Forum Motocykli Yamaha
https://www.motocykl.org/

zembatka
https://www.motocykl.org/viewtopic.php?f=2&t=225
Strona 1 z 2

Autor:  defull [ 2006-09-03 17:24:26 ]
Tytuł:  zembatka

zastanawiam sie ostatnio o ile wzrosła by prędkosć po załozeniu zembatki z mniejszą ilością zębów

może ktoś juz wykonał taką operacje, jakie koszty i wrażenia?

Autor:  Mr.Jack [ 2006-09-04 22:20:14 ]
Tytuł: 

Ty naprawde codziennie zapier...lasz powyzej 240 ?

Autor:  Gość [ 2006-09-05 21:28:07 ]
Tytuł: 

słusznie czy to jest za mało?

Autor:  defull [ 2006-09-05 21:31:04 ]
Tytuł: 

240 to niestety nie udało mi sie wyciąnac, sprzęt wiekowy
bardziej chodzi o spalanie czyli ekonomię

Autor:  szeryf [ 2006-09-06 18:40:30 ]
Tytuł: 

defull napisał(a):
240 to niestety nie udało mi sie wyciąnac, sprzęt wiekowy
bardziej chodzi o spalanie czyli ekonomię


Nie wiem czy zmiana zębatki wpłynie korzystnie na spalanie?
To ile ci pali ze uważasz ze to za dużo?

Autor:  Pytek [ 2006-09-06 18:41:48 ]
Tytuł: 

Fakt, kot pali bardzo mało.

Autor:  szeryf [ 2006-09-06 19:02:08 ]
Tytuł: 

Kolega ma ,,słynną legendarną i niedościgniona" CBR600F sport 2001
Bajera juz na wtrysku PGM FI i te sprawy ...i co ?? hehehe CBR-ka 6,0/100 czy jedzie 100km/h czy 140 -spalanie zaczyna sie od 6 litrów;)Regulowac nikt mu tego nie chce bo...komputer to w serwisie trzeba;)hehe
A kocur przy tych samych prędkosciach 4,6 -4,8 (w dwie osoby )hehe

Widac technika nie pomogła ,,legendzie kalsy 600 "
:lol: :lol: :lol: :lol:

Autor:  defull [ 2006-09-06 21:00:25 ]
Tytuł: 

u mnie spalanie zaczyna się od 6 litrów w czasie jazdy do 6000 obrotów do
7,3 litra jak łoje oporowo
lałem wszystkie benzyny oprócz shella a rezultatu brak
na pełnym baku na maksa 300 kilosów :( :cry:

Autor:  szeryf [ 2006-09-06 21:20:35 ]
Tytuł: 

defull napisał(a):
u mnie spalanie zaczyna się od 6 litrów w czasie jazdy do 6000 obrotów do
7,3 litra jak łoje oporowo
lałem wszystkie benzyny oprócz shella a rezultatu brak
na pełnym baku na maksa 300 kilosów :( :cry:



nie no to za dużo coś nie tak;/ Regulacje robiłeś??

Autor:  defull [ 2006-09-06 22:00:15 ]
Tytuł: 

na początku sezonu zaraz po kupnie synchro gaziorów i regulacja zaworów była, wymiana uszczelki pod głowicą także
nie kopci co mogło by sygnalizować że głowica do wymiany


może to wina nieszczelnego układu wydechowego bo coś głosno zaczął mi sprzęt buczeć

niestety kończy sie głowica i stąd większe spalanie :(

Autor:  Groszek [ 2006-09-19 18:48:20 ]
Tytuł: 

to ile on ma przebiegu, skoro uważasz, że głowica się kończy?? To sporo faktycznie, mój palił 6 max, w trasie przy spokojnej jeździe (nie znaczy powolnej, bo prędkości rzędu 120-140) nawet poniżej 5, koło 4,7 mi wyszło. To jet piękne w Kocie, moja obecna maszyna 7 to minimum :( i to przy spokojnej jeździe :/

Autor:  defull [ 2006-09-19 23:26:18 ]
Tytuł: 

niby ma 41000 przebiegu ale ja w to nie wierze
spokojnie z 10000 ma więcej
2 bieg juz robiłem a teraz mierzyłem ćisnienie w garkach i takie sobie jest :(

Autor:  Mr.Jack [ 2006-09-25 13:27:55 ]
Tytuł: 

Hm, u mnie oficjalnie jest 47000, mysle, ze to realna liczba. Do tej pory praktycznie nic sie nie dzialo, nawet sprzeglad nie musialem ruszac i lancuszka rozrzadu... Choc lancuszek powolutku juz chyba zaczyna halasowac.

Autor:  Kulus [ 2006-09-26 22:23:51 ]
Tytuł: 

u mnie licznikowe 39 prawie... 2 nie musialem robic i nie wyskakuje.... zapierD*** zdrowo.... i gdy jezdze tak jak lubie to mi wciagnie nawet 8,5.... a na trasie raz zszedlem w okolice 6,5..... ale co tam... wazne ze idzie .. nie wazne ile pali...

Autor:  *jarecki* [ 2007-05-30 07:16:55 ]
Tytuł: 

Panowie czy ktos z was czysci zebatke i łancuch??
Ostatnio przechodziłem koło FAZERKI i gosc miał dosłownie białą zebatke i czysty łancuch. (oczywiscie posmarowany). Bardzo ładnie to wygladało i zaczelem sie zastanawiac czy nie wydłuzy to zycia podzespołą??
co myslicie o tym?

Strona 1 z 2 Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/