Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2014-06-02 10:39:18 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2013-12-08 22:22:34
Posty: 118
Lokalizacja: Kraków
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Thundercat 2000r.
Zauważyłem że kot ma krzywą kierownicę, trzeba tylko rozkodować która jest wykrzywiona. Ktoś może zerknąć może u siebie? Kierownica na foto doszłą do ogranicznika i z lewej jest 2-3 cm od baku, z prawej 5-6 cm.


Załączniki:
IMG_20140602_091229.jpg [567.62 KiB]
Pobrane 518 razy
IMG_20140602_091221.jpg [580.13 KiB]
Pobrane 495 razy
Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-06-02 10:39:18 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2014-06-02 10:53:49 
Moderator globalny

Dołączył(a): 2012-11-17 12:48:12
Posty: 478
Lokalizacja: Warszawa/ WZW
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 792076895
Obecne moto: Tcat
u mnie jest po jakieś 2-3 cm z obu stron, czyli prawa strona ma większą odległość do baku niż powinna.. a z ogranicznikami nikt nic nie kombinował? Albo półka jest skrzywiona?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-06-02 10:57:43 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2013-12-08 22:22:34
Posty: 118
Lokalizacja: Kraków
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Thundercat 2000r.
No właśnie półka nie jest raczej krzywa a przynajmniej na taką nie wygląda. Już myślałem że to lewa jest krzywa bo między kierownicą a bakiem mieszczę ledwie kciuk. Chyba będę musiał dla pewności porównać z innym aby nie kupować bez sensu prostej kierownicy..


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-06-02 13:20:40 
Niemowlak

Dołączył(a): 2011-09-19 09:38:40
Posty: 29
Lokalizacja: Głogów
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: YZF600R
Ja to widzę że prawa jest do zewnątrz krzywa (banan) ale ja mam astygmatyzm. :shock:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-06-03 08:08:12 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2011-07-21 12:56:07
Posty: 232
Lokalizacja: Rybnik
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: YZF 600R
Wykrecasz lewa i prawa - odkrecasz osprzet - na stol i turlamy :) tak najlatwiej sprawdzic czy i ktora jest krzywa.
Pod warunkiem ze gorna polke masz prosta i jest prosto wszystko z lagami wlacznie skrecone


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-06-03 08:46:18 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2010-08-13 11:38:35
Posty: 962
Lokalizacja: Lublin
Płeć: Mężczyzna
lelek napisał(a):
Wykrecasz lewa i prawa - odkrecasz osprzet - na stol i turlamy :)

Popieram, chwila zabawy z tym jest, ale tak będzie najskuteczniej.

hajdass U mnie raczej jest bliżej tego co z lewej, bo przy max skręcie nie bardzo da się ręke na kierze trzymać- bak przeszkadza


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-07-15 13:23:14 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2014-05-12 11:38:31
Posty: 82
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha YZF 600 R
No ja u siebie też mam dość ciasno. Miałem identyczną sytuację jak Ty kolego, z tym że u mnie lewy drążek dobijał do baku. Lewa rączka kierownicy była skrzywiona, bo motocykl oparł się o glebę lewą stroną. Po wymianie lewego drążka mam taką sytuację jak u Ciebie. Czyli lewa strona 2 cm (przy ciężarku), prawa 4 cm. Z tym, że u mnie ogranicznik z prawej strony jest lekko naruszony. W zasadzie nawet jakby sam lakier ogranicznika. Pewnie po tej glebie. Wydaje mi się, że kierownice w sporcie raczej trudno jest wygiąć w drugą stronę, bo przy upadku zazwyczaj powinna się ona chować do baku. Ja bym specjalnie się tym nie przejmował. Ale jeśli Cię to dręczy, to rozkręć kierownice i zobacz czy są proste obie i dobrze poskręcaj (chociaż drążek w otwór nie może wejść inaczej, bo jest tam specjalny frez).
Żeby wyjąć drążek musisz:
- odkręcić ciężarki kierownicy (złap mocno ręką i odkręć - sa bez śruby, mają własny gwint)
- zdejmij manetki (mocno ściągnij, jak nie będą chciały zejść to podważ trochę i jakieś WD40 daj na drążek)
- poodkręcaj przełączniki i klamki
- odkręć od strony zegarów śrubę trzymającą drążek
Na oko możesz nie zobaczyć różnicy. Najlepiej było by chociażby przeturlać po stole.
Powodzenia.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-07-16 08:52:39 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2011-07-21 12:56:07
Posty: 232
Lokalizacja: Rybnik
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: YZF 600R
setap napisał(a):
Żeby wyjąć drążek musisz:
- odkręcić ciężarki kierownicy (złap mocno ręką i odkręć - sa bez śruby, mają własny gwint)

sa na imbusa - jak nie dasz rady reka to klucz i jazda ....


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-07-16 14:10:46 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2014-05-12 11:38:31
Posty: 82
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha YZF 600 R
A tego nie wiedziałem. Ile to się człowiek tutaj za każdym razem uczy :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org