Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2009-04-10 00:14:52 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2009-02-17 23:16:44
Posty: 56
Lokalizacja: Oświęcim
Płeć: Mężczyzna
Dzisiaj odebralem olej, filtry i swiece. Z wymian oleju i filtra nie bedzie problemu, ale co trzeba zrobic żeby wymienic filtr powietrza i jak najlepiej dostać się do świec. Prosze o opis krok po kroku :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2009-04-10 00:14:52 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2009-04-10 07:33:52 
Legenda forum

Dołączył(a): 2007-08-28 13:23:30
Posty: 4619
Obecne moto: jamaha pw 50
Stig napisał(a):
Dzisiaj odebralem olej, filtry i swiece. Z wymian oleju i filtra nie bedzie problemu, ale co trzeba zrobic żeby wymienic filtr powietrza i jak najlepiej dostać się do świec. Prosze o opis krok po kroku :)


Filtr powietrza jest pod bakiem, odkręcasz śrubę która jest pod siedzeniem, odchylasz bak lekko do góry(pilnuj tych gumek co są po bokach baku, żebyś nie pogubił;), zdejmujesz przewody z baku, odkręcasz drugą śrubę od baku, która jest przy główce ramy, zdejmujesz bak i masz obudowę filtra na wierzchu, odkręcasz pokrywę i po sprawie.

A do zmiany świec musisz zdjąć obie owiewki, niewiele jest miejsca między ramą, silnikiem, a chłodnicą ale daje radę je wykręcić, najlepiej kluczem do świec który jest w zestawie do t-cata. Bo inne będziesz musiał trochę przerobić.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-04-10 08:04:18 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2008-07-01 00:23:41
Posty: 177
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: YZF600 KOTEK
Dziękuję Delta....za info proste ale skuteczne:) bo mam zamiar zrobić to samo...pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-04-11 16:01:14 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2008-03-04 00:02:24
Posty: 266
Lokalizacja: Wrocław
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: GSXR750
e tam bez zdejmowania owiewek też sie da świece wykręcić, zalezy kto ma jaki klucz, ale pier.....enia jest z tym troche :evil:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-04-11 17:03:17 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2009-02-06 22:07:49
Posty: 649
Lokalizacja: Tarnów
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha R1 RN12
ja sie meczylem ze swiecami godzine bez zdejmowania owiewek :D to wszystko przez ten dlugi gwint w swiecach :mrgreen:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-04-11 20:04:58 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2008-03-03 00:25:34
Posty: 123
Lokalizacja: Kurów/Puławy
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 607-936-812
Obecne moto: YAMAHA
A olej i filtr oleju bez zdejmowania owiewek też się da wymienić? :? Bo właśnie mam zamiar olej zmienić sobie w kocie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-04-11 20:23:18 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2007-12-29 01:27:59
Posty: 540
Lokalizacja: Skierniewice/w-wa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: GSX-R 750 K5
Jak dla mnie to się nie da bez zdejmowania, albo przynajmniej będziesz miał całe owiewki w oleju, jak Ci się uda tego dokonać :wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-04-11 23:43:55 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2008-06-10 17:40:55
Posty: 610
Lokalizacja: Mikołów
Płeć: Mężczyzna
jasne żę się da:) spokojnie...weź tylko owiewkę od wewnątrz kartonem zasłoń to Ci ścieknie po tekturze :) odkręc tylko wypełnienie kolektorów aby mieć dojście do filtra i tyle:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-04-11 23:46:24 
electronic supersonic

Dołączył(a): 2008-08-04 21:17:27
Posty: 1717
Lokalizacja: Koło Koła
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: Tiger 1050
U mnie w kocie jest filtr powietrza ten który się myje i nasącza olejem specjalnym i tak właśnie zrobiłem na początku sezonu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-04-12 00:22:05 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2009-02-06 22:07:49
Posty: 649
Lokalizacja: Tarnów
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha R1 RN12
widze ze po najmniejszej lini oporu chca niektorzy forumowicze serwisowac moto (a najbardziej zmnieniac olej)
ja jak swojego kota kupilem to po paru dniach byl rozebrany z wszystkich owiewek :mrgreen: :mrgreen:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-05-09 16:38:35 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2007-11-12 15:23:03
Posty: 395
Lokalizacja: Izbica Kujawska/Poznań
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: YZF600R
bede wymienial filtr powietrza i mam pytanie z tym zwiazane, nowy filtr jest z gabki, przed zalozeniem mam go czyms nasaczyc?
a tak wogole to koejne pytanie mi sie nasunelo,mianowicie zauwazylem, ze ostatnio jakby kot glosniej "szumial" wlasnie z okolic filtra powietrza, mozliwe, ze przy mbrudnym filtrze tak sie dzieje czy to wogole nie jest z tym zwiazane?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-05-09 19:08:13 
Niemowlak

Dołączył(a): 2008-03-21 20:28:16
Posty: 45
Lokalizacja: Chełm
Te z gąbki nie powinny byc niczym nasączane,poprostu zakładasz go na sucho. W tamtym sezonie też wymieniałem filtr powietrza i "mechanik" czyms go zapryskał i wtedy motor nierówno chodził i palił 9-10 l /100 przy normalnej jeździe,więc z tym pryskaniem koleś mocno przesadził. No i Koty to nie enduro...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-05-09 19:52:18 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2008-06-10 17:40:55
Posty: 610
Lokalizacja: Mikołów
Płeć: Mężczyzna
w kotach z tego co się orientuje wystarczy wypłukać filtr i nasaczyć...na sucho to nic nie porobisz:D hehe:D nigdzie:D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-05-09 21:37:10 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2008-10-07 15:29:47
Posty: 113
Lokalizacja: Gliwice
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Tcat
Filtr można myć, jeśli jest to K&N. Jeśli Hiflo albo inny tani, to raczej do mycia się nie nadaje i pozostaje wymiana. W Haynesie piszą, że przed założeniem filtra należy nasączyć go czystym olejem silnikowym - ale z umiarem. Ja wymieniając filtr starałem się nie przesadzić z olejem (po nasączeniu w dotyku praktycznie nie plamił), a i tak teraz przy lataniu w ciepłe dni trochę skapało oleju z odmy. Spalanie przy tym bez zmian - 5,0-5,5 l/100km.
Świece natomiast wymieniłem na początku sezonu na irydowe. Mimo, że opinie w tym względzie można spotkać dwojakie, ja jednak stwierdzam, że po wymianie silnik na wolnych obrotach pracuje wyraźnie spokojniej i równiej, a i zapala na zimno zawsze od pierwszego zakręcenia - poprzednio trzeba było mu zawsze dać 2-3 próby. Może stare świeczki były już na tyle zużyte (choć przerwę miały regulaminowo 0,75), a może jednak ten iryd wart jest wydania owych kilkudziesięciu zeta więcej - nie wiem. Indywidualna decyzja każdego.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-07-18 17:17:13 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2008-05-17 21:04:01
Posty: 411
Lokalizacja: Wawa
Płeć: Mężczyzna
potrzebuję porady w miarę szybko, bo dziś chciałem oczyścić filtr powietrza- czy wężyk od baku jest tylko jeden? jak go zdejmę, to muszę szybko bak przekręcić, bo będzie leciało? no chyba, że palcem zatrzymać npb95.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org