Dołączył(a): 2009-03-26 20:20:53 Posty: 483 Lokalizacja: Łódź
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: BMW S1000XR
|
Haj, Jako, że przerabiałem lampki na bi-xenon, chciałbym Wam polecić osobę, która wykonała dla mnie usługę przeróbki (mam nadzieję, że nie zostanie to potraktowane jako reklama, a polecenie ;)) Tematem zajmuje się Oskar, kontakt: omasnicki@tlen.pl ; 606-600-869 - Olsztyn. kolega Oskar zajmuję się generalnie szeroko pojętymi przeróbkami lamp samochodowych jak i oczywiście motocyklowych. Ceny przeróbek? Lampa z dwoma soczewkami ok 800zł za komplet, z jedną soczewką ok 550zł. Cena zawiera palniki, przetwornice, ringi, przetwornice do ringów itd. Wszystko gotowe do podłączenia pod oryginalną instalację motocykla. Nie trzeba nic dokupować. A co do cen lamp samochodowych to już ustalane indywidualnie. jak prezentują się przeróbki? kilka przykładów poniżej, łącznie z moją kawą.
http://jaquzie.republika.pl/kawalight.jpg http://imageshack.com/a/img13/8678/tjzp.jpg http://imageshack.com/a/img809/3061/hy73.jpg http://imageshack.com/a/img856/4752/6kvx.jpg http://imageshack.com/a/img571/153/4bm2.jpg
Kontakt z kolegą jest znakomity - tłumaczy, pyta, nie zostawia tematu bez odpowiedzi. Czasowo - na swoje lampy czekałem około tygodnia (licząc od wysyłki kurierem, do otrzymania paczki powrotnej). Kilka dodatkowych informacji od Oskara: - W lampy motocyklowe wstawiam specjalne soczewki, które się tam mieszczą, samochodowe niestety są za duże, natomiast te które wstawiam naprawdę bardzo ładnie i szeroko świecą. Granica światłocienia ostra, odcięcie krótkie pionowe. - Homologacja, hm.. Szczerze mówiąc to po każdej ingerencji w lampę traci się homologację, natomiast z doświadczenia wiem, że nie ma problemów z przeglądami czy policją (ale to wiadomo, zależy od funkcjonariusza). Soczewki mają tą zaletę że jak są dobrze ustawione nie mają prawa oślepiać (mówię tu o ustawieniu góra dół). Poza tym wszystko jest zrobione na tyle profesjonalnie, że wygląda jak fabryka więc nie ma się do czego przyczepić - Regulacja pozostaje fabryczna, ponieważ soczewki montowane są do odbłyśnika. - każdy komplet jest przygotowany pod fabryczną instalację motocykla, więc nic a nic nie trzeba przerabiać, nie ma mowy o lutowaniu kabelków czy coś z tych rzeczy. Jedynie co trzeba zrobić to przykręcić lampę, zamocować przetwornice i włożyć wtyczki - Istnieje też możliwość zrobienia takich soczewek, żeby wyglądało to maxymalnie fabrycznie, czyli bez żadnych ringów itp. a kolor palników 4300K (czyli standardowy kolor oświetlenia xenonowego). Ale i istnieje możliwość różnych kombinacji z np. Devil Eye's (podświetlenie wnętrza soczewek na czerwono lub na inny kolor), dodatkowe oświetlenia Led'owe podpięte pod oryginalne postojówki czy na osobnych włącznikach, ilość możliwości jest nieograniczona, przepraszam, to znaczy ogranicza mnie przy budowie takich lamp inwencja twórcza klienta no i moja Jak coś, pisać, dzwonić, kontaktować się, a z mojej strony, patrząc na efekt finalny, nie pozostaje mi nic innego, jak polecić kolegę z Olsztyna. Pzdr. Jaquz
|
|