Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 47 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-04-27 16:23:45 
Legenda forum

Dołączył(a): 2008-04-10 22:54:31
Posty: 4037
Lokalizacja: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Czarny
Obecne moto: YZF 600R
Moze mu rozwalilo pol tlumika :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re:
PostNapisane: 2009-04-27 16:23:45 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

 Tytuł:
PostNapisane: 2009-04-27 20:56:20 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2009-02-16 18:28:24
Posty: 66
Lokalizacja: Tarnów/Piwniczna
hehe nie to nie dziurka od odprowadzania skroplonej wody , tylko wydmuchalo mi pod spodem gdzie zbiegaja sie obie rury , pod podwoziem ze tak powiem, ale juz dziura zaspawana :) i obroty wrocily do normy


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-04-27 21:12:59 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2009-02-06 22:07:49
Posty: 649
Lokalizacja: Tarnów
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha R1 RN12
to spoko... jak bedziesz w Trn to Ci dam paste uszczelniającą tlumiki BOSALA zebys sobie jeszcze uszczelnił wydech :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-10-11 11:51:57 
Niemowlak

Dołączył(a): 2009-10-11 10:02:30
Posty: 28
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Panowie jak juz mowa o obrotach to ja mam taki problem, że jak na biegu jałowym odkręce manetke np do 8 tys. to obroty spadają równo do 3 tys., a od 3 tysiecy w dół już jakby wolniej. Wskazówka na 3 tys jakby lekko przystanie a potem schodzi. Co to może być?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-10-11 12:53:11 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2007-12-29 01:27:59
Posty: 540
Lokalizacja: Skierniewice/w-wa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: GSX-R 750 K5
Regulacja, lub synchro gaźników do zrobienia i tyle :wink:
Lepiej chyba na wiosnę zrobić jak będą temperatury trochę bardziej zbliżone do letnich.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-10-11 15:09:59 
Niemowlak

Dołączył(a): 2009-10-11 10:02:30
Posty: 28
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Wielki dzięki:) no też myślałem zeby na wiosne sie za to zabrać jak wymienie wszystkie filtry i płyny.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-10-11 17:06:20 
Ptachuu, zajrzyj na pierwszą stronę tematu :D może pokrętło od obrotów jałowych jak u innych pomoże. A jeśli nic to polecam spróbować 98 dobrej zalać - też często pomaga, potem to już Domela sugestie. pozdro


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-10-11 19:03:36 
Niemowlak

Dołączył(a): 2009-10-11 10:02:30
Posty: 28
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Kręciłem już tym pokrętłem od obrotów :P ale nic dalej jest to samo. Jak mówisz zeby 98 zalac to sprobuje. A jak faktycznie nic to nie da to dam go do serwisu na wiosne, bo synchronów raczej sam nie zrobie :lol:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-10-11 23:38:35 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
98 poprawi tylko kulturę pracy ale nadal zostania Ci brak synchronizacji pracy i zaciąganej mieszanki.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-10-12 10:24:57 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2009-04-28 10:19:35
Posty: 653
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 603873840
Obecne moto: Thundercat
Ptachuu napisał(a):
Panowie jak juz mowa o obrotach to ja mam taki problem, że jak na biegu jałowym odkręce manetke np do 8 tys. to obroty spadają równo do 3 tys., a od 3 tysiecy w dół już jakby wolniej. Wskazówka na 3 tys jakby lekko przystanie a potem schodzi. Co to może być?


cytat z Patricka Burnsa:
If, when you release the throttle, the revs hang up a
few hundred rpm above idle speed, then drop to idle, the idle mixture is probably a bit too lean.
Turn the fuel screws out. Use a minimum of half turn increments

If, when you release the throttle, the revs drop below idle speed
then pick up, the idle mixture is probably a little bit too rich. Turn the fuel screws in. In
extremely rich cases the engine will die after revving the bike and releasing the throttle

czyli po Polsku, jeśli obroty się zawieszają to jest za ubogo, co robić:
wykręcić o pół obrotu wkręt regulacji mieszanki, oczywiście jeśli poziom paliwa jest ok.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-10-12 16:16:04 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2009-04-28 10:19:35
Posty: 653
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 603873840
Obecne moto: Thundercat
Wojt@s napisał(a):
98 poprawi tylko kulturę pracy ale nadal zostania Ci brak synchronizacji pracy i zaciąganej mieszanki.


