Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 43 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-02-23 16:51:17 
Niemowlak

Dołączył(a): 2009-01-12 10:34:31
Posty: 30
Lokalizacja: Turek
a to trzeba jakos profesjonalnie robic czy wystarczy czyms tam psiknąć?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re:
PostNapisane: 2009-02-23 16:51:17 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

 Tytuł:
PostNapisane: 2009-02-23 17:10:35 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2009-01-23 19:33:48
Posty: 489
Lokalizacja: Lublin/Piaski
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Thundercat
Luzak901 napisał(a):
a to trzeba jakos profesjonalnie robic czy wystarczy czyms tam psiknąć?


trzeba psiknąć ale profesjonalnie :wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-02-23 17:30:27 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2008-08-27 10:57:46
Posty: 116
Lokalizacja: czarne
zalozone mam klocki sinterowe i stalowe przewody. nie mam problemu z zatrzymaniem przedniego kola dwoma palcami .jesli hamulec nie odpuszcza trzeba rozebrac i przeczyscic szczeki ,sprawdzajac czy tloczki nie sa zapieczone.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-02-23 20:42:34 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2008-09-07 15:50:31
Posty: 208
Lokalizacja: Radom/okolice
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: yzf600r
cze.
Najprawdopodobniej czeka cię wyjęcie tłoczków :( bo raczej na 100% któryś jest zapieczony i trzyma. Będziesz musiał zdjąć zaciski, powyjmować klocki, i (według mnie najlepiej kompresorem) powypychać tłoczki. Potem powyjmować uszczelki i papierem wodnym wszystko ładnie poczyścić (tłoczki i środki zacisków). Ważne jest aby nie uszkodzić uszczelek, jak już będą zamontowane s powrotem smarujesz wszystko dokładnie pastą do tłoczków hamulcowych (nie żałuj jej), wpychasz tłoczki, zakładasz klocki i przykręcasz zaciski.
Jeśli nie zmieniałeś płynu hamulcowego to możesz przy okazji wymienić.
Pamiętaj żeby dobrze odpowietrzyć układ
pzdr.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-02-23 21:47:09 
Legenda forum

Dołączył(a): 2008-04-10 22:54:31
Posty: 4037
Lokalizacja: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Czarny
Obecne moto: YZF 600R
Za takie cos placilem w zeszlym sezonie 50 zl od zacisku w salonie Yamahy. W tym mi wymienili plyn hamulcowy i klocki (oczywiscie klocki i plyn osobno).


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-02-23 21:48:22 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2008-08-27 10:57:46
Posty: 116
Lokalizacja: czarne
wedlug mnie nie nalezy uzywac zadnych srodkow sciernych mozna uszkoszic powjezchnie slizgowa i beda wycieki. uzyl bym rozpuszczalnika np do czyszczennia gaznikow dobrze rozpuszcza zanieczyszczenia , nalezy uwazac na uszczelki zeby ich nie uszkodzic mechanicznie lub hemja rozpuszczalniki moga im zaszkodzic


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-02-23 22:24:17 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2008-09-07 15:50:31
Posty: 208
Lokalizacja: Radom/okolice
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: yzf600r
BAD CAT napisał(a):
wedlug mnie nie nalezy uzywac zadnych srodkow sciernych mozna uszkoszic powjezchnie slizgowa i beda wycieki. uzyl bym rozpuszczalnika np do czyszczennia gaznikow dobrze rozpuszcza zanieczyszczenia , nalezy uwazac na uszczelki zeby ich nie uszkodzic mechanicznie lub hemja rozpuszczalniki moga im zaszkodzic


najpierw delikatnie papierem 800 a potem 1200
nie ma szans na żadne wycieki
u siebie i kolegi tak robiłem i jest ok
pzdr


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-02-24 00:02:33 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2008-08-27 10:57:46
Posty: 116
Lokalizacja: czarne
osobiscie dalej bede sie upieral zeby czyscic rozpuszczalnikami .rozpuszczalnik rozpusci osady i zanieczyszczenia ,a papierem zawsze sciagniesz warstwe materialu


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-03-01 09:16:53 
Niemowlak

Dołączył(a): 2009-01-12 10:34:31
Posty: 30
Lokalizacja: Turek
wystarczyło sie tylko kawalek przejechać:) puściły bez problemu:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-08-14 14:16:50 
Niemowlak

Dołączył(a): 2009-04-27 17:02:20
Posty: 16
Lokalizacja: Suwałki
W lewym zacisku miałem zapieczone 3 tłoczki :/ Wina leży w uszczelkach bo chyab ze starości zacieły tłoczki, teraz mam problem z kupnem nowych uszczelek :evil: Gdzie je można dostać ??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-08-14 21:37:23 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
Klima zobacz na www.larsson.pl

Co do tloczków to myjemy je płynem hamulcowym, a wsadzając albo wsadzamy suche albo na smar do tloczków ( kupisz w każdym motoryzacjnym).

Żadnego używania papieru!! Nawet jakbyś używał o gradiacji 2500. Pojedź na tor z tak zrobionym heblami, rozgrzej płyn i się pomódl. Nie mówię tego złośliwie ale dobrze zrobione heble w kocie są niezawodne, a wszystkie narzekania to przez takie patenty.

Poza tym tłoczki są pokryte wierzchnią warstwą jakimś dodatkiem.

Co do klocków sintery nie wiem jak Wy ale u mnie najlepiej spisują się złote EBC albo SBS-y, przy dobrze zrobionych heblach, wrażenie jakby klocki miały połamać tarczę;] A relatywnie cena znośna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-08-16 17:35:33 
Niemowlak

Dołączył(a): 2009-04-27 17:02:20
Posty: 16
Lokalizacja: Suwałki
Dopasowałem zwykłe oringi, i jest ok. Wewnętrznych uszczelniaczy nie zmieniałem bo nie przeciekają. Tłoczki wyczyściłem tak jak napisałeś :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-08-16 17:39:46 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
Kolego zamiast górnych uszczelnień wsadziłeś oringi??
Bo jeśli tak to nie wsiadaj na motocykl nawet, powinieneś mieć uszczelniacze, przyjrzyj się starym dokładnie one mają kształt warg jak poziome V. A oring jak nazwa wskazuje jest okrągły. I ma małą powierzchnie styku, a tam ma być uszczelniacz gdzie jedna warga nie pozwala ulecieć płynowi a druga zapobiega dostawaniu się syfu.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 43 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org