Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2019-01-14 04:01:42 
Niemowlak

Dołączył(a): 2019-01-14 03:36:45
Posty: 16
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha yzf 1000
Witam. Mam problem z moto. Posiadam yamahe yzf 1000 thunderace,. Jakiś czas temu skończył się dół silnika zaczął mocno brać olej więc postanowiłem zrobić remont. Wymieniłem wszystkie łożyska panewki, tłoki, pierścienie, zrobiłem głowicę,wszystko według manuala. Po zamontowaniu silnika okazało się że nie chodzi na wolnych obrotach: ciężko go uruchomić jak już się uda to pracuje dopiero na 2000 obrotów poniżej gaśnie. Dodam że zawory wyregulowane, gaźnik wyczyszczone i wyregulowane, rozrząd ustawiony na znaki. Zauważyłem jedną rzecz ma za niskie podciśnienie, powinien mieć około 20 kpa przy 1100 obrotów a ma 10 kpa przy 2000. Ciśnienie w cylindra h prawidłowe 15 takie jak podają w manual. Proszę o pomoc.


Ostatnio edytowano 2019-01-14 04:19:05 przez smigas, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-01-14 04:01:42 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714

PostNapisane: 2019-01-14 04:06:53 
Niemowlak

Dołączył(a): 2019-01-14 03:36:45
Posty: 16
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha yzf 1000
Dodam jeszcze że najbardziej martwię się o podciśnienie czemu jest tak małe skoro wszystko jest szczelne. Jaka jest przyczyna? Podejrzewam że to właśnie podciśnienie jest przyczyną braku wolnych obrotów . Moim zdaniem silnik nie może zassać paliwa z z dycz wolnych obrotów a po otwarciu przepustnic zasysa z dysz głównych bo ma lżej. Napiszcie co wy na to


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-01-14 12:22:24 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3139
Lokalizacja: Łódź/Pabianice
Płeć: Mężczyzna
GG: 5396190
Telefon: 79273536dwa
Obecne moto: Yamaha MT-09 Tracer
Niskie podciśnienia to może ma za ubogo?
może być to związane z nieszczelnością lub ubogimi nastawami gaźników.

Jeśli ciśnienie jest 15bar, to nie zaglądaj do tego silnika.
Przejrzyj układ zasilania. Króćce, gaźniki, przewody podciśnienia, pompa, filtr paliwa, filtr powietrza


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-01-14 14:38:59 
Niemowlak

Dołączył(a): 2019-01-14 03:36:45
Posty: 16
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha yzf 1000
Witam. Wszystko sprawdzone 10 razy. Synchronizację robiłem przy 2000 obr. bo po niższej nie chodzi. Zauważyłem że silnik odpala dopiero kiedy wykręce iglice od mieszanki prawie do końca ale i tak nie pracuje na wolnych ofrazu gaśnie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-01-14 15:02:35 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2016-03-01 21:03:14
Posty: 744
Lokalizacja: Warka
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Tiger 1050
Trzeba było nie ruszać gaźników
Oddaj to teraz do kogoś kto umie ustawiać gaxiory bo to nie jest takie proste.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-01-14 15:12:13 
Niemowlak

Dołączył(a): 2019-01-14 03:36:45
Posty: 16
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha yzf 1000
Myślisz że wina leży po stronie gaźników?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-01-14 15:18:34 
Niemowlak

Dołączył(a): 2019-01-14 03:36:45
Posty: 16
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha yzf 1000
A co z tym podciśnieniem przed remontem było 20 kpa a teraz jest owiele mniej co może być przyczyną takiego stanu


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-01-14 15:34:01 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2016-03-01 21:03:14
Posty: 744
Lokalizacja: Warka
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Tiger 1050
Powodów jest masa, gaźniki, króćce, rureczki przy gaziorach, regulacja zaworów, timing rozrządu ...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-01-14 15:49:23 
Niemowlak

Dołączył(a): 2019-01-14 03:36:45
Posty: 16
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha yzf 1000
Krućce sprawdzone, wężyki też, zawory ustawione, tylko nie wiem co znaczy timing rozrządu. Wyjaśnij dokładnie


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-01-14 16:26:01 
Niemowlak

Dołączył(a): 2019-01-14 03:36:45
Posty: 16
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha yzf 1000
Jeszcze jedna dziwna sprawa jak odkręcam manete to nie ma odcinki mam wrażenie że gdybym odkręcił ją do końca przekroczył by czerwone pole obrotów


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-01-14 17:47:13 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2016-03-01 21:03:14
Posty: 744
Lokalizacja: Warka
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Tiger 1050
Timing to ustawienie rozrządu
Ale weź pod uwagę jak wykonujesz pomiar, wakuometry są podpięte między przepustnicą a cylindrem, badasz podciśnienie przy zamkniętej przepustnicy. Jeśli otwierasz przepustnicę pomiar podciśnienia będzie spadał, bo zmniejszasz opory przepływu. To też może mieć wpływ na twój pomiar:
- zbyt otwarta przepustnica przy pozycji 0 - podciągnięcie wolnych obrotów żeby nie zgasł
- otwarte bypass np. ssanie, czy inne kanały które w pozycji gazu 0 powinny być zamknięte
- lewe powietrze

Ja stawiam na gaźniki. Jak wyglądają świece, dym z wydechu?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-01-14 18:30:27 
Niemowlak

Dołączył(a): 2019-01-14 03:36:45
Posty: 16
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha yzf 1000
Świece po wyjęciu mają jasny kolor całkowicie suche każda ma idętyczny kolor. Silnik nie dymi wcale nawet jak odkręce manatke


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-01-15 16:48:27 
Niemowlak

Dołączył(a): 2019-01-14 03:36:45
Posty: 16
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha yzf 1000
Witam. Dzisiaj jeszcze raz sprawdziłem rozrząd, ustawiony prawidłowo. Z podciśnieniem miałaś rację po zamknięciu przepustnic na rozruszniku jest około 12 kpa to przy 1100 obrotów będzie ok. Nie zmienia to jednak faktu że moto nie chodzi na wolnych obrotach. Próbowałem już chyba wszystkiego, zaczynam się zastanawiać czy to nie jest wina modułu zapłonowego. Niestety nie mam lampy żeby sprawdzić zapłon.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-01-15 18:00:18 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2016-03-01 21:03:14
Posty: 744
Lokalizacja: Warka
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Tiger 1050
smigas napisał(a):
Witam. Dzisiaj jeszcze raz sprawdziłem rozrząd, ustawiony prawidłowo. Z podciśnieniem miałaś rację po zamknięciu przepustnic na rozruszniku jest około 12 kpa to przy 1100 obrotów będzie ok. Nie zmienia to jednak faktu że moto nie chodzi na wolnych obrotach. Próbowałem już chyba wszystkiego, zaczynam się zastanawiać czy to nie jest wina modułu zapłonowego. Niestety nie mam lampy żeby sprawdzić zapłon.


Nie sądzę, ja stawiam na zalewanie lub za ubogo na niskich obrotach, ale ja jestem laikiem jeśli chodzi o karburatory


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-01-16 09:50:16 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3139
Lokalizacja: Łódź/Pabianice
Płeć: Mężczyzna
GG: 5396190
Telefon: 79273536dwa
Obecne moto: Yamaha MT-09 Tracer
smigas napisał(a):
Świece po wyjęciu mają jasny kolor całkowicie suche każda ma idętyczny kolor. Silnik nie dymi wcale nawet jak odkręce manatke

ubogo


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot]


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
cron
Administracja forum: admin@motocykl.org