Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Iglica
PostNapisane: 2015-04-10 22:19:38 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2014-03-01 15:50:26
Posty: 136
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Płeć: Mężczyzna
Jak zmiejsza się dawkowanie paliwa w Kocie??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Iglica
PostNapisane: 2015-04-10 22:19:38 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

 Tytuł: Re: Iglica
PostNapisane: 2015-04-11 00:59:27 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2009-04-28 10:19:35
Posty: 653
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 603873840
Obecne moto: Thundercat
na fabrycznej iglicy raczej trudne do wykonania, brak jest żłobień a do tego jest płaska z góry, więc wsadzenie podkładek między iglicę a sprężynę też będzie kłopotliwe.
Napisz co chcesz zrobić, w jakim celu, na jakich obrotach to może coś się poradzi.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Iglica
PostNapisane: 2015-04-11 11:37:18 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2014-03-01 15:50:26
Posty: 136
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Płeć: Mężczyzna
Chodzi mi o zmniejszenie spalania pali mi 8-9 l na 100 km
Byłem u mechanika i powiedział mi że regulacja zaworów nic tu nie zmieni synchro tez bo bike chodzi ok.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Iglica
PostNapisane: 2015-04-11 17:57:54 
Wesoły Grzybiarz

Dołączył(a): 2012-02-13 22:51:28
Posty: 987
Lokalizacja: WCI
Płeć: Mężczyzna
Telefon: ma ten kto powinien
Obecne moto: ZX636R 04
Sprawdź hamulce, łożyska w kołach i napęd. Potem daj gaźniki do czyszczenia i regulacji - ale wszystko to jeśli masz seryjne przełożenia. Jeśli masz więcej zębów z tyłu - lub mniej z przodu - to niestety - krótsze biegi - wyższe obroty i masz spalanie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Iglica
PostNapisane: 2015-04-13 13:00:35 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2009-04-28 10:19:35
Posty: 653
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 603873840
Obecne moto: Thundercat
Tak jak miąchał napisał, najłatwiej sprawdzić opory, może przedni zacisk już się blokuje i trzyma, kiedy był regenerowany ?
łożyska z tyłu to w kole a szczególnie to na zębatce szybko leci,
sprawdź luz sprzęgła na deklu, może się nie wysprzęgla do końca i trochę ślizga,
ciśnienie w oponach,

potem mechanika
wykręć i sprawdź świece, jeśli nie są okopcone tylko jasne lub "kawa z mlekiem" i wszystkie identycznie to raczej nie jest problem z gaźnikiem a ze stylem jazdy :D
filtr powietrza,
zmierzyć ciśnienie sprężania,

no i na koniec styl jazdy,
nie jeździć na ssaniu cały dzień
nie kręcić do odciny na każdych światłach, unikać zbędnych hamowań itp.
jeździć na 6-ce a nie 3-ce i ogólnie ecodriving :lol:


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org