Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2009-01-13 00:14:08 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2009-01-13 00:11:46
Posty: 14
Lokalizacja: Grudziądz
Witam,
otoz mam problem.
Zgubilem kluczyk od T-Cata...
zeby dorobic musze zdemontowac stacyjke... jak to zrobic?
tam od gory sa sruby z pozrywanymi gwintami, latwo je sie odkrecalo, ale od dolu sa podobne tylko, ze wieksze... i za cholere nie chca puscic.
Ma ktos na to jakis sposob? :/
ktos kiedys demontowal?
bo dzisiaj z chlopakami walczylismy do 23....

czekam na odp i z gory dzieki.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Demontaż stacyjki
PostNapisane: 2009-01-13 00:14:08 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

 Tytuł:
PostNapisane: 2009-01-13 08:30:27 
Legenda forum

Dołączył(a): 2007-08-28 13:23:30
Posty: 4620
Obecne moto: jamaha pw 50
Cześć.
Prosiłbym najpierw o zapoznanie się z tym:
http://www.motocykl.org/thundercat/forum/viewforum.php?f=14
I uzupełnienie miejscowości w profilu.
pzdr.


Ostatnio edytowano 2009-01-13 09:47:58 przez delta, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-01-13 09:20:53 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2008-12-31 21:43:53
Posty: 56
Lokalizacja: okolice Brodnicy
Powiem Ci ze w cbr "próbowałem" demontować na dole miałem imbusy 6 albo 8 (mm)nie pamiętam i po prostu te dołki na klucz były za małe i "zrywało " imbus.Nie znalazłem na to sposobu ;/ Chyba że spróbujesz migomatem przyspawać klucz na stałe i do tego przesłużkie.
A jesli tak nie da rady to moze pomysl o otwarciu schowka zobacz czy można jakoś pod wadzić kanapę i poszukaj przewodu który idzie od zamka do tego mechanizmu otwierającego i spróbuj za niego pociągnąc jakimś drucikiem równocześnie próbując zdemontować siedzenie. jak by to się udało to jesteś już w domu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-01-13 09:30:39 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2006-03-21 11:31:05
Posty: 164
Lokalizacja: świdnik/lublin
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: vfr 800 fi
miałem podobna sytuacje z kluczykiem
pomogło mocne zaparcie sie o klucz i agresywny ruch
za któryms razem puści
niestety na gwincie był klej


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-01-13 10:47:36 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2009-01-13 00:11:46
Posty: 14
Lokalizacja: Grudziądz
tyle, ze tam sa sruby z POZRYWANYMI glowkami, czyli nie mam jak wsadzic zadnego klucza. Te gorne mniejsze poszly bez problemu - punktaczkiem leciutko popukalismy i poszlo.

Zamek, ktory jest przy schowku mam wyjety, jednak w zakladzie dorabiania kluczy powiedzieli, ze zazwyczaj w baku i schowku sa prostsze zamki, ktore maja z 3 zapadki mniej, stacyjki sa bardziej rozbudowane...

kurcze ;/ dzisiaj znowy bede walczyl.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-01-13 15:10:43 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2008-09-07 15:50:31
Posty: 208
Lokalizacja: Radom/okolice
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: yzf600r
najlepszy był by migomat ale wiem że tam chyba się nie podejdzie (mało miejsca) to może spróbuj jakimś dobrym klejem dwuskładnikowym do metalu przykleić klucz.
klej kupisz w sklepie motoryzacyjnym lub z częściami do ciągników i maszyn rolniczych a może być np taki:
http://www.allegro.pl/item514067826_ste ... etalu.html
tylko pamiętaj żeby przykleić tak aby móc obracać o 360st bo możesz mieć problem z oderwaniem klucza


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-01-13 18:14:45 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2008-12-31 21:43:53
Posty: 56
Lokalizacja: okolice Brodnicy
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/715 ... baf8c.html Tak wyglądało to w cbr i tych dwóch zaznaczonych śrób nie można było odkręcić. I aby przyspawać musiał byś zdjąć cały przód ;/ co raczej mija sie z celem . Może lepiej zamiast tego skołuj jakom s przyczepkę do moto dopłać kolesiowi za dorobienie i tak niech zrobi jak jak u niego to zobacz może ktoś inny tak dorobi?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-01-13 23:48:26 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2009-01-13 00:11:46
Posty: 14
Lokalizacja: Grudziądz
i tak owiewki zdejmowalem do malowania.... takze odkrecilem polke i z polka pojde do dorobienia klucza...

