Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2006-07-08 14:44:40 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2006-07-06 12:04:32
Posty: 2
moze da sie zawieszenie obniżyc?

mam 166 cm wzrostu i boje sie ze nie bede dosięgał do ziemi

obniżal ktos swojego Tcata??


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2006-07-08 14:44:40 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714

 Tytuł:
PostNapisane: 2006-07-09 13:50:56 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2006-03-21 11:31:05
Posty: 164
Lokalizacja: świdnik/lublin
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: vfr 800 fi
mam tyle samo wzrostu i daje rade


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2006-07-10 06:16:35 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2006-07-06 12:04:32
Posty: 2
defull napisał(a):
mam tyle samo wzrostu i daje rade


niewierze :)

a jak stoisz stopą na ziemi?

poka zdjęcie

mam zamiar kupic TC ale boje sie ze nie dam rady utrzymac w miejscy nie mówiąc juz o cofaniu


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2006-07-12 12:18:23 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2006-03-21 11:31:05
Posty: 164
Lokalizacja: świdnik/lublin
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: vfr 800 fi
trojano napisał(a):

niewierze :)

a jak stoisz stopą na ziemi?

poka zdjęcie

mam zamiar kupic TC ale boje sie ze nie dam rady utrzymac w miejscy nie mówiąc juz o cofaniu

dla niewiernego tomasza http://mail.megapolis.pl/Session/910-70Y4Hk6NfyBN2Tlhq0Hx/MessagePart/INBOX/4738-02-B/post%C3%B3j.JPG
jak sie boisz jeździc na kotku to se zakup motorynke :) :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2006-07-14 13:32:53 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2006-04-18 11:40:51
Posty: 14
Lokalizacja: Jelcz-Laskowice
nie da się, chyba że nmienisz obicie siedzenia.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-06-23 14:22:17 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2014-05-12 11:38:31
Posty: 82
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha YZF 600 R
Podnoszę temat.
Thundercat dla niskich osób jest dość ciężkim sprzętem, nie tylko w rozumieniu jego wagi, ale też wysokości siedzenia.
Obawy trojano są bardzo słuszne. Ja mam 169 cm wzrostu i też przy manewrach odpycham się czubkami butów - nie ma co ukrywać,
Thundercat jest zawieszony wyżej niż CBR'ki. Amortyzator mam od R6, niektórzy mówili, że obniży to kota, ale sytuacja wygląda podobnie o ile nie gorzej.
Także jedyna opcja dla niskich osób to chyba dać do obszycia kanape i ewentualnie zdjąć trochę gąbki.
Chyba, że skręcenie sprężyny w tylnym amorze by coś może zmieniło?
...
Pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-06-23 18:12:55 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2010-08-13 11:38:35
Posty: 962
Lokalizacja: Lublin
Płeć: Mężczyzna
Skręcenie sprężyny nic nie da. Skoro amor od R6 nic nie zmienił tzn że masz założony adapter żeby nie było różnicy w długości.
Można spróbować zmienić kości w tylnym zawieszeniu i obniżyć przód lekko na lagach, ale z tym trzeba uważać żeby geometrii nie spaprać całkiem. Niestety kot to nie jest moto dla niskiej osoby ;) głównie przez szerokość baku i siedzenia, bo wysokość nie gra tutaj aż takiej roli.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-06-23 21:31:58 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2009-08-26 04:04:34
Posty: 690
Lokalizacja: Lublin
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: YZF 600R
Ja też jestem podobnego wzrostu i daje sobie radę ;) czasami przy odpychaniu do tyłu bywają problemy :mrgreen: ale z początku może wydawać się ciężki, przyzwyczaisz się i dasz sobie radę :wink: W razie czego zsuwasz tyłek trochę i stawiasz jedną całą stopę :mrgreen:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-06-23 23:28:11 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2011-07-12 09:40:11
Posty: 948
Lokalizacja: wawa
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 512 386 jedensześć5
Obecne moto: nowe
jak sie "zmiękczy" amortyzator to coś da i będzie niżej, jak podkręcisz na twardszy dupa idzie do góry
u mnie w moto to pomoglo- ja mimo 183 cm wzrostu nie sięgałem całą stopą do ziemi jak mialem zawias ustawiony na najtwardszy a teraz jest git- no ale to nie kot i nie wiem jaka różnica będzie po kręceniu regulacją


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-06-26 08:25:27 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2011-07-21 12:56:07
Posty: 232
Lokalizacja: Rybnik
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: YZF 600R
Mam 172cm i stawiam obie stopy na ziemi za to szfagra kot ( wizualnie to nawet widac) ma tylek wyzej od mojego - roznica w ustawieniach zawieszenia - mozna pokombinowac z twardoscia amora - powinien wtedy bardziej siasc.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-06-26 11:08:07 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2010-08-13 11:38:35
Posty: 962
Lokalizacja: Lublin
Płeć: Mężczyzna
Panowie, ku*wa, regulacja twardości zawieszenia to nie jest pole do kombinacji z jego wysokością! Jak obniżanie to kości i ew. na lagach, a nie takie rzeźbienie... No chyba że ktoś chce mieć motocykl który się beznadziejnie prowadzi, ale przecież jest niski ;) wtedy to już jego sprawa.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-06-26 12:23:59 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2011-07-21 12:56:07
Posty: 232
Lokalizacja: Rybnik
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: YZF 600R
hehe wojtek spokojnie :) opisujac w tym temacie zachowanie tylnego zawieszenia przy regulacji jego twardosci ma na celu uswiadomienie ze tak sie stanie ale nikt a przynajmniej ja nie napisalem ze ma tak kolega zrobic... :) Przeciez moze poprostu kupic buty na koturnie i bedzie jak ta lala :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-06-26 13:24:33 
Moderator globalny

Dołączył(a): 2012-11-17 12:48:12
Posty: 478
Lokalizacja: Warszawa/ WZW
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 792076895
Obecne moto: Tcat
lelek ale tak może to zrozumieć ;)
owocem tego obniżania będzie kontynuacja wątku: "tył mi się ślizga w zakrętach" :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-07-02 15:39:06 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2014-05-12 11:38:31
Posty: 82
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha YZF 600 R
To prawda :)
Ciekawym pomysłem byłoby sądzę przeszycie kanapy, bo faktycznie jest bardzo gruba, a te przeszywane są często robione tak, że siedzi się w nich wygodnie, są węższe. Znajomy ma w CBR taką i siedzi się lux, jak szyta na miare. Koszt to 200 - 300 zł.
Co do tematu tylnego zawieszenia. Wojtku mógłbyś dokładniej opisać o co chodzi z tymi kośćmi, bo nie kapuje.
I ten adapter do zawieszenia. Jeśli coś takiego u mnie siedzi, to można to po prostu wyjąć, czy to też pełni funkcje przejściówki niezbędnej do zamontowania tego amora? I jeśli to w ogóle możliwe to czy nie pochrzanie tym geometrii, bo w tym sezonie planuje pierwsze kroki na torze stawiać więc wolałbym nie testować na sobie :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-07-02 18:26:53 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2012-02-23 16:33:37
Posty: 376
Lokalizacja: 3miasto / Kołobrzeg
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: VFR 800 Vtec
Adapter jest niezbędny.

A na górze tego zdjęcia widoczne są chyba kości kota (jedyne zdjęcie jakie znalazłem, poprawcie mnie jeśli się mylę)

[ img ]


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org