Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2018-02-18 23:31:16 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2012-02-23 16:33:37
Posty: 376
Lokalizacja: 3miasto / Kołobrzeg
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: VFR 800 Vtec
Ten prześwit na turlanym cliponie to nie problem. Podobnie z lagami skoro to jest ułamek milimetra.
Na moje oko to wina krzywej dolnej półki i musisz trafić prostą w końcu. A nieuczciwy sprzedający powinien pokryć koszty przesyłki zwrotnej.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Re: Skręt kierowicy
PostNapisane: 2018-02-18 23:31:16 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2018-02-19 22:01:09 
Niemowlak

Dołączył(a): 2017-04-29 09:41:30
Posty: 15
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: thundercat
Znaczy wiesz nie wiem czy nie uczciwy, w opisie było że równa na sto pro itd. Więc nie wiem, może żeby włożyć do w 100% sprawnego motocykla to może i by pasowało, więc nie wiem co to u mnie może być, no podejrzewam że krzywa rama, fakt nie widać pęknięć na ramie w żadnym miejscu ale tak pewnie się pogięła, bo żeby górna półka była krzywa w to wątpię, bo jak pisałem wcześniej jak wsadziłem lagi tylko w dolną półkę to i tak była rozbieżność. Więc na chwilę obecną będę składał wszystko do kupy z powrotem, jeszcze stelaż czachy muszę palnikiem rozgrzać żeby ją naprostować :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2018-04-24 18:56:39 
Niemowlak

Dołączył(a): 2017-04-29 09:41:30
Posty: 15
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: thundercat
Budzę temat. Słuchajcie, złożyłem motor do kupy nowe uszczelniacze olejowe, przeciwpyłowe. Łożysko główki ramy nowe, łożyska w kołach przednich jak i tylnych też nowe, nowe gumy mechelin pilot power 2ct. Powiem szczerze że te bicie kierownicy tak przy 110 co wcześniej pisałem zniknęło :D zmniejszyło się ściąganie w lewo ale to zostało przez to że moim zdaniem krzywa rama. Ustawiłem zawieszenie przednie zgodnie z manual service na medium. Jeszcze muszę poprawić zawieszenie z tyłu też na soft/medium. Jak wcześniej pokazywałem, że klamka sprzęgła dotyka czachy. Bo czacha krzywa przyjrzałem się, i kurczę cała czacha przechylona na lewą stronę. Generalnie nie jest źle a wręcz odwrotnie jestem zadowolony. Tylko jedyna rzecz która mnie denerwuje to to, że w obrotach 6-8 tys cały motor wibruje taki delikatny rezonans i nawet na kierownicy co przy jeździe gdzieś 120 na 6 denerwuje i przeszkadza a po 200km na strzał aż nadgarstki bolały, też tak macie czy może u mnie wyjątkowo coś się nowego urodziło :D Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2018-04-24 20:35:32 
Legenda forum

Dołączył(a): 2011-02-15 15:47:22
Posty: 3805
Lokalizacja: 3miasto
Płeć: Pół człowiek pół muffin
Obecne moto: tiger 800
Ciężarki masz akcesoryjne czy oryginalne? Bo oryginalne swoje ważą i dają radę niwelować drgania a akcesoryjne zazwyczaj są tak lekkie że co najwyżej za ozdobę robią. Bo fz6 tak ma że w pewnych obrotach drży, a potem już jest luz. Tyle że dzięki ciężarkom czujesz to drżenie tyłkiem a nie nadgarstkammi


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2018-04-27 06:32:29 
Niemowlak

Dołączył(a): 2017-04-29 09:41:30
Posty: 15
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: thundercat
Mam akcesoryjne ciężarki. A czy silnik zamontowany jest na "poduszkach" jak to w autach występuje ? Może poduszki się wyrobiły i nie tłumią jak powinny :?:


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org