękuje.


Załączniki:
IMG_0976.JPG [162.67 KiB]
Pobrane 385 razy
Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-10-09 19:11:55 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2013-10-09 20:01:11 
Moderator globalny

Dołączył(a): 2012-11-17 12:48:12
Posty: 478
Lokalizacja: Warszawa/ WZW
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 792076895
Obecne moto: Tcat
a przewody wysokiego napięcia? fajki? Sprawdzałeś? Kostki posprawdzałeś? Może gdzieś coś nie łączy? Wiem, że rady o kant d... potłuc ale jak jedną kostkę źle spiąłem u siebie i raz palił a raz nie :) Dopiero jej prawidłowe złączenie załatwiło problem...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-10-09 20:24:57 
Wesoły Grzybiarz

Dołączył(a): 2012-02-13 22:51:28
Posty: 987
Lokalizacja: WCI
Płeć: Mężczyzna
Telefon: ma ten kto powinien
Obecne moto: ZX636R 04
Skoro mechanik podjął się naprawy - jego problem, niech on się martwi.
Po pierwsze pomiar kompresji, potem elektryka.
Świece suche czy zalane po kręceniu? Jak suche - to gaźniki, filtr paliwa, zbiornik.
Jak zalane - świece, elektryka, zapłon.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-10-10 09:39:07 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2013-10-09 18:48:47
Posty: 2
Lokalizacja: Gdynia
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 515274583
Obecne moto: YZF 750 R
Dzisiaj wszystkie kostki posprawdzam. Co do kompresji to własnie była strasznie zróżnicowana, ale po regulacji zaworów było już ok. Jak sam nie dam rady to znowu bd musiał go zawieźć. Dziękuje za podpowiedzi.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-10-21 19:59:23 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2010-07-03 14:53:59
Posty: 192
Lokalizacja: Jaworzno woj.śląskie
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 506 089 307
Obecne moto: r6 2002 i r6 2006
Tak jak wyżej,sprawdź kostki zwłaszcza od pompy paliwa,kostki od alternatora i czujnika położenia wału,czujnika luzu,klamki sprzęgła.Dobra metoda na sprawdzenie czy pali to prysknięcie Plakiem do puszki od filtra powietrza w momęcie kiedy będziesz krecił rozrusznikiem.Jeśli zapali i zgasnie oznacza że nie dochodzi paliwo.A wtedy sprawdź czy przewody paliwowe nie są poazaginane i tak samo przewody odpowietrzające komory pływakowe,bo jeśli są przytkane to nie zapali.Sprawdź także kranik podciśnieniowy czy przewód podciśnienia jest na swoim miejscu(powinien biec od kranika do pierwszego z kolektorów ssących) i czy nie ma w nim dziur bo jeśli spadł,jest zagięty,sparciały też nie zapali.Potem sprawdź membrame od kranika i jej powierzchnie przylegania do korpusu,żeby kranik działał powinna być cała,czysta i sprężysta.Może to dziwne ale Yamaha stosowała w tych sprzętach kranik podciśnieniowy w kombinacji z pompą paliwa.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org