Forum Motocykli Yamaha
https://www.motocykl.org/

dziwna dziura przy 5.5 tys obrotow.
https://www.motocykl.org/viewtopic.php?f=2&t=20054
Strona 2 z 2

Autor:  michas_m6 [ 2016-06-26 22:27:11 ]
Tytuł:  Re: dziwna dziura przy 5.5 tys obrotow.

Z tym że nie pracuje mi plynnie to chodzi o klamke hamulca. Naciskam ja i czasem tak wpadnie po prostu.

Autor:  Siojek [ 2016-06-27 08:58:06 ]
Tytuł:  Re: dziwna dziura przy 5.5 tys obrotow.

Drgania przy hamowaniu to prawdopodobnie krzywa tarcza, wpadająca klamka to raczej zapowietrzony układ no i koniecznie sprawdź zaciski bo ta tarcza bez powodu sie nie przegrzewa. Kiedy płyn hamulcowy wymieniałeś?

Autor:  cezary1808 [ 2016-06-27 10:38:22 ]
Tytuł:  Re: dziwna dziura przy 5.5 tys obrotow.

tak jak kolega Siojek napisał - tarcza delikatnie krzywa i będą drgania podczas hamowania, zaciski też koniecznie rozebrać, sprawdzić stan, wyczyścić i naprawić :) płyn też wymień, nie zaszkodzi tylko pomóc może.

Autor:  michas_m6 [ 2016-06-27 14:55:26 ]
Tytuł:  Re: dziwna dziura przy 5.5 tys obrotow.

Płyn wymieniłem, zacząłem od tego właśnie bo koszt nie duży i roboty mało. Orietuje się ktoś gdzie w miarę i tanio kupie tarcze? Używek chyba się nie opłaca co?

Autor:  Nav [ 2016-06-27 16:10:23 ]
Tytuł:  Re: dziwna dziura przy 5.5 tys obrotow.

Ja kupiłem używki do GPZ rok temu i w sumie nie żałuję. Ale musiałem najpierw dostać gwarancje od sprzedawcy, że są proste - w przeciwnym wypadku do zwrotu. I były w miarę grube, na kilka dobrych sezonów.

Autor:  Nemmo [ 2016-06-27 18:01:32 ]
Tytuł:  Re: dziwna dziura przy 5.5 tys obrotow.

Do kota używki udało mi się dostać chyba za 320 zł - idealne proste i w bdb stanie. Nowe oryginalne w ASO to 2-3 lata temu był koszt rzędu 1400 zł za komplet. Ewentualnie jako alternatywę masz kpl. nowych chinoli za kilka stówek (nie pamiętam ile dokładnie).
Są też machery co prostują tarcze i z tego co słyszałem robią to bardzo skutecznie ale nie orientuje się w szczegółach.

Autor:  Nav [ 2016-06-27 20:34:51 ]
Tytuł:  Re: dziwna dziura przy 5.5 tys obrotow.

Rok temu gadałem z typkiem co dużo po torze lata w Poznaniu i mówi, że on kupuje chińskie tarcze bo co prawda szybciej się zużywają, ale i tak bardziej się opłaca je kupować niż ori. I skuteczność hamowania praktycznie bez różnicy.

Autor:  michas_m6 [ 2016-06-28 19:21:37 ]
Tytuł:  Re: dziwna dziura przy 5.5 tys obrotow.

A gdzie takie chinczyki można kupić?

Autor:  Nav [ 2016-06-29 14:18:38 ]
Tytuł:  Re: dziwna dziura przy 5.5 tys obrotow.

Widzę, że na ebayu tego sporo jest. Na Allegro, olx pustki, tylko używki.

Autor:  michas_m6 [ 2016-07-18 20:56:44 ]
Tytuł:  Re: dziwna dziura przy 5.5 tys obrotow.

Witam. Problem wpadajacej dziwnie klamki znikł po wymianie pompy hamulca. I drgania też zmalały Ale nie do końca. Tyle że to już mało denerwujące. Jeszcze muszę ogarnąć tą dziwną dziure, ostatnio zauważyłem że na rozgrzanym moto ta "dziura" jest bardziej odczuwalna. Może to jakaś podpowiedz będzie dla bardziej obeznanych, dlaczego ona wogole jest. Świece też chyba wymianie bo widać że nowe to one nie sa. Jakiej firmy świece polecacie?

Autor:  michas_m6 [ 2016-07-31 22:12:55 ]
Tytuł:  Re: dziwna dziura przy 5.5 tys obrotow.

Witam ponownie. Wymieniłem zestaw naprawczy w zaciskach i problem znikł całkowicie, także na szczęście nie były to krzywe tarcze. Teraz zostaje problem z tą dziura może w weekend uda się coś wymodzic.

Autor:  Nav [ 2016-08-03 21:54:09 ]
Tytuł:  Re: dziwna dziura przy 5.5 tys obrotow.

2 miesiące mijają, zróbże te gaźniki u kogoś kto ogarnia temat ;)

No i gratuluję załatwienia sprawy z hamulcami. Ciekawią mnie te drgania na kierownicy. Kiedy są równomierne z obrotami koła to to chyba zawsze są krzywe tarcze i taki problem przerabiałem. Twoje drgania musiały być nieco inne.

Autor:  michas_m6 [ 2016-08-10 20:22:49 ]
Tytuł:  Re: dziwna dziura przy 5.5 tys obrotow.

Szczęśliwie okazało się ze to nie tarcze. Narazie nawet nie mam kiedy ogarnąć gaznikow. Może za 2 tygodnie uda się coś wymajstrować;-)

Autor:  dareckij16 [ 2017-03-25 12:18:16 ]
Tytuł:  Re: dziwna dziura przy 5.5 tys obrotow.

Silnik Cata bardzo liniowo oddaje moc i nie ma prawa być żadnej dziury szczególnie po osiągnięciu temperatury optymalnej. Zastosowane gaźniki są bardzo zaawansowane i pracują praktycznie perfekcyjnie. Użytkownik nie ma prawa odczuć różnicy między wtryskiem a gaźnikiem. Dłubanie przy gaźnikach to dość skomplikowane zajęcie należy bardzo uważać komu się to oddaje do roboty. Wystarczy że w jednym gaźniku jeden mały kanalik powietrzny będzie nie domagał lub na o-ring będzie mikroskopijna nieszczelność nie mówiąc już o przytkanej dyszy, silnik zupełnie traci swoją charakterystykę. Nie perfekcyjnie przeprowadzony sarwis gaznika moze sprawic ,że nerwowo oddaje moc ,źle odpala ,

Wysłane z mojego SM-J320FN przy użyciu Tapatalka

Strona 2 z 2 Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/