Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 87 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2014-03-18 21:41:06 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2012-08-26 15:31:33
Posty: 416
Lokalizacja: Firlej/Newport
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 726578606
Obecne moto: fzs 600 99r.
tak czytam i czytam... tez mam teraz 170 z tyłu - prowadzi sie swietnie. dodam ze jezdze na metzeler roadtec Z6


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-03-18 21:41:06 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2014-03-18 21:42:09 
Niemowlak

Dołączył(a): 2013-07-20 10:33:40
Posty: 32
Lokalizacja: Iwkowa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha YZF 600
Więc jak popularne to powinno być taniej, bo popularne, a nietypowe trzeba inaczej robić to droższe. A jest na odwrót.

Czytam to forum i ludzie piszą że np.:
Cytuj:
Dunlop Sportmax Qualifier - do normalnej jazdy drugi raz bym nie kupił. Mam ją na tyle. Po 4k na środku mocno jest zużyta. U nas nie ma serpentyn, aby ją równo przyciąć. Na torze jest ok, trzyma ładnie, ale kumpel ma normalną Pirelli w kFazerze i tez dawała radę. Podsumowując, do sportu i ostrej jazdy po winklach tak, do normalnej jazdy nie.


Inni piszą o 5 tysiącach. To przecież mało :D Najgorzej jak się środek zużyje bo ja prosto jeżdżę :D Mogli by zrobić taką oponę, że na środku dadzą twardą mieszankę ze słabszą przyczepnością, a z boku dadzą miekką, jak ktoś się kładzie :D

Za dużo czytam i się gubię.

Edycja:
Co wykorzystać zamiast stojaka? Bo go nie mam.

A mógłby mi ktoś kto się zna opisać czy dunlop i BT 021 dużo się różnią. Bo czytałem, że powinny być takie same, dlatego znów myślę o tej BT 021. Choć mówicie, że jest słaba, więc już nie wiem. Ale ta dunlop to chyba bardzo miękka guma, przyczepna, a BT 021 bardziej twardawa, więc taka różnica nie jest fajna. Choć nie wiem czy mam rację.


Ostatnio edytowano 2014-03-18 22:41:42 przez cycek123, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-03-18 22:39:18 
Legenda forum

Dołączył(a): 2010-11-08 15:23:23
Posty: 2332
Lokalizacja: Katowice
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Note 10+
Obecne moto: KTM 1290 SAS
cycek123 napisał(a):
Mogli by zrobić taką oponę, że na środku dadzą twardą mieszankę ze słabszą przyczepnością, a z boku dadzą miekką, jak ktoś się kładzie :D


Pełno jest takich opon ;) Mają one oznaczenie 2ct - czyli 2 mieszanki, twarda na środku i na bokach miękkie.
Pilot Roady takie są, Roadsmarty, i trochę innych. Ja Ci polecam do jazdy na wprost roadsmarta lub sportmaxxa d220. Testowałem obie i wytrzymują bardzo duże przebiegi i nic złego się z nimi nie dzieje ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-03-18 23:02:46 
Niemowlak

Dołączył(a): 2013-07-20 10:33:40
Posty: 32
Lokalizacja: Iwkowa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha YZF 600
Tylko 3 opinie, no ale niezbyt kolorowo to wygląda.
http://www.moto-opinie.info/?action=sho ... duktu=1292

Różne opinie o wszystkim, Trzeba się z tym przespać. Takie 5-letnie mam fajne, no ale mają już 5 lat i dlatego mają fajną cenę ;]


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-03-19 19:05:38 
Niemowlak

Dołączył(a): 2013-07-20 10:33:40
Posty: 32
Lokalizacja: Iwkowa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha YZF 600
Zrobiłem dziś te zdjęcia. I chyba mam racje że jest to dobra opona i myślę, że mimo tego, że jest to Battlax 021F nie zmieniałbym. Na nic dużo lepszego nie zmienię, bo kasy braknie.
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9d8 ... 9acbe.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/24e ... 07fc7.html
i piesio wspierający mnie przy robieniu zdjęć :D
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/21c ... 1a9b3.html

Nawet na strony angielskie się przeniosłem i tam:
http://www.motorcycle-superstore.com/12 ... front-tire

Nie jest najgorzej. Ten Dunlop ma słabszą ocenę, a jak podobne to lepiej tą bo będą takie same w przodzie i w tyle.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-03-19 19:36:12 
Legenda forum

Dołączył(a): 2010-11-08 15:23:23
Posty: 2332
Lokalizacja: Katowice
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Note 10+
Obecne moto: KTM 1290 SAS
Pies jest zdecydowanie najładniejszy ;)
Co do opony - bardzo ładna więc nie wymaga zmiany przez najbliższe 15-20tys km ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-03-19 20:17:35 
Niemowlak

