Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2014-06-10 03:03:51 
Niemowlak

Dołączył(a): 2014-04-22 02:02:57
Posty: 40
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: YZF 600R 2001
Nigdy by mi nie przyszło do głowy przykręcić odwrotnie koła w rowerze, o motocyklu nawet nie wspominając... :shock: :shock: :shock:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-06-10 03:03:51 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2014-07-05 13:57:58 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2010-07-03 14:53:59
Posty: 192
Lokalizacja: Jaworzno woj.śląskie
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 506 089 307
Obecne moto: r6 2002 i r6 2006
Ale oburzenie tu zapanowało heh ja tu nikogo nie namawiam od 2009 roku tak jeździłem,dokręcałem nakrętkę momentem 110nm kluczem dynamometrycznym, nie tworze tu także nowych podstaw konstrukcji ale np w Yamahah R1 i R6 nakrętki są po prawej stronie w Hondach CBR też a przecież te motocykle są bardziej narażone na większe obciążenia niż T-cat. Jeśli się przyjrzeć to nie widać reguły w GSXR 1000 z 2001 nakrętka jest po lewej zaś w rocznikach od 2006 jest po prawej a koła im się kręcą w te same strony bo przecież ten z 2006 roku nie jeździ tyłem;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-07-07 07:42:15 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2013-02-04 15:11:08
Posty: 438
Lokalizacja: Łódź
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS600
Nie oburzenie, tylko to jest po prostu niebezpieczne. Powód Twojej przeróbki jest jak dla mnie zupełnie od czapy, więc po co tak ryzykować?
Zauważ, że w motocyklach w których nakrętka jest po prawej stronie wał jest blokowany, tj np w R6 jest wycięcie na wałku które pasuje do napinacza i nie pozwala na obrót.
Zauważ też, że w motocyklach torowych prawie wszystkie śruby (a na 99% te często odkręcane jak od osi kół i hamulce) zabezpiecza się dodatkowo drutem przed odkręceniem.
Nie neguje przeróbek tylko trzeba je robić myśląc o konsekwencjach, a nie dlatego, że tak pasuje.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-07-07 23:28:32 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2010-07-03 14:53:59
Posty: 192
Lokalizacja: Jaworzno woj.śląskie
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 506 089 307
Obecne moto: r6 2002 i r6 2006
No ale w kocie na wahaczu masz blachę z blokadą w którą wchodzi oś i też zapobiega obrotowi.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org