Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-04-04 19:22:44 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2007-10-29 18:54:05
Posty: 567
Pisałem już ci, mi pierwszego dnia wyskoczyła pierwszy raz, a na drugi jeszce kilka i już się nie dało wrzucić. podsumowując dużo ci nie zostało :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re:
PostNapisane: 2009-04-04 19:22:44 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714

 Tytuł:
PostNapisane: 2009-04-04 22:04:28 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2009-03-25 20:15:50
Posty: 13
Lokalizacja: Białystok
Slomka napisał(a):
kurde własnie wydaje mi sie ze to raczej moja wina i przy nauce jazdy napewno nie wbijałem biegów tak jak sie to powinno robic:/ a poza tym ja tym moto przejezdziłem jakies 800km juz i nigdy takie cos nie miało miejsca. wczoraj to zauwazyłem 2 wyskakiwaqła przy ok 9 tys dzisiaj wyskakuje juz przy niecałych 8:/:/ ponawiam pytanie cy trzeba takie cos szybko wymieniac czy mozna z tym jezdzic??



odkrec gaz mocniej przy 4 tys to podejrzewam ze tez wyskoczy... ja jezdizłem ok 2 miesiace bez dwujki


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-04-05 03:10:04 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2008-05-21 22:33:45
Posty: 101
Lokalizacja: Kielce
Płeć: Mężczyzna
Telefon: zawsze zapominam
Obecne moto: Thundercat
Obiecałem i zrobiłem oto foty wodzik to ten co dopycha zębatkę 2-giego biegu widać jak się przytarło
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 2a434.html

Na tym zdjęciu strzałka wskazuje miejsce gdzie wodzik pracuje i zaznaczyłem bolce z boku zębatki dwójki które zapinają bieg. Kiedy otwieramy manete te bolce wysuwają się z zębatki obok i przeskakuje ścierając wodzik

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/cf7 ... 7fd14.html

na focie poniżej widać miejsce gdzie chowają się te bolce.

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 3fa64.html

U mnie tak 2-ka padła ale objawy miałem podobne do Ciebie.
Mam nadzieje ,że pomogłem.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-04-05 11:41:39 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2009-03-15 11:30:39
Posty: 222
Lokalizacja: Częstochowa
no [b]plakat napewno pomogłes dzieki:) niestety chyba na to wychodi ze bede musiał wydac kupe kasy na naprawe:/
pytałem w serwisie to mi powiedzieli w najlepszym przypadku 1800zl a w najgorszym 2700zł:/:/ masakra:/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-04-06 19:50:49 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2008-06-18 21:46:31
Posty: 777
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Kocur
Z tego co wiem to się właśnie te 3 bolce upierdalają bo japończyk tu akurat nie pomyślał i zastosował bolce o średnicy bodajże 6mm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-04-06 20:03:02 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2009-03-15 11:30:39
Posty: 222
Lokalizacja: Częstochowa
a jeszcze panowie interesuje mnie jak długo trwa taka naprawa?? zeby mi moto całego sezonu w serwisie nie przestało:/ oczywiscie pry dobrych checiach mechanika


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-04-06 20:05:37 
Legenda forum

Dołączył(a): 2008-04-10 22:54:31
Posty: 4037
Lokalizacja: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Czarny
Obecne moto: YZF 600R
Jak ktos sie postara i bedzie juz mial czesci na miejscu to na luzie zrobi to w max kilka dni (obstawiam 2-3). Problemem moze byc oczekiwanie na czesci i standardowy tumiwisizm polskich mechaniorow :roll:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-04-06 20:34:13 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2009-03-15 11:30:39
Posty: 222
Lokalizacja: Częstochowa
nooo własnie o tym mówie to mnie troche martwi:/:/ a nie chciał bym go oddac do serwisu bo mi a samą robote krzykneli 1800zl:/:/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-04-07 11:30:19 
Niemowlak

Dołączył(a): 2009-01-18 12:39:53
Posty: 45
Lokalizacja: Ustka
Witam, oglądając te zdjęcia zauważyłem podobny problem co miałem kiedyś w XJ 900 i powiem wam ze te zęby oraz gniazda gdzie się łączą da rade na specjalnej frezarce przetoczyć. Ja tak zrobiłem w XJ i latałem jeszcze 2 lata i wszystko było ok, a koszt robocizny wyszedł mnie 30 zł bo silnik sam rozebrałem i poskładałem. Jak ktoś może to niech zrobi dokładne foty tych 2 zębatek (te gniazda i te zęby co się łączą )


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-04-07 20:40:36 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2008-06-18 21:46:31
Posty: 777
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Kocur
kiefo1 napisał(a):
Witam, oglądając te zdjęcia zauważyłem podobny problem co miałem kiedyś w XJ 900 i powiem wam ze te zęby oraz gniazda gdzie się łączą da rade na specjalnej frezarce przetoczyć. Ja tak zrobiłem w XJ i latałem jeszcze 2 lata i wszystko było ok, a koszt robocizny wyszedł mnie 30 zł bo silnik sam rozebrałem i poskładałem. Jak ktoś może to niech zrobi dokładne foty tych 2 zębatek (te gniazda i te zęby co się łączą )

Racja pamiętam jak kumpel w FZR naprawiał tą zębatkę i z tego co pamiętam to mu się to udało


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-04-07 23:51:30 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2008-05-21 22:33:45
Posty: 101
Lokalizacja: Kielce
Płeć: Mężczyzna
Telefon: zawsze zapominam
Obecne moto: Thundercat
panowie tylko w T-CAT by dostać się do skrzyni biegów trzeba cały silnik rozłożyć - nie ma innej opcji, pod tłokami są dwie śruby co trzymają cały dół.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-04-08 16:44:33 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2009-03-15 11:30:39
Posty: 222
Lokalizacja: Częstochowa
i własnie dlatego trzeba wydac takie ciezkie pieniądze za naprawe:/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-04-08 21:44:06 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2007-12-27 01:06:57
Posty: 389
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Płeć: Mężczyzna
Telefon: PW
Obecne moto: Trampek
Dziś rozmawiałem z tym znajomym co jak już wspominałem zrobił skrzynie za pomocą części z fazera... Powiedział że tryby i wodziki pasują idealnie. Więc wniosek z tego taki że mamy to samo. Tylko że nie wie z którego roku był fazer, więc trzebaby poszukać dokładniej gdzieś. Może w serwisówkach jest coś na ten temat?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-04-16 21:24:41 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2009-03-15 11:30:39
Posty: 222
Lokalizacja: Częstochowa
a co Panowie myslicie o naprawie 2 biegu za pomocą regeneracji czesci a nie kupowania nowych oryginalnych?? co to za róznica i bo cena regeneracji z robociną a wymiany z robocizną to prawie 3tyle


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-04-16 21:41:23 
Niemowlak

Dołączył(a): 2009-03-09 09:05:13
Posty: 34
Lokalizacja: Stary Las
Regeneracja to szlifowanie i/lub dotaczanie części a jak wiadomo silnik i szkrzynia pracuja na tym samym oleju wiec jak coś sie ukruszy lub pęknie (wiadomo wytrzymałość materiałów już nie ta) to bedzie nie ciekawie nie tylko dla skrzyni ale również dla silnika wiec polecam zrobić na nowych oryginalnych częściach zrobisz raz i masz spokój.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org