Dołączył(a): 2013-07-20 10:33:40
Posty: 32
Lokalizacja: Iwkowa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha YZF 600
Czyli widzicie, że mimo że to battlax 021 nie zmieniam przedniej, a do tyłu tylko coś kupię.
Najlepiej metzeler z6 by wyglądał ale ponad 400zł.
Potem dunlopy i battlax 021 aby były dwie takie same, bo tak to dunlop to coś innego, a źle jak są dwie różne, a tak to bym przynajmniej wiedział, że są dwie takie same z dobrym bieżnikiem i dotem z 2011 roku czyli 3 lata stare i na ten sezon powinny starczyć i dopiero w przyszłym sezonie by się już obie zmieniło.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-04-14 10:47:58 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2014-03-26 20:41:41
Posty: 6
Lokalizacja: Harklowa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: YZF600 Thundercat
Opony to jedna z ważniejszych rzeczy w motocyklu decydujące o bezpieczeństwie i nie jest dobrym pomysłem na nich oszczędzać. Zakup kompletu to tysiak więc nie tragedia.Zakupiony niedawno mój Thundercat miał oponki Battlax nawet z bieżnikiem ale przy każdym zakręcie uskakiwał tył a do tego przy większych prędkościach zapewniał doznanie w postaci wibracji. Moja decyzja była jednoznaczna - wymiana natychmiastowa obu opon podobnie jak oleju,filtrów czy klocków hamulcowych. Zdecydowałem nabyć oponki Michelin Pilot Power 2ct i jest tak jak ma być czyli jeździ się pewniej.Różnica jest ogromna i naprawdę nie warto oszczędzać na takich rzeczach.Osobiście mam taką zasadę - nie kupuję używanych opon,klocków hamulcowych i oleju.Znając naszą rzeczywistość pewnie moje opony i klocki ktoś jeszcze byłby skłonny zamontować u siebie.Tylko,że trzeba się zastanowić dlaczego wywaliłem te wszystkie graty na śmietnik - właśnie dlatego ,że tam jest ich miejsce.
Tak to u nas jest ,że jak coś jedzie to jest OK - nie ważne jak jedzie i jaki jest komfort byle do przodu . Najlepiej jest nabyć pojazd jak najtaniej potem brak funduszy na pakiet startowy i zaczyna się kombinowanie z kosztami.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-05-07 14:05:11 
Niemowlak

Dołączył(a): 2013-06-17 20:31:48
Posty: 19
Płeć: Mężczyzna
Witam,
Mam takie pytanko, czy jak jade , jakies 40-50km/h czy moge z luzu wbijac w moim Kocie 2 bieg, czy zwolnic jeszcze i wbijac 1 i dopiero potem w górę? Bo czasem tak sobie dojezdzam gdzies redukuje, redukuje z dwójki wskakuje mi luz a potem trzeba nagle ruszyc i czy musze sie dotoczyc wolniej zeby wbic jedynke, czy moge odrazu wbijac 2 i ruszać?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-05-07 15:41:56 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2012-08-14 23:59:33
Posty: 140
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS6 06
Kot jest podobny do fz6 więc mogę powiedzieć że loozem możesz wrzucić 2 przy tej prędkości, jak wbijasz 1 tocząc się to potrafi zgrzytnąć, poza tym bardzo mocno szarpnie w dół a jak dodasz za dużo gazu to pójdziesz na gumę :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-05-07 15:56:09 
forumowa amazonka

Dołączył(a): 2013-10-25 13:04:09
Posty: 10
Lokalizacja: Nekla
Płeć: Kobieta
Obecne moto: Fazer S2
po mojemu, to 1 słuzy do ruszenia; jak się nie zdążę zatrzymać to wbijam 2 :D No chyba że coś nie tak robię to mnie naprostujcie


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-05-07 18:04:20 
Legenda forum

Dołączył(a): 2010-11-08 15:23:23
Posty: 2332
Lokalizacja: Katowice
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Note 10+
Obecne moto: KTM 1290 SAS
Jeżeli moto nie stoi to wrzuca się 1!!!
Przy podbijaniu z luzu w górę jeżeli koła się kręcą a na liczniku mamy 20-30 skrzynia dostaje tak w dupę że głowa boli. Zresztą to słychać.
Z luzu wbija się zawsze na dół, a jak ktoś już bardzo musi to trzeba mocno podbić obroty do 2,5-3tys i wtedy dopiero wbijać 2 w górę


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-05-07 19:54:41 
Niemowlak

Dołączył(a): 2013-06-17 20:31:48
Posty: 19
Płeć: Mężczyzna
A no własnie słychac trzaski i stąd moje pytanie :) Czyli zawsze w dół z luzu. Dzieki bardzo :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-05-07 21:33:34 
Legenda forum

Dołączył(a): 2008-04-10 22:54:31
Posty: 4037
Lokalizacja: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Czarny
Obecne moto: YZF 600R
Zacznijmy od tego, ze przy predkosci rzedu 40-50 km nie jezdzi sie na luzie :roll: Kwestia luzu wchodzi w gre tylko w przypadku zatrzymywania sie/zatrzymania....


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-05-08 02:32:48 
Niemowlak

Dołączył(a): 2014-04-22 02:02:57
Posty: 40
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: YZF 600R 2001
To że nie jeździ się na luzie, to wiadomo. Jednak czasem przy mało zdecydowanej zmianie z 1. na 2. wrzuca na luz. I co wtedy? Kilka razy wbiłem 2. Teraz profilaktycznie schodzę z powrotem na 1. i zmieniam na 2. jeszcze raz. Tylko nie wiem czy ma to jakiś głębszy sens... :?: :?: :?:


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 87 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org