Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2014-07-01 20:50:50 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2012-02-23 16:33:37
Posty: 376
Lokalizacja: 3miasto / Kołobrzeg
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: VFR 800 Vtec
Zrobił byś może fotkę jaki efekt osiągnąłeś?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Re: Zmiana zarowki
PostNapisane: 2014-07-01 20:50:50 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2014-07-03 15:42:51 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2014-05-12 11:38:31
Posty: 82
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha YZF 600 R
Jasne. Jak tylko go ściągnę do Wawy to zrobię w nocy jakieś foto swoich LEDów.
Efekt jest rzekłbym nieco lepszy od zwykłych żarówek, po prostu jest jaśniej.
Jakby ktoś potrzebował pomocy w rozbieraniu kota, do takiej wymiany to z chęcią pomogę - mam to za sobą.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-07-07 22:07:07 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2014-05-12 11:38:31
Posty: 82
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha YZF 600 R
Obiecane foto. Wiadomo, że nie oddaje to efektu na żywo.
Obrotomierz jest fajnie równo podświetlony, natomiast w prędkościomierzu jak widać (albo i nie) cyfry 20 i 240 są prześwietlone.
Zegary świecą na żółto pomimo LEDów. Tak więc wszystko zależy od tarcz. Mi się bardzo podobają seryjne dlatego zostawiłem.


Załączniki:
Komentarz: Obrotomierz
04072014612.jpg [857.5 KiB]
Pobrane 572 razy
Komentarz: Prędkościomierz
04072014611.jpg [845.42 KiB]
Pobrane 516 razy
Komentarz: Zegary
04072014610.jpg [861.94 KiB]
Pobrane 593 razy
Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-07-07 22:35:03 
Legenda forum

Dołączył(a): 2011-02-15 15:47:22
Posty: 3805
Lokalizacja: 3miasto
Płeć: Pół człowiek pół muffin
Obecne moto: tiger 800
potraktuj czymś typu papier ścierny te ledy pod obrotomierzem tam żeby lepiej rozszczepiały światło, to będziesz miał bardziej równomiernie rozłożone oświetlenie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-07-07 23:43:35 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2014-05-12 11:38:31
Posty: 82
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha YZF 600 R
Wydaje mi się, że pod obrotomierzem jest w miarę ok. Prędkościomierz taki nie zbyt równomiernie podświetlony trochę, ale to wina tarczy już trochę sfatygowanej i chyba żarówki, która oprócz dookólnego światła ma też diode na prost która świeci w 20 (na dole) i w 240 (na górze).


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-07-08 00:11:12 
Legenda forum

Dołączył(a): 2011-02-15 15:47:22
Posty: 3805
Lokalizacja: 3miasto
Płeć: Pół człowiek pół muffin
Obecne moto: tiger 800
o to mi chodziło. sorki. najlepiej zetrzyj troszkę led'a to będzie dawał mniej skupione światło.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-07-09 15:26:37 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2014-05-12 11:38:31
Posty: 82
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha YZF 600 R
A można go całkowicie wyciąć? Tego jednego na górze? To bym tak zrobił, jeśli nie wpłynie to na reszte diód. I niech świeci pozostałych 8 dookólnie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-07-10 10:33:37 
Legenda forum

Dołączył(a): 2011-02-15 15:47:22
Posty: 3805
Lokalizacja: 3miasto
Płeć: Pół człowiek pół muffin
Obecne moto: tiger 800
hm... to zależy. jeśli diodki sa podłączone równolegle to możesz wywalić. jeśli szeregowo (co by było głupie) to będziesz musiał zmostkować miejsce tej diody.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-07-10 16:26:21 
Moderator globalny

Dołączył(a): 2012-11-17 12:48:12
Posty: 478
Lokalizacja: Warszawa/ WZW
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 792076895
Obecne moto: Tcat
szeregowo to raczej wątpię - jedna spalona i żadna by nie świeciła?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-07-10 16:39:07 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2014-05-12 11:38:31
Posty: 82
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha YZF 600 R
No tak. Logiczne. Dzięki za wskazówki.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-07-19 22:50:40 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2014-03-01 15:50:26
Posty: 136
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Płeć: Mężczyzna
Zmieniłem tarcze kolor inny jest tylko podświetlenie nie jest pełne po wymianie żarówek na led


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-07-20 00:10:11 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2010-08-13 11:38:35
Posty: 962
Lokalizacja: Lublin
Płeć: Mężczyzna
Taki urok ledów, chyba tylko jeden rodzaj daje rozproszenie światła zbliżone do tego ze zwykłych żarówek (które też wcale nie podświetlają idealnie równo). Wszystkie inne świecą bardziej punktowo i zwykle wygląda to słabo.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-07-20 06:07:19 
Moderator globalny

Dołączył(a): 2012-04-20 21:21:46
Posty: 556
Lokalizacja: WWE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Galaxy S10 :P
Obecne moto: Kocio
Ledy są kiepskie jeśli zegar nie ma fabrycznych światłowzwodów :lol: które równomiernie rozprowadzają światło ale zawsze możecie sie pobawić w rozbiórkę zegarów i paski led :D . Mi tam kocie fabryczne oświetlenie odpowiada jest czytelne i nie klepie po oczach.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-07-20 20:49:33 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2014-05-12 11:38:31
Posty: 82
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha YZF 600 R
Popieram. I przede wszystkim jest oryginał. Po za tym zawsze filmiki z Thundercatem w roli głównej i kamerą onboard z baku budziły we mnie dreszcz emocji.
Uważam, że seryjne zegary w kocie są prze-kozackie. Czytelne, proste i gęsto usiane cyframi, szybko połykanymi przez wskazówkę prędkościomierza.
I ta magiczna 300-setka na końcu, którą bezskutecznie wszyscy próbujemy dogonić ;)
Swoją drogą, ten efekt, który osiągnąłem przy użyciu LEDów (i wyłącznie w celu rozjaśnienia zegarów) wydaje mi się w zupełności wystarczający.
I jakby ściąć te górne ledy świecące na wprost w tarcze, naprawdę byłyby równomiernie oświetlone. Przy czym wystarczy to zrobić w prędkościomierzu,
gdzie żarówki celują w cyfry. W obrotomierzu celują one w czarne pole, dlatego podświetlenie wyszło tutaj bardziej równomierne, co widać na zdjęciach.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-10-17 17:35:02 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2014-05-12 11:38:31
Posty: 82
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha YZF 600 R
Cześć, wracam na chwile do starego tematu, może moje motto przyda się potomnym :)
W najbliższych dniach planuje powrót do oryginalnych starych żarówek banieczkowych.
- Dlaczego?
Patent ze spiłowanym ledem na szczycie żarówki sprawił, że po jakimś czasie zaczęły przerywać też inne.
Ale tak czy inaczej po wielu manewrach ostatecznie stwierdzam, że oryginalne żarówki jak i tarcze - to najlepszy duet.
- Dlaczego?
Ponieważ LEDy dają punktowe światło, mimo że nieco mocniejsze. A po przepuszczeniu przez tarcze nadal jest ono żółte (taki urok tych tarcz).
We wszystkich innych kombinacjach zawsze wychodzą jakieś mankamenty i coś nie pasuje.
Dla zamiłowanych fanów tuningu ze sporą ilością czasu polecam kompleksową wymianę tarcz, żarówek ale i zrobienie instalacji oświetlenia według wielu porad znajdujących się na tym forum. Wśród nich są patenty z taśmami ledowymi, odbłyśnikiem z folii aluminiowej itd. Można poszperać na forum.
Pozdrawiam :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org