Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2017-04-13 19:55:17 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2017-04-13 19:25:02
Posty: 2
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: YZF 600 Thundercat
Hej wszystkim :wink: Zacznę od początku. Na koniec poprzedniego sezonu z moto nie było żadnego problemu. Na zimę odstawiłem do garażu a aku do domu. W grudniu powymieniałem płyny, olej, wszystkie filtry, wymieniłem zwykłe świece na irydowe (stare były dobre), żarówkę w czaszy i wsadziłem żarówki do podświetlania licznika bo była tylko 1 - pozostałych nie było :shock: Na początku marca pierwszy raz wyjechałem (z 50km) i zobaczyłem jak raz albo dwa razy wskazówka obrotomierza opadła do 0 i po chwili wróciła. Na następnej przejażdżce po 2 tyg. wskazówka zaczęła o wile częściej spadać do 0 na jakieś 2-3s i się podnosić. Teraz jest tak że wskazówka więcej "lata" po obrotomierzu niż pokazuje rzeczywistą wartość... Dzisiaj jak jechałem to nawet wskoczył błąd 0-8 co jest niemożliwe, ponieważ kontrolka się zaświeciła jak było mało paliwa. Dla pewności zrobiłem test, ściągnąłem bak, włączyłem stacyjkę i pokazało błąd 0-8 a jak zapiąłem kostkę to błędu nie czytało.
-kostki które rozpinałem w zimie posprawdzałem
-ładowanie prawie idealne
-TPS niestety nie mam jak sprawdzić (rozkręcić) ponieważ jestem zielony co chodzi o naprawy i nie znam się kompletnie na gaźnikach itp. a nie chcę jeszcze bardziej mieszać. Poza tym nie czyta mi błędu 0-3 więc prawdopodobnie jest sprawny
Ktoś może ma jakiś pomysł dlaczego dzieją się takie cuda i co mogę jeszcze zrobić żeby wyeliminować prawdopodobną przyczynę?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-04-13 19:55:17 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714

PostNapisane: 2017-04-16 23:33:42 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2012-02-23 16:33:37
Posty: 376
Lokalizacja: 3miasto / Kołobrzeg
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: VFR 800 Vtec
Dla mnie to zaśniedziałe przewody obrotomierza na stykach - pierwsza rzecz do dokładnego sprawdzenia. Robiłeś to już?
Jeżeli faktycznie czasem wyskakuje błąd 8tys. to styki mogą nie kontaktować w więcej niż jednym miejscu = motocykl miał częsty kontakt z wilgocią? Trzymany pod chmurką? Myty myjką?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-04-17 19:51:01 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2017-04-13 19:25:02
Posty: 2
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: YZF 600 Thundercat
Styki były pierwszą rzeczą którą zrobiłem. Czyściłem je sprayem i nic nie pomagało.Trzymam go zawsze w garażu, nigdy nie stał pod chmurką. Dzwoniąc nikt nie chciał się zając moim kotem, więc sam zacząłem grzebać. Może wyda się to głupie ale to wszystko przez wsadzenie żarówek do podświetlania licznika. Wyjąłem je (wszystkie) i żadnych problemów. Wszystko wróciło do normy. Jak znajdę chwilkę czasu spróbuje wsadzać po 1 żarówce i zobacze co się będzie działo.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-04-18 09:52:33 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2016-01-31 22:18:37
Posty: 384
Lokalizacja: okolice Tarnowa
Płeć: Mężczyzna
Telefon: NJU Mobile
Obecne moto: FZ6
Być może na którejś żarówce jest jakieś zwarcie lub coś w tym stylu. Tak jak piszesz posprawdzaj, pobadaj, pooglądaj, popróbuj.......

Życzę sukcesów


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org