Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2013-12-25 16:31:17 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2013-12-25 16:19:31
Posty: 6
Lokalizacja: Sosnowiec
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: SRAD 600
witam forumowiczow.
Zakupilismy z kuzynem thundercata mysle ze w przyzwoitym stanie wszystko fajnie 2 nie wyskakuje prowaedzi sie supper , ale do czego zmierzam. moto wolno schodzi z obrotow nie przerywa , odpala od strzala po odpaleniu na zimnym szybko wchodzi na ssanie. ogolnie co mnie zastanawia to ze obroty biegu jalowego sa gdzies w granicy 1600 min. czy nie sa za wysokie? jak mozna je obnizyc? z czym moze byc zwiazane wolne schodzenie z obrotow . od poprzedniego wlasciciela wiem ze przez 22 tys km nie bylo zagladane do gaznikow i zaworow. czy synchro gaznikow posiadajac wakuometry jest ciezkie do ogarniecia? czy mial ktos podobny przypadek z obrotami? wydaje mi sie ze moto brakuje troche tez mocy , osobiscie mam srada 600 i mysle ze thunder i srad to podobna moc... z gory dziekuje za odpowiedzi . pozdrawiam!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-12-25 16:31:17 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2013-12-25 17:03:39 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
Uboga mieszanka.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-12-25 19:04:56 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2009-05-20 00:22:27
Posty: 401
Lokalizacja: Idzikowice
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Thundercat
Wykręć świece sprawdź jak są wypalone. 22 tys bez zaglądania prosi się żeby sprawdzić co tam się dzieje.
Poza tym jest masa podobnych tematów na forum wystarczy poszukać;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-12-26 00:32:47 
Moderator globalny

Dołączył(a): 2012-11-17 12:48:12
Posty: 478
Lokalizacja: Warszawa/ WZW
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 792076895
Obecne moto: Tcat
Gazniki to na bank do zrobienia :)
obroty ustawiasz pokretlem z prawej strony motocykla - wystaje spod owiewki na wysokości gaznikow, co do wolnego schodzenia z obrotów warto sprawdzic linki i rolgaz czy nic nie spowalnia schodzenia z obrotów.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-12-26 02:24:01 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2012-02-23 16:33:37
Posty: 376
Lokalizacja: 3miasto / Kołobrzeg
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: VFR 800 Vtec
Myślę, że pokrętełko rozwiąże problem, ale to jest pokrętełko z LEWEJ. Albo mam dziwnego Thundercata, wersja dla mańkutów.
I tym pokrętłem ustawiasz mieszankę (w gaźnikach?)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-12-26 11:55:23 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2009-05-20 00:22:27
Posty: 401
Lokalizacja: Idzikowice
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Thundercat
Pokrętło do wolnych obrotów jest po prawej stronie czyli w okolicach korka wlewu od oleju . Standardowe obroty podawane przez serwisówke 1200-1300 r/min.
No ale jak nie zaczniesz po kolei sprawdzać wszystkiego co może powodować objawy to się nie dowiesz także do dzieła:)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-12-26 14:14:03 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2013-12-25 16:19:31
Posty: 6
Lokalizacja: Sosnowiec
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: SRAD 600
dziekuje wam za podpowiedzi. pierwsze co izmniejsze mu obroty biegu jalowego. i pytanko jeszcze czy zwyklymi zegarami z allegro da sie fajnie zsynchronizowac kota? chodzi mi o standardowe zegarowe waku nie slupkowe. jak dostac sie do pompy paliwa ? myslalem tez zeby spuscic stare brudne paliwo ktore znajduje sie na samym dole baku .


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-12-26 15:32:37 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
Pompa paliwa jest oddzielnie.
Normalnymi wskazówkowymi pewnie że się da.
A paliwo możesz spuścić poprzez kranik.

Podnieś zbiornik i wszystko będziesz widział.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-12-27 16:49:01 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2013-12-25 16:19:31
Posty: 6
Lokalizacja: Sosnowiec
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: SRAD 600
Panowie jest jeszcze jeden problem cos w thundercacie stuka w silniku boimy sie z kuzynem ze to najgorszy scenariusz -panewka. dodam ze moto nie kopci przy ostrym kreceniu manetki , dzwiek slychac jakby w glowicy . ustawial ktos z was zawory w kocie? oprucz kluczy i szczelinomierza dokladnego cos jest jeszcze potrzebne? przy najbliziaszej okazji odpalenia moto nagram dzwiek tych stokow moze bd latwiej znajsc diagnoze. jakie by byly objawy obrorconej panewki Panowie? z gory dziekuje i pozdawiam.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-12-27 17:42:00 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2012-02-23 16:33:37
Posty: 376
Lokalizacja: 3miasto / Kołobrzeg
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: VFR 800 Vtec
Jak Wy żeście tego Kota kupili 'w przyzwoitym stanie'? :)

A czy stukanie ustępuje po wciśnięciu sprzęgła? Może łańcuch rozrządu tak Cie straszy.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-12-27 19:29:43 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
rabbit1989 pomiar ciśnienia oleju , przedzwoń po warsztatach z okolicy.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-12-27 23:50:23 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2013-12-25 16:19:31
Posty: 6
Lokalizacja: Sosnowiec
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: SRAD 600
chcialbym zebyo to byl lancuch rozrzadu ale nie wiem... p . po ndz oddamy go na serwis silnika ogolnie poprosimy tez o pomiar cisnienia oleju ., kompresji. bo jak cos z tych dwoch zrzeczy bd nie tak to chyba 3eba szukac piecai. mamy taki piec od znajomego co rozbil kota no ale to fakt faktem 1000zl po znajomosci 3eba bedzie dac z osprzetem.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-03-08 14:24:51 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2012-12-29 19:14:18
Posty: 9
Lokalizacja: RZE
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Thundercat
co z tym kotem wyszło ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-03-10 09:38:16 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2011-07-21 12:56:07
Posty: 232
Lokalizacja: Rybnik
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: YZF 600R
- wolne schodzebnie - gazniki do regulacji ( wyczysc je od razu bo bedziesz robil synchro 2 razy)
- stukanie ( moze bardziej pojedyncze cykanie ) daj od razu w serwisie na sprawdzenie i regulacje zaworow
- stare paliwo: odkrecasz bak (to mozesz sam zrobic) od strony siedziska podnosisz, zakrecasz kranik pozniej od strony glowki ramy - i wyciagasz calosc - pozniej filtr wywalasz spuszczasz, czyscisz, wkladasz nowy i gotowe.

22tys bez serwisu - i wszystko jasne


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-03-30 21:27:39 
Niemowlak

Dołączył(a): 2013-06-24 21:33:23
Posty: 27
Lokalizacja: Gliwice
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha Thundercat
Witam ja miałem podobnie i dałem do synchronizacji gaźniki okazało się że pływak w którymś gaźniku się zawiesił. Gościu gdzie robiłem gaźniki mówił że już miał Thundrcata z taką samą przyczyną. Dałem 280 zł. z czyszczeniem airboxa i chodzi super. Pozdro....


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org