Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2014-10-30 17:11:58 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2010-11-02 23:00:47
Posty: 121
Lokalizacja: KCH / KRK
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yzf 600R
Witam.
Przed historią z dawnym silnikiem miałem moto u mechanika, wyczyścił gaźniki, synchro i wszystko okej do czasu obrotów silnika przy hamowaniu.
Tzn., jadąc z prędkością np. 80 km/h dojeżdżam do świateł i redukuje biegi; obroty spadają do pułapu 4-3tyś i się w tym czasie utrzymują, a powinny spadać łagodnie do 1.3 tyś
Tak samo jadąc rozpędzony 70 km/h i hamując do 0 ze wciśniętym sprzęgłem, silnik utrzymuje obroty do 3-4 tyś mimo ze już stoję, dopiero po czasie spadają.


Dodam jeszcze, że kiedyś inny mechanik mi wywalił te wkładki białe do airboxa tłumacząc, że to blokowało powietrze.
One powinny być czy rzeczywiście zbędne ? Mimo po demontażu ich wtedy obroty były okej.

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-10-30 17:11:58 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2014-10-30 19:00:28 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2011-10-07 22:52:01
Posty: 205
Lokalizacja: Żywiec/Kraków
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 694 667 723
Obecne moto: YZF600R
odpowiedzią jest lewe powietrze. Może Ci się zużyły króćce ssące albo masz gdzieś nieszczelność... Taka moją opinia. Co za białe Ci wyrzucił bo nie czaje?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-10-30 20:39:28 
Moderator globalny

Dołączył(a): 2012-04-20 21:21:46
Posty: 556
Lokalizacja: WWE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Galaxy S10 :P
Obecne moto: Kocio
pawlikgawlik napisał(a):
Co za białe Ci wyrzucił bo nie czaje?

Takie białe rurki - łączniki między gumą a wejściem do airboxa "


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-10-30 21:46:31 
Wesoły Grzybiarz

Dołączył(a): 2012-02-13 22:51:28
Posty: 987
Lokalizacja: WCI
Płeć: Mężczyzna
Telefon: ma ten kto powinien
Obecne moto: ZX636R 04
Złe poziomy na pływakach wg mnie. Prawdopodobnie również zły skład mieszanki.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-10-31 07:00:15 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2010-11-02 23:00:47
Posty: 121
Lokalizacja: KCH / KRK
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yzf 600R
Dzieki za rady :)
Pawilik i lewe powietrze by dawalo w tylek na 4-3 tys obrotach, a na innych by bylo okej?

Te biale to wkladki plastikowe do airboxa, bez tego motocykl chodzil normalnie. Tylko po kolejnym mechaniku (partaczu) zaczely sie ogolnie jaja z obrotami.

Pozdr


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-10-31 14:45:29 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2011-07-21 12:56:07
Posty: 232
Lokalizacja: Rybnik
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: YZF 600R
Czy to sie dzieje tylko przy hamowaniu ? w sensie ze motor byl w ruchu (czytaj ze powietrze wpadalo przez aitboxy itd ) czy na postoju tez sie tak dzieje ??? pytam bo ostatnio byl podobny temat i okazalo sie ze linka gazu sie przecierala i sie na chwile zawieszala .


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-10-31 18:46:01 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2010-11-02 23:00:47
Posty: 121
Lokalizacja: KCH / KRK
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yzf 600R
Tak, to się dzieje tylko przy hamowaniu.
Na postoju mogę gazować i wraca normalnie.
Co do linki to właśnie dzisiaj ujrzałem przy gaźnikach że 1 drucik odstaje w niej, więc zaczyna się powoli rozstrzępiać.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-10-31 20:42:31 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
Ubogo :mrgreen:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-11-10 00:14:58 
Moderator globalny

Dołączył(a): 2012-04-20 21:21:46
Posty: 556
Lokalizacja: WWE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Galaxy S10 :P
Obecne moto: Kocio
Sprawdź króćce ssące na bank są popękane


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-11-10 16:36:55 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2010-11-02 23:00:47
Posty: 121
Lokalizacja: KCH / KRK
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yzf 600R
Problem rozwiązany.
Wymieniłem tą ubogą linkę gazu i zrobiło robote.
Dzięki, temat można zamknąć. Może się komuś przyda. Pozdro


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-01-06 12:31:37 
Niemowlak

Dołączył(a): 2013-06-24 21:33:23
Posty: 27
Lokalizacja: Gliwice
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha Thundercat
Ja miałem podobne objawy to okazało się że pływak w jednym z gaźników się zawiesił. Ale dobrze że problem został rozwiązany.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-01-29 01:40:11 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2012-02-23 16:33:37
Posty: 376
Lokalizacja: 3miasto / Kołobrzeg
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: VFR 800 Vtec
W przypadku króćców problem występował by nie tylko przy hamowaniu. Przy pracy w czasie postoju również były by problemy z utrzymaniem właściwych obrotów: uboga mieszanka->silnik gaśnie, bogata mieszanka->obroty opadają bardzo wolno; i nie dałoby rady znaleźć między tym optymalnej mieszanki by silnik pracował prawidłowo.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-02-11 15:08:14 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2015-02-11 00:19:08
Posty: 12
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: YZF-600R Thundercat
Miałem podobną sytuację w Grzmotokocie. W moim przypadku problem polegał na tym, że przed kupnem motocykl długo stał i cały "szlam" był na jednej stronie gaźników- czyli na przechylonej części. Gaźniki były całe zawalone. Po wizycie u mechaniora-Synchronizacja i czyszczenie rozwiązało usterkę.

Pozdrawiam:)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-02-26 00:42:27 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2014-05-12 11:38:31
Posty: 82
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha YZF 600 R
Ten sam problem Panowie u mnie. Oddałem kota do mechanika na czyszcenie regulacje i synchro gaźników.
Wnioskując po wcześniejszych postach - powinno pomóc.
Dziękuje.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
cron
Administracja forum: admin@motocykl.org