Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2008-12-29 15:01:34 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2008-03-16 21:53:40
Posty: 117
Lokalizacja: Wrocław
hej!
Jutro o 15 jade obejrzeć silnik do t-cata. Ktos reflektuje, zeby sie zabrać ze mną?

Silnik jest we Wrocławiu - wschod.
Jesli jest ktos z Wro na forum, to zapraszam:)

Jesli napisalem, to w zlym dziale, a pewnie tak to sorki, przenieście to.
trzymcie sie, do jutra;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2008-12-29 15:01:34 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

 Tytuł:
PostNapisane: 2008-12-29 19:49:27 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2008-11-22 21:34:19
Posty: 173
Lokalizacja: Wrocław
a co zmieniasz sobie silnik w kocie co się w poprzednim stało ?
ja bym mógł jechać ale mija się to z celem bo się nie znam i bym ci nic nie pomógł ;P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2008-12-30 18:05:31 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2006-03-21 11:31:05
Posty: 164
Lokalizacja: świdnik/lublin
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: vfr 800 fi
do oględziń to najlepiej z manometrem i rozrusznikiem - ciśnienie w garach
jak długo stał to moze miec korozje na gniazdach


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2008-12-30 20:07:38 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2008-03-16 21:53:40
Posty: 117
Lokalizacja: Wrocław
Ogolnie mowiac to lukałem na silnik prawie godzine.
Silnik jeszcze w ramie, nie wyjmowany.
+ Po rozgrzaniu nic nie kopci - pierscienie git.
+ Przy redukcji gazu nie kopci - uszczelniacze git.
+ Pracuje bardzo stabilne.
+ Nowa uszczelka na rozrządzie wskazuje, zebyl serwisowany -> prawdopodobnie robiony rozrząd.
+Nowy olej, jeszcze żółciutki.

- Od strony dekla alternatora sie poci, mozliwe ,ze jest to spowodowane tym ,ze dekiel alternatora nie ma uszczelki - pikuś.
-Dekiel troche przyrysowany.

Rocznik - Mechanik mowi,ze to 1998 ale malowanie motocykla wskazuje na 1999-2000 (czerwon landryna :wink: )

Cena : 1900 zł.

Postaram sie wytargować u gościa jeszcze wypełnienie czachy, izolacje przewodu przy biegunie akumulatora :P i te metale co trzymają boczne owiewki.

Przed zakupem jeszcze odkrece dekiel altenatora i wyczaje czy czasem kolo magnesowe przywywrotce jakiejs nie oberwalo. Ogolnie to zrzedzilem im troche, bo po prostu chlopaki sie tym typem motura chyba czesto nie zajmowali wiec moglem im ponarzekac, ze to rozrzad za glosny itp itd :wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2008-12-30 22:24:00 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2008-03-04 00:02:24
Posty: 266
Lokalizacja: Wrocław
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: GSXR750
No to widzę że bedzie ładniutki silniczek w kotku. Nie mają może w ramie jakiegoś ładnego tłumiczka?
p.s fajny masz opis nad emblematem :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2008-12-30 23:28:38 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2008-03-16 21:53:40
Posty: 117
Lokalizacja: Wrocław
maja tlumiki

mickiewicza 52a przy olimpijskim

ale panie, zanim wywalisz mamone na tlumik to moglbys sprobowac wypatroszyc swego.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-01-02 02:18:15 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2008-03-04 00:02:24
Posty: 266
Lokalizacja: Wrocław
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: GSXR750
tia rozfaszerować mój piękny chromowany, grubiutki tłumiczek?! - w życiu!!
stary zostawię, ewentualnie sprzedam jak kupie nowy, ale z tym zakupem mi sie nie spieszy.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org