Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2018-08-21 09:40:31 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2018-05-11 11:49:12
Posty: 123
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS600 i Tracer 9GT
No raczej do Patryka, ktory zalozyl temat :)

Ciekaw bylem jak skonczyly sie poszukiwania

:moto:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2018-08-21 09:40:31 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714

PostNapisane: 2018-08-22 08:33:16 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2018-03-13 12:59:42
Posty: 75
Lokalizacja: Toruń
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Thundercat
Zrobiłem teraz trasę 350 km i spalanie się uspokoiło. Wyszło jakieś 6l/100. Może to przez zastanie.
Dalej natomiast jest kwestia nie schodzenia z obrotów. Jest coś takiego, że jak ostro przekręcę przepustnice do 9-10tys. to z obrotów schodzi ładnie. Jak tylko musnę rolgaz to wbije się na 4-5tys i powoli, powoli spada. Analogicznie jak dojeżdżam do świateł jest to samo i duszenie sprzęgłem nie pomaga.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2018-08-25 13:35:26 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2018-03-13 12:59:42
Posty: 75
Lokalizacja: Toruń
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Thundercat
Już wiem, czemu nie schodzi z obrotów. Po prostu jest cienka granica pomiędzy ustawieniem wolnych obrotów. Można ustawić 1300, a następnie 4000. Też tak macie jak kręcicie linką od obrotów? Rolgaz do końca nie odbija i jest taki efekt, że trzyma wysokie obroty, ale to naprawdę jest delikatne muśnięcie linki wolnych obrotów.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot]


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org