Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2020-04-01 18:23:39 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2020-04-01 18:16:30
Posty: 2
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: fzr600yz125
Mam Yamahe szkoda że nie Thundercat ale pomożecie na kwarantannie naprawić moto ?
Fazer to FZR ? chyba pomyliłem działy przepraszam.

Witam was bardzo serdecznie, Michał z tej strony.
Posiadam motocykl Yamaha FZR600 1990r na zimnym odpala tylko na pych.
Po odpaleniu pracuje równo i po zgaszeniu ponownie pali bez problemu z rozrusznika.
Mechanik wyczyścił, poustawiał gaźnik ssanie ok, stwierdził brak kompresji.
Mówi że zawory mogą być podparte albo koniec pierścieni(nie brała dużo oleju) mechanior motocyklowy nie ma na to czasu, szukam kogoś w okolicy Zamościa i Lublina kto dobrze zna się na temacie.
Polecacie kogoś ??
Ja sam pracuje jako elektromechanik ale samochodowy, będę miał niedługo czas zająć się motocyklem, niestety z powodu pandemii :(
Bardzo was proszę o jakieś wytłumaczenie tematu może jakieś schematy, sprawdzone sposoby uporania się z tą jednostką ?

Z góry bardzo dziękuje za pomoc.
Zdrówka i Miłego Dnia życzę.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-04-01 18:23:39 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714

PostNapisane: 2020-04-01 19:56:32 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2016-03-01 21:03:14
Posty: 1466
Lokalizacja: Warka
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Ready to remont
To może zmierz tą kompresję :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-04-02 08:53:06 
Legenda forum

Dołączył(a): 2011-02-15 15:47:22
Posty: 3805
Lokalizacja: 3miasto
Płeć: Pół człowiek pół muffin
Obecne moto: tiger 800
BenzoDetox napisał(a):
Fazer to FZR ? chyba pomyliłem działy przepraszam.

fazer to fzs, dla FZR nie mamy miejsca na forum więc luz, nie przejmuj się tym, raczej neiwiele osób bedzie tu szukało pomocy z FZR'ami, a ty w temacie oznaczyłęś sprzęt więc jak dla mnie jest czysto.

po pierwsze - jak zabierasz sie za moto pobierz serwisówkę, tam masz wiele informaji przydatnych przy kręceniu - jak coś rozebrać i potem ponownie poskaładać, jakie momenty śrub stosować itp - tu masz linka https://www.manualslib.com/manual/10224 ... r-600.html nie wiem jak u ciebie z jezykiem angielskim, ale jako że zawodowo masz kontakt z podobnym tematem to anwet jak słąbo, to rysunki raczej ci pomogą zrozumieć, jak coś to pytaj.

dwa - problem z odpalaniem na zimno to po mojemu może być kwestia regulacji obrotów jałowych? miałem tak w er5 że ktoś ustawiał ja jak w samochodzie, na ciepłym, bez ssania miał jakieś 800 obrotów podczas gdy serwisówka mówiła że powinien mieć 1100-1200 - odpaliłem, rozgrzałem silnik godzinną jazdą, ustawiłem te 1150 i problemy z odpalaniem zniknęły, przestał sie dłąwić ruszając z pod świateł.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-04-02 20:50:07 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2016-01-31 22:18:37
Posty: 384
Lokalizacja: okolice Tarnowa
Płeć: Mężczyzna
Telefon: NJU Mobile
Obecne moto: FZ6
BenzoDetox, mówimy o problemach zdrowotnych 30-toletniego motocykla. Moja rada taka, zanim zaczniesz się wpiepszać w robotę i koszty, to przeanalizuj wszystkie "za" i "przeciw". Z jednej strony opcja; zrobić moto za wszelką cenę nie zważając na koszty, a z drugiej strony sobie podarować, pogonić trupa na szrot i spokojnie do następnego sezonu uzbierać trochę talarów na jakiś sprawny sprzęt. To moja szczera sugestia, a do niczego nie nakłaniam.
Tak czy siak, życzę sukcesów.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-04-02 21:32:38 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2020-04-01 18:16:30
Posty: 2
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: fzr600yz125
FZR nie sprzedam ma długą historie i jest zarejestrowana na 125ccm :)

Dziękuję ślicznie za odp :)

Czy krąży może gdzieś w internecie filmik jak ustawić na nowo rozrząd, gdzie znaki itd?

jest na płytkach ;)

Czy krąży może gdzieś w internecie filmik jak ustawić na nowo rozrząd, gdzie znaki itd?
Dziękuję ślicznie za odp :)

Już mam mniej więcej w głowie poukładane jak się do tego zabiorę.

Zdejmę głowice pokrywę zaworów, zdejmę dekiel by kręcić grzechotką wał, ustawie gmp dla 1 i 4 cylindra, zmierzę przerwę szczelinomierzem miedzy krzywką a płytką, zapisze to sobie, ustawie gmp dla cylindra 2 i 3 zmierzę przerwę i zapisze.
Jeśli nie ma przerw zdejmuje napinacz łańcucha rozrządu, sprawdzając na ile jest wyciągnięty, jeśli ponad 1/2 zmieniam łańcuch.
Zdejmuje wałki, robię próbę olejową, jeśli trzyma olej wleje pewnie benzynę albo ropę co lepsze ?
,jeśli zawory trzymają składam wszystko ponownie tym razem bez płytek i znowu wszystko tak samo mierze tym razem miedzy krzywką a trzonkiem zaworów jeśli się da jeśli nie sprawdzę grubości starych płytek i będę jakoś celował jakie powinny być.
Poskręcam wszystko na nowych płytkach i sprawdzę kilka razy kręcąc wałem pełen cykl pracy czy wszystko jest ok

Gdzieś popełniłem błąd ?

Z góry bardzo dziękuje za odpowiedzi, życzę 100lat bez remontu ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
cron
Administracja forum: admin@motocykl.org