Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2014-02-15 19:18:51 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2009-03-26 20:20:53
Posty: 483
Lokalizacja: Łódź
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: BMW S1000XR
Haj,

Jako, że przerabiałem lampki na bi-xenon, chciałbym Wam polecić osobę, która wykonała dla mnie usługę przeróbki (mam nadzieję, że nie zostanie to potraktowane jako reklama, a polecenie ;))

Tematem zajmuje się Oskar, kontakt: omasnicki@tlen.pl ; 606-600-869 - Olsztyn.

kolega Oskar zajmuję się generalnie szeroko pojętymi przeróbkami lamp samochodowych jak i oczywiście motocyklowych.

Ceny przeróbek?
Lampa z dwoma soczewkami ok 800zł za komplet, z jedną soczewką ok 550zł. Cena zawiera palniki, przetwornice, ringi, przetwornice do ringów itd. Wszystko gotowe do podłączenia pod oryginalną instalację motocykla. Nie trzeba nic dokupować. A co do cen lamp samochodowych to już ustalane indywidualnie.

jak prezentują się przeróbki? kilka przykładów poniżej, łącznie z moją kawą.

http://jaquzie.republika.pl/kawalight.jpg
http://imageshack.com/a/img13/8678/tjzp.jpg
http://imageshack.com/a/img809/3061/hy73.jpg
http://imageshack.com/a/img856/4752/6kvx.jpg
http://imageshack.com/a/img571/153/4bm2.jpg

Kontakt z kolegą jest znakomity - tłumaczy, pyta, nie zostawia tematu bez odpowiedzi.
Czasowo - na swoje lampy czekałem około tygodnia (licząc od wysyłki kurierem, do otrzymania paczki powrotnej).

Kilka dodatkowych informacji od Oskara:

- W lampy motocyklowe wstawiam specjalne soczewki, które się tam mieszczą, samochodowe niestety są za duże, natomiast te które wstawiam naprawdę bardzo ładnie i szeroko świecą. Granica światłocienia ostra, odcięcie krótkie pionowe.
- Homologacja, hm.. Szczerze mówiąc to po każdej ingerencji w lampę traci się homologację, natomiast z doświadczenia wiem, że nie ma problemów z przeglądami czy policją (ale to wiadomo, zależy od funkcjonariusza). Soczewki mają tą zaletę że jak są dobrze ustawione nie mają prawa oślepiać (mówię tu o ustawieniu góra dół). Poza tym wszystko jest zrobione na tyle profesjonalnie, że wygląda jak fabryka więc nie ma się do czego przyczepić
- Regulacja pozostaje fabryczna, ponieważ soczewki montowane są do odbłyśnika.
- każdy komplet jest przygotowany pod fabryczną instalację motocykla, więc nic a nic nie trzeba przerabiać, nie ma mowy o lutowaniu kabelków czy coś z tych rzeczy. Jedynie co trzeba zrobić to przykręcić lampę, zamocować przetwornice i włożyć wtyczki
- Istnieje też możliwość zrobienia takich soczewek, żeby wyglądało to maxymalnie fabrycznie, czyli bez żadnych ringów itp. a kolor palników 4300K (czyli standardowy kolor oświetlenia xenonowego). Ale i istnieje możliwość różnych kombinacji z np. Devil Eye's (podświetlenie wnętrza soczewek na czerwono lub na inny kolor), dodatkowe oświetlenia Led'owe podpięte pod oryginalne postojówki czy na osobnych włącznikach, ilość możliwości jest nieograniczona, przepraszam, to znaczy ogranicza mnie przy budowie takich lamp inwencja twórcza klienta no i moja

Jak coś, pisać, dzwonić, kontaktować się, a z mojej strony, patrząc na efekt finalny, nie pozostaje mi nic innego, jak polecić kolegę z Olsztyna.

Pzdr.
Jaquz


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-02-15 19:18:51 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2015-02-06 12:34:51 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2014-04-23 01:15:00
Posty: 72
Lokalizacja: Lubliniec
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: fz6 fazer s2
jestem właśnie po rozmowie z Oskarem na temat wymiany zwykłych żarówek na bixenon w mojej fz6s. Konkretny facet, wszystko mi szybko pojaśnił, pytał o moje zachcianki co do modyfikacji itd. ale zależy mi tylko na tym by był bixenon + ringi bez żadnych udziwnień także tego.. już mi się mordka cieszy.
Jedynie zastanawia mnie to, jakie wkładają tam zestawy? Podobno biorą je ze Stanów chociaż ja jakoś nie do końca jestem skłonny w to uwierzyć, bo wyglądają jak te z aledrogo za 300 ;p (a w Stanach jedynie znalazłem Morimoto h1 mini). Uargumentował mi to tak, że ichne są dużo bardziej wytrzymałę i wolniej się wypalają niż te z aledrogo.

Może ktoś wie coś więcej na ten temat?

A Ciebie jaquzie mógłbym prosić o kilka słów na ich temat? ile już z nimi zrobiłeś i jak Ci się sprawują?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org