Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-04-25 11:32:31 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2008-05-21 22:33:45
Posty: 101
Lokalizacja: Kielce
Płeć: Mężczyzna
Telefon: zawsze zapominam
Obecne moto: Thundercat
Ja jestem po wymianie właśnie zerwał się jadąc i narobił trochę szkód :
1. osłona zębatki - ta w którą wchodzi linka sprzęgła- wyrwany kawałek u góry /do wymiany/
2. wałek do popychania sprzęgła -ścięty tzn. ktoś przewidział ze to się może zdarzyć i jest jakoś dziwnie zrobiony aluminowo-stalowy część stalowa /ta widoczna po zdjęciu osłony/ aluminiowa /ta co się w silnik chowa/ i ścięło go na łączeniu.
Łańcuch nie był wyciągnięty, do zębatki tylnej przylegał dobrze / nie dało się go odciągnąć/ ,zębatki też dobrze jeszcze wyglądają , smarowany tak jak trzeba. Po prostu jadąc strzelił ...... i zrobił koszty :(
Dekiel 140 zyla , łańcuch did-a x-ring i zębatki 47 i 16 (większą założyłem) 600 zyla , wałek dostałem od kumpla :)
Nigdy nie wiadomo kiedy walnie i jeśli coś przeczuwasz wymień wcześniej :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re:
PostNapisane: 2009-04-25 11:32:31 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

 Tytuł:
PostNapisane: 2009-04-25 22:47:16 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2008-06-18 21:46:31
Posty: 777
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Kocur
No ja już po wymianie,łańcuch z zębatkami wyszedł mnie 400zł+wymiana 100zł. Jazda teraz nie porównywalna, cichutko żadnych trzasków i przy dodawaniu gazu jakoś płynniej teraz jeździ przedtem jakoś szarpał


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-04-25 22:54:43 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2009-02-18 12:59:30
Posty: 728
Lokalizacja: Warmia
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: GTR 1400
porcupine napisał(a):
t_racer_, toś mnie pocieszył A tak na poważnie to nie wydaje mi się żeby łańcuch mi się zerwał, chodzi o to że jest już dosyć wyciągnięty i strzela przy wolnej jeździe.


TO poczytaj dwa posty wyżej . Plakat masz szczęście, że tylko takie konsekwencje.

porcupine napisał(a):
Zębatki są jeszcze w miarę, no ale wiadomo wymienia się całość.


Jeśli ktoś nie oprze się pokusie i wymieni tylko łańcuch bo zębatki są "dobre", to te zębatki szybko nowy łańcuch zniszczą, poprostu ułożą go do swoich wytartych zębów. W moim moto tylna zębatka wyglądała dość dobrze, ale przednia była zjechana.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-04-25 22:57:50 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2009-01-18 15:07:21
Posty: 248
Lokalizacja: Pniów/Rzeszów
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: YZF600R Thundercat
Nowy zestaw napędowy już zamówiłem na allegro (łańcuch DID x-ring + zębatki JT). W przyszłym tygodniu wymiana. Poważnie strach jeździć z czymś takim :/


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org