sprawa zalatwiona. dzieki chlopaki za podpowiedzi :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-01-25 09:11:43 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2010-07-29 00:07:27
Posty: 11
Lokalizacja: Biłgoraj, Lubelskie
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: YZF 600R 98 i FZ1S
Witam nie znalazlem tematu o tym a nie chce nowego zakladac wiec sie dolacze. Bylem na Swieta w domu i po powrocie niemila sytuacja okazalo sie ze ktos chcial mi moto z garazu podprowadzic. :cry: Naszczescie amatorka 8) moto jeszcze stoi, kable przeciete od stacyjki, stacyjka srubokretem oraz mlotkiem traktowana i zniszczona caklowicie ale blokada nie puscila :mrgreen: ( tylko jak mowie amatorka bo nawet nie pomysleli ze aku nie bedzie w zimie w moto ) ale na szczescie udalo mi sie blokade odblokowac kluczykiem wiec jest dobrze. Czytalem troche i wiem ze te sruby co trzymaja stacyjke orginalnie maja konstrukcje taka ze w fabryce jak stacyjka jest przykrecana do polki to glowka sruby sie urywa i bez rozwiercania nie da rady tego wykrecic. Wiec kupilem uzywke razem z polka przykrecona juz fabrycznie. Musze to jakos wymienic ale nigdy tego nie robilem i moje pyania sa nastepujace:

1. Czy da rade gorna polke odkrecic bez wiekszych problemow? A mianowice czy da rade to robic gdy moto stoi na kolach czy konieczne jest podniesienie przodu?
2. I jak odkrece ta srube centralna gdzie jest glowka ramy to lozysko nie wypadnie?
3. Jak spowrotem bede zakrecal ta srube centralna to trzeba jakims specjalnym momentem dokrecac czy do oporu?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-01-25 10:20:09 
Legenda forum

Dołączył(a): 2011-02-15 15:47:22
Posty: 3830
Lokalizacja: 3miasto
Płeć: Pół człowiek pół muffin
Obecne moto: tiger 800
http://www.motocykl.org/viewtopic.php?f=21&t=12142&p=146006 <-- tu był poruszany temat wykręcenia stacyjki i ogólnie śrub bez głowek...

spaw chyab odkręcał półkę, napisz do niego PW.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-01-25 15:12:26 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2012-11-22 01:09:12
Posty: 63
Lokalizacja: Jędrzejów
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 512-120-906
Obecne moto: Transalp 650
Więc tak:
Ad.1
Tak, da radę bez większych problemów. Odkręcasz tą centralną nakrętkę kołpakową (klucz 27 albo 24 - nie pamiętam :P), następnie odkręcasz po bokach półki śruby trzymające lagi i półkę wyciągasz. Moto cały czas stoi sobie na kołach.
Ad.2
Ta nakrętka trzyma tylko górną półkę na swoim miejscu. Łożysko więc Ci nie wypadnie, nie masz się czym przejmować.
Ad.3
Wedle instrukcji należy tą nakrętkę dokręcić momentem 110Nm.

Ja zaniosłem stacyjkę razem z półką gościowy który przełożył mi bębenek i w sumie z dwóch zrobił jedną, dzięki czemu nie zmieniałem klucza. Te śruby samozrywalne naciął w poprzek tak, żeby móc je odkręcić płaskim śrubokrętem. (Próbowałem tego samego, ale nie miałem odpowiednich narzędzi i nie mogłem odkręcić. Są cholernie mocno przykręcone i chyba jeszcze Lock-tit'em podklejone). W każdym razie teraz stacyjka działa jak nowa :)

P.S.
Bardzo pomaga w zdjęciu półki uprzednie zdjęcie kierownicy - zapomniałem dopisać do pierwszej odp. :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org