ile powinny mieć pływaki od krawędzi aby uzyskać te serwisowe 11,5-12,5mm mierzone na zewnątrz ? sprawdzałem rurką igielitową, ale jakieś bzdury mi pokazywało i za każdym pomiarem inaczej...

może w Haynesie jest opisana metoda na suwmiarkę i pływaczek z podanymi milimetrami ? Niestety brak u mnie tej książki a internetowy pdf jest niekompletny.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-10-12 17:15:36 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
Luterq w haynesie ani w autodacie nie ma bo mam wszystkie książki. Jedyna metoda rurka poza układem.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-10-13 00:58:50 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2009-04-28 10:19:35
Posty: 653
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 603873840
Obecne moto: Thundercat
Wojt@s napisał(a):
Luterq w haynesie ani w autodacie nie ma bo mam wszystkie książki. Jedyna metoda rurka poza układem.


no to już sprawdziłem, dla poziomu ok 12,5mm, pływak musi być na wysokości 16,2mm delikatnie tylko muskając bolec zaworu.

sprawdziłem instrukcję kawasaki zzr600 z 98 r gdzie też siedzą keihin cvkd36 i tam zalecają 11mm +-2mm, ja na wszelki wypadek zrobiłem z dokładnością 0,5 mm między gaźnikami i 12,5 mm. Ekonomia i jeszcze raz ekonomia :wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-10-13 09:59:52 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
A jak sprawdzałeś te 16,2?? gaźnik odwrócony, stoi poziomo na pokrywce plastikowej od przepustnicy, pomierzyłeś krawędz skrajną pływaka do krawędzi komory?? Tak się pytam bo niektórzy różnie to mierzą.

Faktycznie w kawie są keihiny a według mojej książki w zzr600 są inne dysze paliwa, dlatego poziom może być mniejszy.

12,5 to ustawiłeś poza układem czy mierząc pływak??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-10-13 13:12:39 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2009-04-28 10:19:35
Posty: 653
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 603873840
Obecne moto: Thundercat
16,2 gaźnik odwrócony i pochylałem go na siebie, aż pływaki przestaną wywierać nacisk na bolce zaworów lekko je jedynie dotykając.

wzorowałem się na instrukcji ze strony factorypro
http://www.factorypro.com/tech_tuning_p ... edure.html

regulując w ten sposób można uzyskać dość dużą dokładność, przy okazji sprawie sobie kiedyś szklaną rurkę i sprawdzę poziom na zewnątrz, na igielitowej rurce dokładność i powtarzalność pomiarów była mocno dyskusyjna. Może yamaha i inne firmy zdecydowała się w ten sposób mierzyć poziom z uwagi na różną wyporność pływaków ? chcę to sprawdzić.

jak tak dalej pójdzie to zacznę zawodowo trudnić się czyszczeniem i tuningiem gaźników. Po tym jak spędziłem przy nich cały dzień, nie wierzę już w serwisowe czyszczenie za 280zł które pewnie wygląda jak psiknięcie carburator cleanera i przedmuchanie main jeta. A potem tekst który osobiście usłyszałem od serwisanta "sportowe sześć setki tak mają że jadą dopiero od 4 tysięcy" dziwne, że jak osobiście wyczyściłem gaźniki to mogę teraz ruszyć bez gazu i toczyć się bez gazu na 1tyś obr co wcześniej było niewykonalne.

jeszcze jedną ciekawą rzecz zauważyłem, która może powodować poszarpanie wykresu mocy, zastawka podnoszona przez membranę, od strony przepustnicy jest wytarta i plastik w miejscach styku jest zmatowiony, ślizga się ciężko w porównaniu z normalnym, przy otwartej przepustnicy, ssanie powietrza może tę zastawkę dociskać i blokować, powodując skokowe otwieranie. Na razie posmarowałem je olejem silikonowym i wytarłem do sucha, zobaczymy jak będzie.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 47 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org