Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2017-07-19 15:10:38 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2014-07-29 10:56:56
Posty: 253
Lokalizacja: Wałbrzych
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fzs600 2001r
Sugeruję oddać moto do mechaniora co "dławił" i ma zrobic tak żeby latał bez cudów, dławień itp, za to w końcu zapłaciłeś, lub jeśli mech. wiedział lub przypuszczał, że tak się sprzet bedzie zachowywał, a nie powiedział, to niech przywróci sprzęta do stanu z przed "dławienia".


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-07-19 15:10:38 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2017-07-20 00:28:38 
Niemowlak

Dołączył(a): 2017-07-11 00:08:00
Posty: 24
Lokalizacja: Zamość
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha Thundercat
Najgorzej że to ponad 100 km ode mnie :/ A może być to wina filra powietrza ? Tam jest K&N


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-07-20 16:04:08 
Legenda forum

Dołączył(a): 2008-04-10 22:54:31
Posty: 4037
Lokalizacja: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Czarny
Obecne moto: YZF 600R
A coś po regulacjach grzebałeś przy filtrze? Airboxa masz podpiętego?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-07-21 23:26:28 
Niemowlak

Dołączył(a): 2017-07-11 00:08:00
Posty: 24
Lokalizacja: Zamość
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha Thundercat
A gdzie sie airboxa podpina? Bo nie bardzo wiem co to jest. I ogólnie gdy włączę ssanie na biegu to trochę lepiej idzie.

Z filtrem nic nie było robione po regulacji.

Kolejny problem który znalazłem. Ostatnio dolalem z 1.5litra płynu chronicznego do chłodnicy i zauważyłem ze ten wezyk który leci spod silnika do chłodnicy był przy mocowaniu z chłodnica upackany prawdopodobnie olejem czymś takim brazowym, o co może z tym chodzić?:/


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-07-23 10:54:05 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2015-07-16 15:33:59
Posty: 10
Lokalizacja: Kraków
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: YZF 600R
Nie znam się , więc mogę źle zasugerować , nie kieruj się moją opinią w 100% , ale moim zdaniem zbyt prosto przeprowadzone ograniczenie mocy, tzn: zostało to sprowadzone do ograniczenia ilości paliwa (mieszanki) , która może przepłynąć przez gaźniki , a każdy silnik pod wpływem większego obciążenia (czyli też obrotów) potrzebuje więcej paliwa , więc odkręcając na luzie wkręci się na max , bo silnik jest obciążony wyłącznie stratami własnymi , ale już kiedy na nim jedziesz , i musi uciągnąć wagę motocykla+Ciebie+ inne opory i chcesz odkręcić , w pewnej chwili silnik dochodzi do maksymalnej sprawności którą może osiągnąć z dostarczonej dawki paliwa , a w Twoim przypadku jest to dawka zmniejszona ze względu na ograniczenie mocy.
Znajomy w tej samej sytuacji co Ty , ograniczał CBR600 gaźniki , potwierdzone na hamowni 45 KM , niestety Honda pod obciążeniem nie wkręca się na najwyższe obroty , tyle że jest to zrobione na tyle dobrze że da się tym jeździć , ale nie można korzystać z zakresu wyższych obrotów , po prostu z kierowcą moto nie wyjdzie na max obroty.On się pogodził , polata dwa lata i odblokuje. Twierdzi , że podczas blokowania (firma miała hamownię na miejscu) , przy ograniczeniu do ok 55-60 KM jeszcze było w porządku , ale te kilka koni mniej zrobiło straszną różnicę. Niestety , im bardziej ogranicza się moc silnika w stosunku do serii , tym większa możliwość problemów , a w przypadku kota jest to zmniejszenie o ponad 50%.
Nie chcę źle prorokować , ale może się to okazać trwałym kosztem zmniejszenia mocy i wprawdzie podziwiam Cię za praworządność , ale może być tak że te objawy mogą ustąpić dopiero po przywróceniu moto do normalnej mocy - dostanie tyle paliwa ile potrzebuje do osiągnięcia danej mocy przy danym obciążeniu i wszystko będzie OK.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-07-23 21:51:48 
Moderator globalny

Dołączył(a): 2012-04-20 21:21:46
Posty: 556
Lokalizacja: WWE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Galaxy S10 :P
Obecne moto: Kocio
Siojek napisał(a):
Prawdopodobnie za mało paliwa dostaje, jakim sposobem on go dławił?


Dlatego napisałem powyższe pytanie w poprzednim swoim poście jak dla mnie też za mało wachy wchodzi


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-07-25 22:42:32 
Niemowlak

Dołączył(a): 2017-07-11 00:08:00
Posty: 24
Lokalizacja: Zamość
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha Thundercat
Właśnie jak tak będzie to pierdziele te blokady i spuszczam kota z łańcucha :D Pod koniec tygodnia ma się sprawdzony mechanik odezwać i potem zobaczymy jak to będzie :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-08-03 17:18:03 
Niemowlak

Dołączył(a): 2017-07-11 00:08:00
Posty: 24
Lokalizacja: Zamość
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha Thundercat
Przyczyną dławienia sie była odpięty wężyk pośrodku czaszki tam gdzie wlatuje powietrze ;) Dzięki za chęć pomocy ! :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-08-03 21:19:08 
Legenda forum

Dołączył(a): 2008-04-10 22:54:31
Posty: 4037
Lokalizacja: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Czarny
Obecne moto: YZF 600R
A się pytałem czy przy airboxie coś było grzebane ;)

Grunt, ze już wszystko ok!


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
cron
Administracja forum: admin@motocykl.org